Ik denk dat ie wil weten of je een geil en knap mevrouwke bent! Zo ja, dan heb je ineens en fan erbij die eens even zn beaderde bonenstaak in je wil schuiven. Maar dat is maar een gok natuurlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:10 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wat wil je ze vragen dan?
Vraag maar in t Eindhoven topic, daar ken ik de meesten wel.
Oke, deze komt echt in de top 3 van meest walgelijke benamingen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wil weten of je een geil en knap mevrouwke bent! Zo ja, dan heb je ineens en fan erbij die eens even zn beaderde bonenstaak in je wil schuiven. Maar dat is maar een gok natuurlijk!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, deze komt echt in de top 3 van meest walgelijke benamingen.
We hebben iemand die veel erger is dan Dickies blijkbaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al een fan van JB, maar natuurlijk niet zo grote fan als vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wil weten of je een geil en knap mevrouwke bent! Zo ja, dan heb je ineens en fan erbij die eens even zn beaderde bonenstaak in je wil schuiven. Maar dat is maar een gok natuurlijk!
Ik viel van mijn stoelquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mogelijk was. Respect.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben iemand die veel erger is dan Dickies blijkbaar
Ik vond het ook nogal ranzig klinkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer kom je bij me langs?quote:
Ik hoef er geen fans bij, heb het er zo al druk meequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wil weten of je een geil en knap mevrouwke bent! Zo ja, dan heb je ineens en fan erbij
Maar het was dan ook echt een Ab Normaal achtig woord.quote:
Je ex is nog steeds je grootste fan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef er geen fans bij, heb het er zo al druk mee
Dat dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mogelijk was. Respect.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mogelijk was. Respect.
En anders trommelen we de fokknokploeg bij elkaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:21 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hij laat me nu met rust (afkloppen)
* afklopt *quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:21 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hij laat me nu met rust (afkloppen)
Wat ga je dan doen?quote:
Dat is onder de gordelquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:26 schreef mrbox het volgende:
Zit ik onder mijn luch animal planet te kijken, verbaas ik me weer over wat voor wonderbaarlijke dieren er toch rondlopen op deze aarde. Zoals deze :
[ afbeelding ]
wtf? nog nooit gezien, lijkt wel een photoshop.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:26 schreef mrbox het volgende:
Zit ik onder mijn luch animal planet te kijken, verbaas ik me weer over wat voor wonderbaarlijke dieren er toch rondlopen op deze aarde. Zoals deze :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |