quote:I was asked by the members of media if I’m willing to fight Overeem since he challenged me twice already…I’m happy to accept his challenge and I’m looking forward to this fight as I believe that we can deliver an entertaining fight. Now it’s up to DREAM to make this fight happen, I’m ready to face my challenger on the next show already.
Fedor zal wel een dikke bonus krijgen die om belastingtechnische reden vast uitgekeerd word in Rusland (gedeelte van organisatie is ook Russisch). Anders moet hij er in de US over betalen en dan ook nog eens in Rusland.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Tim Sylvia 799,790
Fedor Emlianenko 299,800
Salaris dus. Zonder bonussen erbij. Krijgt Fedor dan zoveel bonus geld? Of is Tim gewoon een gierige geld wolf?
Ah vandaar, en natuurlijk nog eens de win bonus erboven op. Ben benieuwd wat het uiteindelijke bedrag zal zijn. Al denk ik niet dat wij dat te weten komen.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:40 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Fedor zal wel een dikke bonus krijgen die om belastingtechnische reden vast uitgekeerd word in Rusland (gedeelte van organisatie is ook Russisch). Anders moet hij er in de US over betalen en dan ook nog eens in Rusland.
Hoop dat ze snel wat namen gaan bouwen en misschien wat namen naar hun toe trekken. Want nu krijgen we in oktober dus weer Gina en Kimbo op dezelfde card. Maar de card daarna waarschijnlijk dus niet en dan krijg je dus een soort jojo effectquote:That airing back on May 31, 2008 scored 4.3 million viewers and a 1.9/6 among 18-49 year olds and since the Kimbo Slice bout for that airing aired past primetime (11p) the most viewed portion wasn’t included. But lacking any Kimbo anticipation, last night’s fights pulled a mere 2.62 million and a 1.0/3 from 9pm-11pm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef roepdeman het volgende:
Damn! Dat is pas een krater....
EXC Unfinished Business {voor degenen die het nog niet hebben gezien}
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dat klinkt niet al te best. Vraag me af of het waar is, en zo ja, waar komt dat dan opeens vandaan.quote:Quinton Jackson May Believe He Is God Himself
According to a source over at Cage Potatoe, former UFC Light Heavyweight Champion Quinton "Rampage" Jackson may have a few more problems than just getting arrested:
Rampage thinks he’s God…He had a falling out with his trainer a couple of days before the first arrest. Basically he has lost his mind and is talking very religious and is saying that he is God. This is the main thing I wanted to keep hidden, but with the second arrest and Dana talking it will come out regardless. He needs some serious help. I don’t know if you would call it schizophrenia or bipolar disorder or what have you, but whatever it is, basically it’s become impossible to have a conversation with him. He is delusional.
Hij heeft een beugel in hehquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:55 schreef n00cL30n het volgende:
Zit nog een keer afgelopen EliteXC te kijken, maar wat een rot gebit en groot spraakgebrek heeft die Shamrock toch.
quote:the UFC is said to be interested in a November return for Rampage with a third fight against Silva.
Hangt er vanaf welke Rampage er komt. De huidige Rampage, de Rampage tegen Forrest of de Rampage tegen Shogun en Chuck.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:10 schreef n00cL30n het volgende:
Mennn... Ik las dit echt even een keer of 10.
[..]
Als ze dit echt willen doorzetten... Ik ben bang dat Wanderlei hem deze keer dan echt afmaakt. Maar dan ook echt niet meer levend achterlaat in de octagon.
Eens, misschien willen ze Wanderlei Silva wel groot maken ten koste van Rampage. Daar lijkt het wel op in ieder gevalquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:27 schreef n00cL30n het volgende:
Er moet een wonder gebeuren, anders zie ik hem nog een tijd hangen in deze neerwaartse spiraal.
Ik ben dus bang dat het "de huidige Rampage" zal zijn in november.
Hey, das goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:50 schreef Dacide het volgende:
Ook nog goed nieuws in MMA land..
Sbs 6 gaat MMA partijen van Shooto nederland uitzenden (Ultimate Glory)
Eurosport gaat de DREAM events uitzenden..
Ik zeg.. grote stap voor mainstream mma
quote:“What goes around, come around, I guess.”
Die was leuk, maar deze hierom piste ik bijna in mn broek:quote:
quote:"Hopefully I didn't leave on a bad note," Taylor said.
Valt mij toch op dat buiten de ring een aantal toch zeker wel do-able uitzien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef Tazmaniac het volgende:
The lovely ladies of MMA
Ik vind het een grappige foto, dus ik wilde hem jullie niet onthouden
Jups.. Ik denk, laat ik iedereen de koffie vlekken op beeldschermen maar even besparen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Die was leuk, maar deze hierom piste ik bijna in mn broek:
[..]
Beetje credit dan voor Forrest, maar Shogun was niet de Shogun die hij was toen hij de Pride LHW GP '05 won. En het gevecht met Rampage... goed daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Forrest is geen paperchamp, al zie ik hem ook verliezen tegen Silva.. maar als je op rij van Shogun en Rampage kunt winnen doe je toch íets goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |