quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
De afgelopen week zweetten mn ballen al zonder ondergoed, ik wil er niet aan denken hoe klam en plakkerig alles zou zijn als ik ondergoed aan had
En niets anders?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:45 schreef Guncta het volgende:
Ik draag dan juist alleen maar ondergoed.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:50 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
En niets anders?Dat geeft ook wel rare blikken in de trein.
Dan moet je een normale broek aantrekken en niet zo'n debiele halverwege-je-kont-broek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
![]()
Geen onderbroek dragen is vragen om een bilnaad boven de broekrand.
Die heb ik helemaal niet, HOORquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moet je een normale broek aantrekken en niet zo'n debiele halverwege-je-kont-broek.
Ik draag altijd wel gewoon een onderbroek.Heel soms in een naughty bui deed ik er wel eens geen aan onder een rok, maar ik draag tegenwoordig nooit rokken, wil eerst wat kilo's kwijt die ik er in de laatste twee jaar heb bijgekregen.
Daarom: geen ondergoed, dus luchtigerquote:
Heupbroeken vind ik ook niet tof eigenlijk...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet, HOOR![]()
Maar meisjes die een heupbroek dragen en dan op hun hurken gaan zitten.. asscrack, wat ik je brom.
Zweet je kutje niet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef allure112 het volgende:
Juist met warm weer vind ik ondergoed frisser.
Jawel, maar je ehbt gene klamme onderbroek die tegen je geslachtsdelen aanzit en behalve dat zweet je eerder met een onderbroek aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:01 schreef allure112 het volgende:
[..]
En als je geen ondergoed draagt zweet je niet ?
1 woord: katoen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jawel, maar je ehbt gene klamme onderbroek die tegen je geslachtsdelen aanzit en behalve dat zweet je eerder met een onderbroek aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |