quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nog haar waar het niet hoort ook. Verdomme.
quote:
Nee man, neem het toch niet zo letterlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nog haar waar het niet hoort ook. Verdomme.
Nou dat isfijn zeg! Moet ik eerst even bij Leen van Frisia op dequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar nu heb ik geen geld, dus als iemand iets met me wil, zal hij moeten betalen
Als ik geen geld heb ga ik liever niet mee.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, je merkt vanzelf wel of jij altijd loopt te betalen voor alles. Met stappen gaat het bij mijn vrienden ook zo, als er eentje geen geld hebt gaat hij gewoon mee, volgende keer is het weer een ander
Niks mis met (letterlijk) nemen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee man, neem het toch niet zo letterlijk
Of eens van die koorknaapjes afblijven!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou dat isfijn zeg! Moet ik eerst even bij Leen van Frisia op devoordat wij een keertje kunnen daten!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of eens van die koorknaapjes afblijven!
Al aan het uploaden?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb ga ik liever niet mee.
Leuke vrienden zijn dat!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lol ik ben een beetje een kluizenaar geworden. Omdat ik vrienden heb die alleen dingen kunnen verzinnen die ontzettend veel geld kosten
Geld heb je toch nooit genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ach, ik heb binnenkort wel weer wat
Waarom is dit hele land op vakantie? Behalve wij dan natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en al m'n vrienden (nu bijna iedereen vrijdag iedereen) en Mr PF zijn op vakantie nu. Dus heb sowieso niet veel te doen.
Naast filmpjes en foto's maken?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dus heb sowieso niet veel te doen.
Das waarquote:
Thuis met zijn allen eten en koken is gezellig en betaalbaar!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
winkelen/terrasje pakken/uit eten etc zijn leuke dingen
maar niet gratis
Zo duur ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou dat isfijn zeg! Moet ik eerst even bij Leen van Frisia op devoordat wij een keertje kunnen daten!
M'n ouders: waarom werk je zoveel??? (ik heb sinds april vakantie en pas vijf keer gewerkt of zo)quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom is dit hele land op vakantie? Behalve wij dan natuurlijk.
Ik heb ruim voldoende hoor. Om normaal te kunnen leven.quote:
Ach, dan is het minder druk met ons werk, dat scheelt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben de enige die kan kokenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Thuis met zijn allen eten en koken is gezellig en betaalbaar!
Daar gaat het ook om.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ruim voldoende hoor. Om normaal te kunnen leven.
Ik heb geen ene cent! Gelukkig arm zeg maar!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Zo duur ben ik nou ook weer niet.
Je bent gewoon te meegaand...leer eens nee zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben de enige die kan koken
Altijd dat gezeik. PF wanneeer gaan we weer dit maken toeee je moet helpen!!!ga op kookles stelletje kneuzen en val mij niet lastig
![]()
![]()
Omdat ik "hard" aan het "werk" benquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zul je moeten wachten tot ik weer wat hebquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen ene cent! Gelukkig arm zeg maar!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je bent gewoon te meegaand...leer eens nee zeggen
Nee, ik koop mijn spellen. Alleen paupers downloaden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Dickies het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om.
Heb jij eigenlijk een flashcard voor je DS?
Ahhhwww...maar ach...ik zit in het zelfde schuitjequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Ja maar ja. Nu zit ik hier. Zonder vrienden.
Want die gaan allemaal samen op vakantie en niemand wil met PF
Precies. Daarom maar eentje gekocht.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik koop mijn spellen. Alleen paupers downloaden.
Ik vind het juist hartstikke leuk als mijn vrienden komen eten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben de enige die kan koken
Altijd dat gezeik. PF wanneeer gaan we weer dit maken toeee je moet helpen!!!ga op kookles stelletje kneuzen en val mij niet lastig
![]()
![]()
Douche ze!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb geen zin om te werken
* wandelende klacht gaat douchen*
Ja, jij!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ruim voldoende hoor. Om normaal te kunnen leven.
Ik vind het al prima als we samen een glaasje water en wat droge koekjes eten in het park.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dan zul je moeten wachten tot ik weer wat heb
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het al prima als we samen een glaasje water en wat droge koekjes eten in het park.
Die zin was net zo brak als dat ik me voel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het al prima als we samen een glaasje water en wat droge koekjes eten in het park.
Ik heb nog wat bier voor je.quote:
Soms moet je gewoon de gok wagen! Dat zei die ene man die daar dag en nacht op het bankje zit ooit tegen me!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
Misschien ben ik wel niet leuk
Heb jij eigenlijk al wel eens één van de mensen hier ontmoet?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een paar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al wel eens één van de mensen hier ontmoet?
Spannend! Wie? Dan kan ik het ze vragen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een paar.
Maar daar hebben we het eigenlijk nooit over gehad.
Of als visite komt koken én afwassenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het juist hartstikke leuk als mijn vrienden komen eten.
Kunnen zij lekker eten, en ik kan even de hemel in geprezen worden. Altijd leuk.
Wat wil je ze vragen dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Spannend! Wie? Dan kan ik het ze vragen.
Dat heb ik graag voor ze over.quote:
Ik denk dat ie wil weten of je een geil en knap mevrouwke bent! Zo ja, dan heb je ineens en fan erbij die eens even zn beaderde bonenstaak in je wil schuiven. Maar dat is maar een gok natuurlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:10 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wat wil je ze vragen dan?
Vraag maar in t Eindhoven topic, daar ken ik de meesten wel.
Oke, deze komt echt in de top 3 van meest walgelijke benamingen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wil weten of je een geil en knap mevrouwke bent! Zo ja, dan heb je ineens en fan erbij die eens even zn beaderde bonenstaak in je wil schuiven. Maar dat is maar een gok natuurlijk!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, deze komt echt in de top 3 van meest walgelijke benamingen.
We hebben iemand die veel erger is dan Dickies blijkbaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al een fan van JB, maar natuurlijk niet zo grote fan als vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wil weten of je een geil en knap mevrouwke bent! Zo ja, dan heb je ineens en fan erbij die eens even zn beaderde bonenstaak in je wil schuiven. Maar dat is maar een gok natuurlijk!
Ik viel van mijn stoelquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mogelijk was. Respect.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben iemand die veel erger is dan Dickies blijkbaar
Ik vond het ook nogal ranzig klinkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer kom je bij me langs?quote:
Ik hoef er geen fans bij, heb het er zo al druk meequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wil weten of je een geil en knap mevrouwke bent! Zo ja, dan heb je ineens en fan erbij
Maar het was dan ook echt een Ab Normaal achtig woord.quote:
Je ex is nog steeds je grootste fan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef er geen fans bij, heb het er zo al druk mee
Dat dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mogelijk was. Respect.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mogelijk was. Respect.
En anders trommelen we de fokknokploeg bij elkaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:21 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hij laat me nu met rust (afkloppen)
* afklopt *quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:21 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hij laat me nu met rust (afkloppen)
Wat ga je dan doen?quote:
Dat is onder de gordelquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:26 schreef mrbox het volgende:
Zit ik onder mijn luch animal planet te kijken, verbaas ik me weer over wat voor wonderbaarlijke dieren er toch rondlopen op deze aarde. Zoals deze :
[ afbeelding ]
wtf? nog nooit gezien, lijkt wel een photoshop.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:26 schreef mrbox het volgende:
Zit ik onder mijn luch animal planet te kijken, verbaas ik me weer over wat voor wonderbaarlijke dieren er toch rondlopen op deze aarde. Zoals deze :
[ afbeelding ]
De Fokknokploeg, "Het Steekhoudende Argument"quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En anders trommelen we de fokknokploeg bij elkaar
Ok sorry flauw
Plan A is: wel leuk - contact verder uitbouwenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:30 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen?
Plan A is: wel leuk, proberen in bed te krijgen
Plan B is: niet leuk, proberen in bed te krijgen met het licht uit
O ja, C was er ook nog.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Plan A is: wel leuk - contact verder uitbouwen
Plan B is: niet leuk - nieuwe mensen ontmoeten is een beloning op zich. Mensen waarmee het niet klikt weer vergeten ook.
Plan C is: ontzettend leuk - hmm, dat bed klinkt niet onaardig
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijkerquote:
Ik sta er voor open om daar van overtuigd te worden. Argumenten kunnen naar het bekende adresquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
O ja, C was er ook nog.
Laat ik even vooraf zeggen dat ik meestal in de categorie val
Je valt in de categorie "quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
O ja, C was er ook nog.
Laat ik even vooraf zeggen dat ik meestal in de categorie val
Bekend? Ook al bekend voor JB?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik sta er voor open om daar van overtuigd te worden. Argumenten kunnen naar het bekende adres.
Verbazingwekkend hequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
wtf? nog nooit gezien, lijkt wel een photoshop.
Aan zelfvertrouwen ontbreekt het je in ieder geval niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
O ja, C was er ook nog.
Laat ik even vooraf zeggen dat ik meestal in die categorie val
Ga je nu de hele tijd zitten gokken wie ik ontmoet heb?quote:
Te laatquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:51 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb het net veranderd.
Of het terecht is, dát is natuurlijk de vraag.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan zelfvertrouwen ontbreekt het je in ieder geval niet.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:52 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ga je nu de hele tijd zitten gokken wie ik ontmoet heb?
Dit:quote:En wat wilde je vragen dan?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hey, laten we dat in de Efteling houden!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daarom stel ik een Fok! ontmoet JB meet voor
O jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of het terecht is, dát is natuurlijk de vraag.
Daarom stel ik een Fok! ontmoet JB meet voor
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, laten we dat in de Efteling houden!
Ik heb de pest aan pretparken. Tenzij ze een enorme 9en gratis) arcadehal hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, laten we dat in de Efteling houden!
Daar zal de commissie der Fokkers over moeten oordelen natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:01 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
O ja
Goed idee.
edit: en natuurlijk is dat terecht
en als ik er ben, wil je natuurlijk ook wel een uitzondering makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan pretparken. Tenzij ze een enorme 9en gratis) arcadehal hebben
Ga ik liever paintballen
Heb jij het oordeel van derden nodig dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar zal de commissie der Fokkers over moeten oordelen natuurlijk
Blijft dat ik de pest heb aan pretparkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:11 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
en als ik er ben, wil je natuurlijk ook wel een uitzondering maken
Ik kan echt niet paintballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |