Jij hebt moeite gedaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je nu! Heb ik daar al die tijd en moeite voor gedaan! En ik maar denken dat je een mejuffrouw was met poen! Zitten we alle twee naar een rijke partner te hengelen! Dat ga zo niet werken, meiske!![]()
Dan wil ik eerst zeker weten of het wel echt jouw kont is.quote:
Kop hem er maar in dickiesquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:27 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Daar had ik t net over met Litpho!
Je vraagt je af of ik moeite heb gedaan? Had dat wat wij hadden dan helemaal niets te betekenen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij hebt moeite gedaan?
Lol ik krijg wel vaak de vraag of ik rijke ouders heb.
Denk ik echt. Ja geen idee. Maarr
dan zijn zij toch rijk, niet ik?!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:30 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst zeker weten of het wel echt jouw kont is.
Begin deze week, valt mee.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das wel erg kut zeg, hoe lang zit je al zonder?
Die wonen allemaal in Zwolle en omgeving, zoveel heb ik daar dus niet aan. ;7quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen handige vrienden/kennissen? Belachelijk dat je geen reparateur kan vinden ook.
Nee ik heb een broertje. En nee ze zijn niet rijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je vraagt je af of ik moeite heb gedaan? Had dat wat wij hadden dan helemaal niets te betekenen?![]()
Maar als je ouders rijk zijn en jij maar oud genoeg wordt, wordt je vanzelf rijk!![]()
Ben je enig kind?
Welke man zou er niet achter zo'n kont aanlopen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Je loopt achter.
http://www.zootoday.com/g(...)-wii-fit-topless.htmquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef Dickies het volgende:
[..]
Iedere dag uren op de Wii spelen ook nog.Tenzij er leuke dames werken die in lingerie Wii Fit demonstreren heb ik medelijden met je.
Leuk? Als ik erom moet lachen is het foute boel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel een leuke kont hoor. Daar niet van.
Ik ben zowel in een relatie als met vrienden niet zo dat ik bonnetjes erbij ga halen om het 50/50 te doen. Met stappen ook, de ene keer zit ik financieel beter en de andere keer de ander. Pas als ik het idee krijg dat ik echt bijna alles betaal hou ik daarmee op.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer van het 50/50 delen betalen etc in een relatie.
Ik zou me echt schuldig voelen als dat 85/15 was of zo![]()
(Ik snap ook niet dat dudes dat zouden doenVoor m'n ex betaalde ik wel bijna alles
dude. Nog steeds de blutheid aan het wegwerken.
Ah, filmpje. Nog beter!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee geen foto
Ik ben douchen
Zit wel snorquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:36 schreef Dickies het volgende:
[..]
Leuk? Als ik erom moet lachen is het foute boel hoor.
Foto?
Die staat 4 posts boven jequote:
Ik ook.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
(Ik snap ook niet dat dudes dat zouden doenVoor m'n ex betaalde ik wel bijna alles
In het begin van een relatie is het idd 50/50, maar als je verder bent in de relatie dan vind ik dat de verhouding gelijk moet zijn aan de verhouding van de inkomens. De een zou maar eens veel meer verdienen dan de ander. Dan gaat half om half niet echt werken!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je bus? Zoon log ding met zo'n menneke voorin waar je je strippenkaart aan moet laten zien?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik heb een broertje. En nee ze zijn niet rijk.
Ik moet in ieder geval zelf m'n bus betalen![]()
Maar ja.. wanneer ben je rijk?
Nog haar waar het niet hoort ook. Verdomme.quote:
*deceptie*quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar nu heb ik geen geld, dus als iemand iets met me wil, zal hij moeten betalen
Precies, je merkt vanzelf wel of jij altijd loopt te betalen voor alles. Met stappen gaat het bij mijn vrienden ook zo, als er eentje geen geld hebt gaat hij gewoon mee, volgende keer is het weer een anderquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zowel in een relatie als met vrienden niet zo dat ik bonnetjes erbij ga halen om het 50/50 te doen. Met stappen ook, de ene keer zit ik financieel beter en de andere keer de ander. Pas als ik het idee krijg dat ik echt bijna alles betaal hou ik daarmee op.
Jaja, beetje ongeveer, zo werkt t ook t bestquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zowel in een relatie als met vrienden niet zo dat ik bonnetjes erbij ga halen om het 50/50 te doen. Met stappen ook, de ene keer zit ik financieel beter en de andere keer de ander. Pas als ik het idee krijg dat ik echt bijna alles betaal hou ik daarmee op.
50/50 is niet per se per bonnetje 50/50quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |