quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
De afgelopen week zweetten mn ballen al zonder ondergoed, ik wil er niet aan denken hoe klam en plakkerig alles zou zijn als ik ondergoed aan had
En niets anders?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:45 schreef Guncta het volgende:
Ik draag dan juist alleen maar ondergoed.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:50 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
En niets anders?Dat geeft ook wel rare blikken in de trein.
Dan moet je een normale broek aantrekken en niet zo'n debiele halverwege-je-kont-broek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
![]()
Geen onderbroek dragen is vragen om een bilnaad boven de broekrand.
Die heb ik helemaal niet, HOORquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moet je een normale broek aantrekken en niet zo'n debiele halverwege-je-kont-broek.
Ik draag altijd wel gewoon een onderbroek.Heel soms in een naughty bui deed ik er wel eens geen aan onder een rok, maar ik draag tegenwoordig nooit rokken, wil eerst wat kilo's kwijt die ik er in de laatste twee jaar heb bijgekregen.
Daarom: geen ondergoed, dus luchtigerquote:
Heupbroeken vind ik ook niet tof eigenlijk...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet, HOOR![]()
Maar meisjes die een heupbroek dragen en dan op hun hurken gaan zitten.. asscrack, wat ik je brom.
Zweet je kutje niet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef allure112 het volgende:
Juist met warm weer vind ik ondergoed frisser.
Jawel, maar je ehbt gene klamme onderbroek die tegen je geslachtsdelen aanzit en behalve dat zweet je eerder met een onderbroek aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:01 schreef allure112 het volgende:
[..]
En als je geen ondergoed draagt zweet je niet ?
1 woord: katoen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jawel, maar je ehbt gene klamme onderbroek die tegen je geslachtsdelen aanzit en behalve dat zweet je eerder met een onderbroek aan.
Luchtiger wel, maar katoen ademt, van 100% katoen ondergoed van enige kwaliteit krijg je dus ook echt geen klammere bovenbenen zeg maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nou en, zonder is nog steeds luchtiger
Dus jij gaat commando met dit weer? Of altijd?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
De afgelopen week zweetten mn ballen al zonder ondergoed, ik wil er niet aan denken hoe klam en plakkerig alles zou zijn als ik ondergoed aan had
Daarom hebben ze Bjorn Borg uitgevonden!quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
![]()
Geen onderbroek dragen is vragen om een bilnaad boven de broekrand.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:26 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Bjorn Borg uitgevonden!
Met warm weer wel en anders als de broek het toelaat: in een spijkerbroek (stevige stof) zie je het maar ene beetj ebungelen (ja, de mijne is machtig, die bungelt overal doorheen), maar in een pantalon zie je het duidelijk, dus dan wel een onderbroekjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dus jij gaat commando met dit weer? Of altijd?
Wat was er niet fijn aan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef S20 het volgende:
ik heb ut een keer op vakantie gedaan, nou ik moet zeggen, het was niet fyn, heb liever iets aan.
Nou eerst was het niet zo erg,, opzich nix mis mee, maar na een tijdje had ik wel zoiets van het vliegt heen en weerquote:
NIet eens bungelen, maar gewono vliegen van links naar rechts, can we say 'hoge dunk'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:12 schreef S20 het volgende:
[..]
Nou eerst was het niet zo erg,, opzich nix mis mee, maar na een tijdje had ik wel zoiets van het vliegt heen en weer,, haha heb het liever gewoon strak en niet hangend.
Heerlijk gezicht moet dat zijn...quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
Bij de oksels wordt er veel zweet geproduceerd, bij de rest van het lichaam niet, dus je praat nonsens. Als jouw redenering klopt, dan zou elk kledingstuk een enorme zweetvlek moeten zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:49 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
Heerlijk gezicht moet dat zijn...
Bij sommige mensen zie je bij warm weer van de natte plekken in hun blouse ter plaatse van hun oksels omdat ze er geen T-shirt onder hebben.
Volgens mij moeten mensen zonder ondergoed ter hoogte van hun kruis van die zichtbare natte plekken heben!![]()
Blijf erbij, als je ballen je ondergoed uitzweten dan heb je geen goede (kwaliteit) onderbroek aan!
behalve TS wrsquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:04 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarvan akte.
Dit topic kan zo de boeken in.
Natuurlijk trekt ieder normaal mens (met warm weer) ondergoed aan.
hierbij zou ik het eigenlijk wel leuk vindenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:09 schreef Maeghan het volgende:
Ik kan me geen dag zonder ondergoed voorstellen. Het lijkt me ook niet echt fijn aanvoelen met een spijkerbroek of zo, maar dat terzijde. Overigens heb ik ook nog weleens gaten gehad in mijn broek waarbij ik dan toch erg blij was dat ik er nog een onderbroek in dezelfde kleur onder had zodat het niet zo opviel. Het lijkt me leuk als er zo'n ondergoedloos iemand aan een hek blijft hangen en vervolgens half in z'n blote kont naar huis moet.
Zit gewoon lekker.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Al jaren commando.
Goeie kick,quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef bi-lisse het volgende:
ik draag alleen op mijn werk ondergoed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |