Scherp + 1. TS is dus ook nog een chick with dickquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:39 schreef Devlinsect het volgende:
Dus je bent een man en ontslagen als secretaresse?![]()
Je wilde niet zuigen of je kont was te dik?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:39 schreef Devlinsect het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Waarom ben je ontslagen?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Waarom ben je ontslagen?
Pokerstars en dan met Ideal opwaarderenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:04 schreef Zelfspotter het volgende:
Is dat pokeren op internet iets? Om de dagen mee te vullen, en dat I deal werkt dat een beetje?
Check jouw verotte kop in je fotoboek....quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus het is je eigen schuld.
FAIL
Veel plezier in de ww. Pauper.
Alsof het zo nuttig is om voor zo'n bedrijf te werkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Je klinkt als een erg gemotiveerd iemand...echt een verlies voor het bedrijf.
En dan moeten kunnen typenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:07 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Check jouw verotte kop in je fotoboek....Plaats dan een vatsoenlijke foto. Je lijkt een broer van Joran, bruine Menno Buch aanhanger die denkt dat ie kan zaalvoetballen. En jij betaalt mijn WW later
HA fucking HA.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:07 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Check jouw verotte kop in je fotoboek....Plaats dan een vatsoenlijke foto. Je lijkt een broer van Joran, bruine Menno Buch aanhanger die denkt dat ie kan zaalvoetballen. En jij betaalt mijn WW later
Weet ik maar ik moet toch centjes verdienen. Drugsverkoop is gevaarlijk. Paspoorten afpakken en vrouw in Antwerpen neerzetten is riskant. Loverboy is zo 1999. Alleen pokeren is nog een optie, maar dat is slecht voor je hart.quote:
2609quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:23 schreef 2609 het volgende:
werken is voor sloebers man wees blij
rustigquote:
Al lang op Fok!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Gast! Als je ontslagen bent ga je niet de dag vol maken???
Baas: Je bent ontslagen, maar je moet nog wel de dag volmaken.
Werknemer: Nou nee, dan ga ik nu ook naar huis.
Baas: Ja, maar dat mag niet hoor
ex-Werknemer: Wat wil je doen dan? Mij nog een keer ontslaan?
Je bent gewoon een mietje die geen ruggegraat heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik ga me dan vervelen thuis en mijn moeder gaat de palma van de gouden kooi uihangen.
Ik ga een Wii halen en pokeren online. Noch alternatieven, ow ja ik heb ook nog een vriendin waar het gisteravond bijna mee uit was.
Ik ben het flink aan het verknallen!!!! Ellende
Hmhm, ja het is vandaag Donderdag de 17de, ongeluksdag dus.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik ga me dan vervelen thuis en mijn moeder gaat de palma van de gouden kooi uihangen.
Ik ga een Wii halen en pokeren online. Noch alternatieven, ow ja ik heb ook nog een vriendin waar het gisteravond bijna mee uit was.
Och, je hebt tenminste je eigenwaarde nog!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Anders ga je effe huilen joh.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:28 schreef Zelfspotter het volgende:
Secretaris zeg maar.
Iedereen die hang jezelf op, of je kinderen. Dat is niet normaal om zoiets te zeggen. Denk een keer na.
Ach, hang die tyfuskinderen van je toch op, en daarna jezelf..quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:28 schreef Zelfspotter het volgende:
Secretaris zeg maar.
Iedereen die hang jezelf op, of je kinderen. Dat is niet normaal om zoiets te zeggen. Denk een keer na.
NEIN!!! DAT PIK IK NIET!!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:51 schreef Zelfspotter het volgende:
Hoezo toestaat, hoe had ik moeten reaguren dan?
Stoer hoor! Aso!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ga je kinderen aan de trap hangen deprikut
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:45 schreef wise het volgende:
ik geloof er geen fuck van.
Ts heeft nooit een baan gehad.
Donder toch op enge schoft! Dood moet je, DOOD!!, dat soort hints denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Maar wat voor hints dan?
Zei Marjan tegen Yvonne waar jij bij stond: Heb je die aanbieding van Kruidvat ook gezien? 6 deo bussen voor 5 euro?
En zei Karin meerdere malen: *snif* *snif* Wat STINKT het hier toch?
Zoiets?
Wat voor hints!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe a.u.b. even een bordje met daarop : LOLLERPWND om je nek. Lijkt me lachen als er dan op nu.nl staat:quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Gooi dit topic maar op slot, de strop hangt klaar.
Cool ik ga hem later vanmiddag ook aanschaffen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:30 schreef Zelfspotter het volgende:
Dit verhaal is waargebeurd, ik moet nog tot 17:00 uur werken voordat ik de Nintendo Wii aan ga schaffen.
Ja echt he! Onvoorstelbaar. Die kunnen zo in Abu Graib of Guantanamo Bay aan de slag. Naar aanleiding van de reportage van gisteravond.quote:
Ik 2 controllers. Owned !quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:27 schreef Zelfspotter het volgende:
Wel 249.- Euro en maar 1 Controller. En ik krijg een tijdje geen centjes meer. Oei Oei
Nee eigenlijk niet neequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:22 schreef Zelfspotter het volgende:
Boswachtertje, jij wordt in het ware leven echt gepest he! Ben daar is gewoon eerlijk over, miezerig, nederig, aandoenlijk nietsnutje met je WO fagopleiding.
Ja tuurlijk, en jij kan zo met je zwarte kousen in de kerk gaan zitten op zondag.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Ja echt he! Onvoorstelbaar. Die kunnen zo in Abu Graib of Guantanamo Bay aan de slag. Naar aanleiding van de reportage van gisteravond.
En dat lijkt je een goed plan? Maar goed dat jij nog niet uit huis bent. Dan leer je dat soort actie's ernstig snel af.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:27 schreef Zelfspotter het volgende:
Wel 249.- Euro en maar 1 Controller. En ik krijg een tijdje geen centjes meer. Oei Oei
Ja zijn er nog alternatieven dan, of goeiekopere aanbiedingen. Ik wil niet naar mediamarkt, ik ben toch niet gek? Alleen ontslagen....quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat lijkt je een goed plan? Maar goed dat jij nog niet uit huis bent. Dan leer je dat soort actie's ernstig snel af.
Eh, wat dacht je van dat geld niet uitgeven aan een Wii, maar even laten staan op je rekening totdat je het ECHT nodig hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:54 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Ja zijn er nog alternatieven dan, of goeiekopere aanbiedingen. Ik wil niet naar mediamarkt, ik ben toch niet gek? Alleen ontslagen....
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:52 schreef Zelfspotter het volgende:
Karrel houdt van:
\Het geluid als je over klinker tegels fiets (het gevoel aan je anus als je daarover heen fietst bedoel je?
Conclusie Karel houdt van: mannen!
Je verdient het.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:56 schreef Zelfspotter het volgende:
1ste compliment van vandaaag !! Van de boswachter nog wel!
Als ik van het gevoel aan mijn anus hou, had ik dat wel opgeschreven. Bovendien ben je als je van anale stimulatie houdt, hetgeen dus niet het geval is, nog geen homoquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:52 schreef Zelfspotter het volgende:
Karrel houdt van:
\Das EFX ? \Graafschap -1\Knakworst +1 \Nathalie -1prostituut \SDZZ ?\Le fabeleux destine d'Amelie -1 Gaylord\Jay-Z +1 \Najib Emhali +1 \Neophyte -1 Emo \Championschip manager -1 \De film Simon -1 \Groen Links Hou vol \Staantribunes -1 \Missy Elliot +1 \Ouwehoeren +1 \Queens of the Stoneage Geen mening \IJS Daarom ben je dik\Rage Against The Machine -1 \De geur van de wereld na een zomerse regenbui +1\Fightclub +1 \Outkast -1\Bellen blazen -1Gaylord \Ruud de Wild (In zijn 3fm periode) -10 dooie vent \Lezen op de w.c. -1 \Sander de Heer op de radio(wat een rotkop0 Geen mening \Techno EMo\Het geluid als je over klinker tegels fiets (het gevoel aan je anus als je daarover heen fietst bedoel je?
Conclusie Karel houdt van: mannen!
Omdat je anders geen ander kutje te zien krijgt dan die van je moeder?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik ben trouwens ontslagen uit het ziekenhuis. Terwijl ik niet ziek was. Hahahah
Ik wilde gaan infiltreren op de afdeling Gynacologie
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:39 schreef Devlinsect het volgende:
psssst, het is Donderdag, in steden koopavondquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef makkie88 het volgende:
om 17:00 gaan de winkels dichtgeen Nintendo Wii voor jou
oin zoetermeer is dat op vrijdag avondquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
psssst, het is Donderdag, in steden koopavond
Hij had het ook over stedenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oin zoetermeer is dat op vrijdag avond
Wat snap je niet aan steden?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef makkie88 het volgende:
[..]
staat er stinkdorpen dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef makkie88 het volgende:
[..]
quote:
Uhm, neequote:geregistreerd op: donderdag 3 juli 2008 @ 09:55
dat zeggen we niet, is geheimquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Adidah het volgende:
Waarom is iedereen nu ineens aan het fluisteren?
Alleen op zaterdag gaan winkels om 17 uur dicht gekkie, zelfs in zoetermeer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef makkie88 het volgende:
om 17:00 gaan de winkels dichtgeen Nintendo Wii voor jou
ken hier in amsterdam winkels die 17:00 uur sluiten. zelfs op donderdag!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:44 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag gaan winkels om 17 uur dicht gekkie, zelfs in zoetermeer.
* aait *
Vertel het maar, welke winkel die Wiis verkoopt sluit hier of in de buitengewesten vandaag om 17 uur?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
ken hier in amsterdam winkels die 17:00 uur sluiten. zelfs op donderdag!
This thread is worthless withouds paint, dus:quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe a.u.b. even een bordje met daarop : LOLLERPWND om je nek. Lijkt me lachen als er dan op nu.nl staat:
De jongeman had een bordje om zijn nek hangen met daarop LOLLERPWND. Recherche zoekt nog naar de betekenis hiervan.
Beetje mensen blij maken met een dooie mus, BAHquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Gooi dit topic maar op slot, de strop hangt klaar.
Dankje, jouw fotoboekquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Beetje mensen blij maken met een dooie mus, BAH
wees dan voor 1 keer een vent en doe es wat je zegt.
Verder: ongeacht of je onzin lult of niet, in beide gevallen ben je best heel erg zielig en heb ik bijna medelijden met je.
Nou nou, jij bent lekker op dreef!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zeker uit Staphorst refoboi ?
zoals iemand anders eerder al zei... zelf heb je niet eens het lef om een fobo te hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Dankje, jouw fotoboekOw my... En je werkt in de psychiatrie..... Wel een lief dochtertje, hoe kan die uit zo'n mormel komen
Actie=Reactie Maar het zijn voornamelijk nerds die me zwart makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jongens en meisjes, wees nou eens lief voor elkaar.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:34 schreef Zelfspotter het volgende:
WTF Als ik zo op een nijlpaard leek, dan zou ik geen foto's plaatsen. En je hebt gelijk dat ik niet over anderen hun foto's mag zeiken, maar ik word door hen wel volkomen door de slijk gehaald.
Het topic is waar, in de andere topics zit er wel wat onwerkelijks bij. Maar dit is echt waar.
Je mag blij zijn als je voor een bruiloft wordt uitgenodigd! Grafgezichtje
Dank voor de fijne reactie, hier kan ik WEL iets mee. Grten en succes met de klennequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:38 schreef MarMar het volgende:
[..]( te makkelijk -1)
oke, reageer ik nu even alsof het waar is:(+1)
Je bent een luie zak die niet werken wil voor zijn centen en klaagt als iemand daar geen centen meer aan uit wil geven. (+1) Je hebt het zelf niet eens door en dat is in en in triest, maar misschien moet je gewoon nog volwassener worden, dat weet ik niet (+1). Het verwijt dat je noemt dat ze het je niet eerder verteld hebben vind ik nonsens, je moet zelf ook een beetje inzicht hebben in of je je al dan niet goed inzet en volgens mij weet je best dat je dat niet gedaan hebt (-1).
Hou dus op met je zelfmedelijden en wees en vent en doe de volgende keer gewoon je werk! (+1)
zo (-1)
thx (tzijn der twee, kheb ook nog een grotere kleine (fobo, djembeclubje, meisje in et roze met lange blonde haartjes)quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:42 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Dank voor de fijne reactie, hier kan ik WEL iets mee. Grten en succes met de klenne
Stem je even op mij als moderator van KLB.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:26 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent lekker op dreef!![]()
Een grote bek hebben op internet is niet zo moeilijk. Als je werkelijk zou beseffen wat voor trieste uitspraken jij doet, kan je misschien beter een strop om je eigen nek leggen. Kunnen andere mensen dezelfde grappen over jou maken.
Ik moest lachen, ondanks dat ik je een banaan vind!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stem je even op mij als moderator van KLB.
tnx!
1-1 in complimentjes.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:48 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ondanks dat ik je een banaan vind!
Viva???quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:00 schreef Zelfspotter het volgende:
Oke! Ik moet nog een uur, ik denk dat ik ga overwerken haha. En ik heb zojuist op het Viva forum gelezen. Emo's verwacht!
En off topic als ik wil reaguren dan heb ik niet zoveel keuze in emoticons als bij het starten van de OP hoe kan dit?
vrouwen en signalen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:06 schreef Zelfspotter het volgende:
Dan pik ik wellicht de signalen op die de 6 vrouwen hier blijkbaar hebben gegeven.
Sorry. Ik zal um meteen verwijderen !!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:27 schreef Zelfspotter het volgende:
@ De boswachter, dit kun je niet maken! Ik had het net met haar bijgelegd, tevens heb je zelf geen Fobo (is mij ook meerdere malen in de oren geknoopt dat je dan niet mag reaguren). En die mevrouw heeft hele schattige kindjes, en het is Off topic
Je wordt dus geen Moderator maar een Masturbator
Koop een dagboek en schrijf het daarin, vervuil de database van Fok niet met je kudtverhalen.quote:
Ik heb op je gestemd! Hoewel ik je liever in ONZ zie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stem je even op mij als moderator van KLB.
tnx!
Laat me raden, dit was je eerste werkdag daar en na 55 minuten gaf je er de brui al aan??quote:geregistreerd op: donderdag 3 juli 2008 @ 09:55
je zegt het alsof je het zelf heb meegemaaktquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat je anders geen ander kutje te zien krijgt dan die van je moeder?
Waar je elke avond weer aan moet likken omdat je pa je zusje geiler vindt dan je moeder?
Mooiequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:39 schreef Devlinsect het volgende:
I can give you nights of endless pleasure!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:16 schreef Maisnon het volgende:
Je faalt dus niet alleen hier, maar ook in het echte leven
nintendo cWII met een dubbele I zal jij bedoelenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:39 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Nintendo CWI zul je bedoelen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef jovak het volgende:
[..]
nintendo cWII met een dubbele I zal jij bedoelen
Goede reden om je zo druk te maken!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:37 schreef Zelfspotter het volgende:
Actie=Reactie Maar het zijn voornamelijk nerds die me zwart maken
Solar, hierbij ben je ontslagen!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef solar22 het volgende:
Even een tipje aan TS en tevens aan alle anderen die medeleven verwachten.
Post dit niet hier want je wordt tot aan je schoenen afgebrand.
Wat voor een werk was het eigenlijk want volgens mij is het niet zo moeilijk een nieuwe baan te vinden, je moet maar denken: baas loop maar naar de kl*ten met je zeik toko voor jou 10 andere bedrijven die meer betalen en minder drammen.
Het is tenslotte het eindresultaat en klanttevredenheid wat telt so what als je dan slordig te werk gaat.
En naar voren schuiven? zolang je binnen je deadline blijft is er niets aan de hand toch?
Ja Solar, je hebt al die hints duidelijk niet opgepikt, het spijt ons te moeten mededelen: Maar we moeten je laten gaan, dit kan zo niet langer!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Solar, hierbij ben je ontslagen!!
Mister is back. Ik heb een nieuwe sollicitatiebrief klaarstaan maar ben te zat (nu al) om die te verzenden, morgen doe ik het oke? Anders kan ik naar het CWI. De Wii is trouwens goed bevallen ondanks dat ik er RSI van krijg en de graphics enzo nogal kinderachtig en blij zijn. Er zijn ook geen leuke spellen vooor want ik ben net naar de stad geweest. Alleen Guitar Hero met echte gitaar leek me wel gaaf, alleen 60 eurie en dat wordt lastig van het geld van het CWI.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja Solar, je hebt al die hints duidelijk niet opgepikt, het spijt ons te moeten mededelen: Maar we moeten je laten gaan, dit kan zo niet langer!
Had je nog geen vakantiedagen opgebouwd? Al zijn het er maar 2... toch ff opnemen als ik jou was.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:41 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Mister is back. Ik heb een nieuwe sollicitatiebrief klaarstaan maar ben te zat (nu al) om die te verzenden, morgen doe ik het oke? Anders kan ik naar het CWI. De Wii is trouwens goed bevallen ondanks dat ik er RSI van krijg en de graphics enzo nogal kinderachtig en blij zijn. Er zijn ook geen leuke spellen vooor want ik ben net naar de stad geweest. Alleen Guitar Hero met echte gitaar leek me wel gaaf, alleen 60 eurie en dat wordt lastig van het geld van het CWI.
Volgers, tot later. X
eerder 'de maatschappij een dienst bewezen.'quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:30 schreef Zelfspotter het volgende:
Stel ik had echt geen leven en was nu echt zwaar depri, kom ik hier om opgebeurd te worden. Gaan er van die josti's posten 'hang jezelf op' en je kinderen notabene. Hoe fucking gestoord ben je dan.... Als ik zelf zoiets zou posten (wat ik nooit zou doen) en de TS hangt zich daadwerkelijk op dan is het ' dood door aanmoediging '
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |