Omdat je anders geen ander kutje te zien krijgt dan die van je moeder?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik ben trouwens ontslagen uit het ziekenhuis. Terwijl ik niet ziek was. Hahahah
Ik wilde gaan infiltreren op de afdeling Gynacologie
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:39 schreef Devlinsect het volgende:
Dus je bent een man en ontslagen als secretaresse?![]()
Je wilde niet zuigen of je kont was te dik?
psssst, het is Donderdag, in steden koopavondquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef makkie88 het volgende:
om 17:00 gaan de winkels dichtgeen Nintendo Wii voor jou
oin zoetermeer is dat op vrijdag avondquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
psssst, het is Donderdag, in steden koopavond
Hij had het ook over stedenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oin zoetermeer is dat op vrijdag avond
Wat snap je niet aan steden?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef makkie88 het volgende:
[..]
staat er stinkdorpen dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef makkie88 het volgende:
[..]
quote:
Uhm, neequote:geregistreerd op: donderdag 3 juli 2008 @ 09:55
dat zeggen we niet, is geheimquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Adidah het volgende:
Waarom is iedereen nu ineens aan het fluisteren?
Alleen op zaterdag gaan winkels om 17 uur dicht gekkie, zelfs in zoetermeer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef makkie88 het volgende:
om 17:00 gaan de winkels dichtgeen Nintendo Wii voor jou
ken hier in amsterdam winkels die 17:00 uur sluiten. zelfs op donderdag!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:44 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag gaan winkels om 17 uur dicht gekkie, zelfs in zoetermeer.
* aait *
Vertel het maar, welke winkel die Wiis verkoopt sluit hier of in de buitengewesten vandaag om 17 uur?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
ken hier in amsterdam winkels die 17:00 uur sluiten. zelfs op donderdag!
This thread is worthless withouds paint, dus:quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe a.u.b. even een bordje met daarop : LOLLERPWND om je nek. Lijkt me lachen als er dan op nu.nl staat:
De jongeman had een bordje om zijn nek hangen met daarop LOLLERPWND. Recherche zoekt nog naar de betekenis hiervan.
Beetje mensen blij maken met een dooie mus, BAHquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Gooi dit topic maar op slot, de strop hangt klaar.
Dankje, jouw fotoboekquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Beetje mensen blij maken met een dooie mus, BAH
wees dan voor 1 keer een vent en doe es wat je zegt.
Verder: ongeacht of je onzin lult of niet, in beide gevallen ben je best heel erg zielig en heb ik bijna medelijden met je.
Nou nou, jij bent lekker op dreef!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zeker uit Staphorst refoboi ?
zoals iemand anders eerder al zei... zelf heb je niet eens het lef om een fobo te hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Dankje, jouw fotoboekOw my... En je werkt in de psychiatrie..... Wel een lief dochtertje, hoe kan die uit zo'n mormel komen
Actie=Reactie Maar het zijn voornamelijk nerds die me zwart makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jongens en meisjes, wees nou eens lief voor elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |