Het schijnt ook dat de yathzee spellen erg goed zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:22 schreef lizardtattoo het volgende:
Die Ben Jordan-games zijn aanraders.
coolquote:Op maandag 28 juli 2008 00:33 schreef Aether het volgende:
Interessant?
Wallace & Gromit krijgen eigen point and click adventure via Telltale Games.
Die heb ik een stukje gespeeld maar toen raakte ik heel snel vast en wist ik niet meer wat ik moest doen, vlug van m'n computer afgeflikkerd.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Syberia![]()
Zo verschrikkelijk mooi!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:53 schreef DaMart het volgende:
Ook al wat ouder, maar een spel waar ik menig uur mee zoet ben geweest:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ik het nooit heb kunnen uitspelen, omdat mijn pc te traag werd en de nieuwe te snel is.
nog niet gedaan, tijdgebrek enzoquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wat vond je van die Indiana Jones demo?
Try again, moest hem nog activeren.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
je hebt een PM, je pm box doet het niet
En dan nog is het een vette game! Maar dat is puur een mening..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef lizardtattoo het volgende:
Indigo Prophecy en Heavy Rain vallen niet onder point&click adventures, het zijn action-adventures vanwege de Quick Time events. Je kunt niet op je gemak de hele omgeving bekijken en rustig puzzels oplossen, je moet steeds als een gek op allerlei knoppen rammen die in beeld verschijnen.
discworl 2 is ook een van mijn favorieten, vroeger snapte ik er niet veel van, maar een paar jaar geleden weer gedaan: master gamequote:
Alles na het derde deel is verre van klassieker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef EdmondDantes het volgende:
Larry 7. Stuk voor stuk prima games met onmiskenbaar droge humor
Inderdaad ik kan niet wachten het klinkt er goed tot nu toequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
de remakes boeien me niet zo, maar de nieuwe afl. wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |