Daar gaat het ook om.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ruim voldoende hoor. Om normaal te kunnen leven.
Ik heb geen ene cent! Gelukkig arm zeg maar!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Zo duur ben ik nou ook weer niet.
Je bent gewoon te meegaand...leer eens nee zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben de enige die kan koken
Altijd dat gezeik. PF wanneeer gaan we weer dit maken toeee je moet helpen!!!ga op kookles stelletje kneuzen en val mij niet lastig
![]()
![]()
Omdat ik "hard" aan het "werk" benquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom is dit hele land op vakantie? Behalve wij dan natuurlijk.
Dan zul je moeten wachten tot ik weer wat hebquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen ene cent! Gelukkig arm zeg maar!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je bent gewoon te meegaand...leer eens nee zeggen
Nee, ik koop mijn spellen. Alleen paupers downloaden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Dickies het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om.
Heb jij eigenlijk een flashcard voor je DS?
Ahhhwww...maar ach...ik zit in het zelfde schuitjequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Ja maar ja. Nu zit ik hier. Zonder vrienden.
Want die gaan allemaal samen op vakantie en niemand wil met PF
Precies. Daarom maar eentje gekocht.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik koop mijn spellen. Alleen paupers downloaden.
Ik vind het juist hartstikke leuk als mijn vrienden komen eten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben de enige die kan koken
Altijd dat gezeik. PF wanneeer gaan we weer dit maken toeee je moet helpen!!!ga op kookles stelletje kneuzen en val mij niet lastig
![]()
![]()
Douche ze!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb geen zin om te werken
* wandelende klacht gaat douchen*
Ja, jij!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ruim voldoende hoor. Om normaal te kunnen leven.
Ik vind het al prima als we samen een glaasje water en wat droge koekjes eten in het park.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dan zul je moeten wachten tot ik weer wat heb
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het al prima als we samen een glaasje water en wat droge koekjes eten in het park.
Die zin was net zo brak als dat ik me voel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het al prima als we samen een glaasje water en wat droge koekjes eten in het park.
Ik heb nog wat bier voor je.quote:
Soms moet je gewoon de gok wagen! Dat zei die ene man die daar dag en nacht op het bankje zit ooit tegen me!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
Misschien ben ik wel niet leuk
Heb jij eigenlijk al wel eens één van de mensen hier ontmoet?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
Misschien ben ik wel niet leuk
Ja, een paar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al wel eens één van de mensen hier ontmoet?
Spannend! Wie? Dan kan ik het ze vragen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een paar.
Maar daar hebben we het eigenlijk nooit over gehad.
Of als visite komt koken én afwassenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het juist hartstikke leuk als mijn vrienden komen eten.
Kunnen zij lekker eten, en ik kan even de hemel in geprezen worden. Altijd leuk.
Wat wil je ze vragen dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Spannend! Wie? Dan kan ik het ze vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |