Laat me raden, dit was je eerste werkdag daar en na 55 minuten gaf je er de brui al aan??quote:geregistreerd op: donderdag 3 juli 2008 @ 09:55
je zegt het alsof je het zelf heb meegemaaktquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat je anders geen ander kutje te zien krijgt dan die van je moeder?
Waar je elke avond weer aan moet likken omdat je pa je zusje geiler vindt dan je moeder?
Mooiequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:39 schreef Devlinsect het volgende:
Dus je bent een man en ontslagen als secretaresse?![]()
Je wilde niet zuigen of je kont was te dik?
I can give you nights of endless pleasure!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:16 schreef Maisnon het volgende:
Je faalt dus niet alleen hier, maar ook in het echte leven
nintendo cWII met een dubbele I zal jij bedoelenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:39 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Nintendo CWI zul je bedoelen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef jovak het volgende:
[..]
nintendo cWII met een dubbele I zal jij bedoelen
Goede reden om je zo druk te maken!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:37 schreef Zelfspotter het volgende:
Actie=Reactie Maar het zijn voornamelijk nerds die me zwart maken
Solar, hierbij ben je ontslagen!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef solar22 het volgende:
Even een tipje aan TS en tevens aan alle anderen die medeleven verwachten.
Post dit niet hier want je wordt tot aan je schoenen afgebrand.
Wat voor een werk was het eigenlijk want volgens mij is het niet zo moeilijk een nieuwe baan te vinden, je moet maar denken: baas loop maar naar de kl*ten met je zeik toko voor jou 10 andere bedrijven die meer betalen en minder drammen.
Het is tenslotte het eindresultaat en klanttevredenheid wat telt so what als je dan slordig te werk gaat.
En naar voren schuiven? zolang je binnen je deadline blijft is er niets aan de hand toch?
Ja Solar, je hebt al die hints duidelijk niet opgepikt, het spijt ons te moeten mededelen: Maar we moeten je laten gaan, dit kan zo niet langer!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Solar, hierbij ben je ontslagen!!
Mister is back. Ik heb een nieuwe sollicitatiebrief klaarstaan maar ben te zat (nu al) om die te verzenden, morgen doe ik het oke? Anders kan ik naar het CWI. De Wii is trouwens goed bevallen ondanks dat ik er RSI van krijg en de graphics enzo nogal kinderachtig en blij zijn. Er zijn ook geen leuke spellen vooor want ik ben net naar de stad geweest. Alleen Guitar Hero met echte gitaar leek me wel gaaf, alleen 60 eurie en dat wordt lastig van het geld van het CWI.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja Solar, je hebt al die hints duidelijk niet opgepikt, het spijt ons te moeten mededelen: Maar we moeten je laten gaan, dit kan zo niet langer!
Had je nog geen vakantiedagen opgebouwd? Al zijn het er maar 2... toch ff opnemen als ik jou was.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:41 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Mister is back. Ik heb een nieuwe sollicitatiebrief klaarstaan maar ben te zat (nu al) om die te verzenden, morgen doe ik het oke? Anders kan ik naar het CWI. De Wii is trouwens goed bevallen ondanks dat ik er RSI van krijg en de graphics enzo nogal kinderachtig en blij zijn. Er zijn ook geen leuke spellen vooor want ik ben net naar de stad geweest. Alleen Guitar Hero met echte gitaar leek me wel gaaf, alleen 60 eurie en dat wordt lastig van het geld van het CWI.
Volgers, tot later. X
eerder 'de maatschappij een dienst bewezen.'quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:30 schreef Zelfspotter het volgende:
Stel ik had echt geen leven en was nu echt zwaar depri, kom ik hier om opgebeurd te worden. Gaan er van die josti's posten 'hang jezelf op' en je kinderen notabene. Hoe fucking gestoord ben je dan.... Als ik zelf zoiets zou posten (wat ik nooit zou doen) en de TS hangt zich daadwerkelijk op dan is het ' dood door aanmoediging '
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |