quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Gast! Als je ontslagen bent ga je niet de dag vol maken???
Baas: Je bent ontslagen, maar je moet nog wel de dag volmaken.
Werknemer: Nou nee, dan ga ik nu ook naar huis.
Baas: Ja, maar dat mag niet hoor
ex-Werknemer: Wat wil je doen dan? Mij nog een keer ontslaan?
Je bent gewoon een mietje die geen ruggegraat heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik ga me dan vervelen thuis en mijn moeder gaat de palma van de gouden kooi uihangen.
Ik ga een Wii halen en pokeren online. Noch alternatieven, ow ja ik heb ook nog een vriendin waar het gisteravond bijna mee uit was.
Ik ben het flink aan het verknallen!!!! Ellende
Hmhm, ja het is vandaag Donderdag de 17de, ongeluksdag dus.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik ga me dan vervelen thuis en mijn moeder gaat de palma van de gouden kooi uihangen.
Ik ga een Wii halen en pokeren online. Noch alternatieven, ow ja ik heb ook nog een vriendin waar het gisteravond bijna mee uit was.
Och, je hebt tenminste je eigenwaarde nog!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Anders ga je effe huilen joh.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:28 schreef Zelfspotter het volgende:
Secretaris zeg maar.
Iedereen die hang jezelf op, of je kinderen. Dat is niet normaal om zoiets te zeggen. Denk een keer na.
Ach, hang die tyfuskinderen van je toch op, en daarna jezelf..quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:28 schreef Zelfspotter het volgende:
Secretaris zeg maar.
Iedereen die hang jezelf op, of je kinderen. Dat is niet normaal om zoiets te zeggen. Denk een keer na.
NEIN!!! DAT PIK IK NIET!!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:51 schreef Zelfspotter het volgende:
Hoezo toestaat, hoe had ik moeten reaguren dan?
Stoer hoor! Aso!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ga je kinderen aan de trap hangen deprikut
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:45 schreef wise het volgende:
ik geloof er geen fuck van.
Ts heeft nooit een baan gehad.
Donder toch op enge schoft! Dood moet je, DOOD!!, dat soort hints denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Maar wat voor hints dan?
Zei Marjan tegen Yvonne waar jij bij stond: Heb je die aanbieding van Kruidvat ook gezien? 6 deo bussen voor 5 euro?
En zei Karin meerdere malen: *snif* *snif* Wat STINKT het hier toch?
Zoiets?
Wat voor hints!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe a.u.b. even een bordje met daarop : LOLLERPWND om je nek. Lijkt me lachen als er dan op nu.nl staat:quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:12 schreef Zelfspotter het volgende:
Gooi dit topic maar op slot, de strop hangt klaar.
Cool ik ga hem later vanmiddag ook aanschaffen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:30 schreef Zelfspotter het volgende:
Dit verhaal is waargebeurd, ik moet nog tot 17:00 uur werken voordat ik de Nintendo Wii aan ga schaffen.
Ja echt he! Onvoorstelbaar. Die kunnen zo in Abu Graib of Guantanamo Bay aan de slag. Naar aanleiding van de reportage van gisteravond.quote:
Ik 2 controllers. Owned !quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:27 schreef Zelfspotter het volgende:
Wel 249.- Euro en maar 1 Controller. En ik krijg een tijdje geen centjes meer. Oei Oei
Nee eigenlijk niet neequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:22 schreef Zelfspotter het volgende:
Boswachtertje, jij wordt in het ware leven echt gepest he! Ben daar is gewoon eerlijk over, miezerig, nederig, aandoenlijk nietsnutje met je WO fagopleiding.
Ja tuurlijk, en jij kan zo met je zwarte kousen in de kerk gaan zitten op zondag.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Ja echt he! Onvoorstelbaar. Die kunnen zo in Abu Graib of Guantanamo Bay aan de slag. Naar aanleiding van de reportage van gisteravond.
En dat lijkt je een goed plan? Maar goed dat jij nog niet uit huis bent. Dan leer je dat soort actie's ernstig snel af.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:27 schreef Zelfspotter het volgende:
Wel 249.- Euro en maar 1 Controller. En ik krijg een tijdje geen centjes meer. Oei Oei
Ja zijn er nog alternatieven dan, of goeiekopere aanbiedingen. Ik wil niet naar mediamarkt, ik ben toch niet gek? Alleen ontslagen....quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat lijkt je een goed plan? Maar goed dat jij nog niet uit huis bent. Dan leer je dat soort actie's ernstig snel af.
Eh, wat dacht je van dat geld niet uitgeven aan een Wii, maar even laten staan op je rekening totdat je het ECHT nodig hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:54 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Ja zijn er nog alternatieven dan, of goeiekopere aanbiedingen. Ik wil niet naar mediamarkt, ik ben toch niet gek? Alleen ontslagen....
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:52 schreef Zelfspotter het volgende:
Karrel houdt van:
\Het geluid als je over klinker tegels fiets (het gevoel aan je anus als je daarover heen fietst bedoel je?
Conclusie Karel houdt van: mannen!
Je verdient het.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:56 schreef Zelfspotter het volgende:
1ste compliment van vandaaag !! Van de boswachter nog wel!
Als ik van het gevoel aan mijn anus hou, had ik dat wel opgeschreven. Bovendien ben je als je van anale stimulatie houdt, hetgeen dus niet het geval is, nog geen homoquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:52 schreef Zelfspotter het volgende:
Karrel houdt van:
\Das EFX ? \Graafschap -1\Knakworst +1 \Nathalie -1prostituut \SDZZ ?\Le fabeleux destine d'Amelie -1 Gaylord\Jay-Z +1 \Najib Emhali +1 \Neophyte -1 Emo \Championschip manager -1 \De film Simon -1 \Groen Links Hou vol \Staantribunes -1 \Missy Elliot +1 \Ouwehoeren +1 \Queens of the Stoneage Geen mening \IJS Daarom ben je dik\Rage Against The Machine -1 \De geur van de wereld na een zomerse regenbui +1\Fightclub +1 \Outkast -1\Bellen blazen -1Gaylord \Ruud de Wild (In zijn 3fm periode) -10 dooie vent \Lezen op de w.c. -1 \Sander de Heer op de radio(wat een rotkop0 Geen mening \Techno EMo\Het geluid als je over klinker tegels fiets (het gevoel aan je anus als je daarover heen fietst bedoel je?
Conclusie Karel houdt van: mannen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |