quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Waarom ben je ontslagen?
Pokerstars en dan met Ideal opwaarderenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:04 schreef Zelfspotter het volgende:
Is dat pokeren op internet iets? Om de dagen mee te vullen, en dat I deal werkt dat een beetje?
Check jouw verotte kop in je fotoboek....quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus het is je eigen schuld.
FAIL
Veel plezier in de ww. Pauper.
Alsof het zo nuttig is om voor zo'n bedrijf te werkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Je klinkt als een erg gemotiveerd iemand...echt een verlies voor het bedrijf.
En dan moeten kunnen typenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:07 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Check jouw verotte kop in je fotoboek....Plaats dan een vatsoenlijke foto. Je lijkt een broer van Joran, bruine Menno Buch aanhanger die denkt dat ie kan zaalvoetballen. En jij betaalt mijn WW later
HA fucking HA.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:07 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Check jouw verotte kop in je fotoboek....Plaats dan een vatsoenlijke foto. Je lijkt een broer van Joran, bruine Menno Buch aanhanger die denkt dat ie kan zaalvoetballen. En jij betaalt mijn WW later
Weet ik maar ik moet toch centjes verdienen. Drugsverkoop is gevaarlijk. Paspoorten afpakken en vrouw in Antwerpen neerzetten is riskant. Loverboy is zo 1999. Alleen pokeren is nog een optie, maar dat is slecht voor je hart.quote:
2609quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:23 schreef 2609 het volgende:
werken is voor sloebers man wees blij
rustigquote:
Al lang op Fok!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |