Ja die heb ik ook nog liggen, ben alleen de originele muismat kwijt die erbij zat (met een hologram van de cd hoes erin). erg vet spel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:51 schreef Apokalypse het volgende:
I have no mouth and i must scream is ook een aanrader als je van horror point&click spellen houdt.
yep, die was cool iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef NutKees het volgende:
Heeft iemand toevallig The Neverhood gespeeld? Die is inmiddels ook ruim 10 jaar oud maar wel een van de meest bijzondere adventures ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet of er nog wat van waar is maarquote:Upcoming feature film
Doug TenNapel wrote in March 2007 to his official forum that he is in talks with a producer about making a movie based on the Neverhood world.[3] Frederator Studios later remarked that they would be working with Doug TenNapel on the film.[4]
A June 25 Variety article confirmed that The Neverhood would be one of the first projects of the newly formed Frederator Films, a company formed for the purpose of creating animated feature films budgeted under $20 million.[2]
ben nu met die eerste bezig. maar ik zit vastquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:37 schreef L.Denninger het volgende:
Er zijn ook nieuwe SpaceQuests !
[ afbeelding ]
http://www.wiw.org/~jess/replicated.html
[ afbeelding ]
http://frostbytei.com/space/
Thanks!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:35 schreef lizardtattoo het volgende:
In winkels zie je ze bijna niet meer inderdaad, behalve CSI maar dat zijn niet echt top-spellen helaas. Online winkels als www.dpluss.nl (ziet er amateuristisch uit maar is snel en betrouwbaar), en www.pcmedia.nl hebben nog wel genoeg adventures. Jack Keane en Sinking Island (alleen NL-versie) zijn ook wel bij de Mediamarkt te koop.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:26 schreef Cheiron het volgende:
Grim Fandango is ook een absolute aanrader!
En als je, zoals ik, veel later dat spel speelde, dan moest je allerlei patches installeren om dat de computer het spel zo snel liet lopen dat je bepaalde puzzels niet kon oplossen. Wat ben ik lang aan het etteren geweest in die lift.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ahhhh daar liep mijn computer vroeger altijd op vast altijd weer die spellen waar je insane requirements voor hebt
Intel Pentium 133 MHz CPU, 32 MB RAM, 30 MB hard disk space, 2 MB PCI graphics card, 4 MB AGP/PCI 3D graphic accelerator
dat had toch niemand
Heb je Post Mortem al gespeeld?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik wacht al tijdje op Still life 2. Heb me goed vermaakt met deel 1, een van de weinige adventure games die ik helemaal heb uitgespeeld zonder hulp .
Still Life wordt vervolgd
Zou trouwens dit jaar moeten uitkomen.
ALT + Xquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Die leeftijdscontrole vragen voor het opstarten Leisure Suit Larry waren behoorlijk kut als je Engels nog allesbehalve perfect was.
http://www.imdb.com/title/tt1058777/quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:40 schreef disjfa het volgende:
Neverhood Voor alle neverhood fans trouwens
[..]
Weet niet of er nog wat van waar is maar
Is dat dat philips spel met zo'n ouderwetse detective met een bombshell als klante. Want dat heb ik namelijk vroeger gespeeld en vond ik erg tof maar ik weet niet meer hoe het heet.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:36 schreef Cid het volgende:
Deze kom ik nooit vaak tegen in dit soort topics. Toch een van mijn favoriete:
[[afbeelding]]
[afbeelding]
Met Tex Murphy [afbeelding]
Deze vond ik echt geweldig, eigenlijk heb ik geen geduld voor dit soort games maar deze vond ik op een Crazybytes ( ) en heb hem helemaal zonder walktrough uitgespeeld in die tijd.quote:
geweldig die games met tex murphy!quote:Op zondag 20 juli 2008 01:36 schreef Cid het volgende:
Deze kom ik nooit vaak tegen in dit soort topics. Toch een van mijn favoriete:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Tex Murphy
Ik ben toch meer van adventures in de bewoonde wereldquote:Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kent iemand MYST nog? Was in eerste instantie voor de Mac geloof ik.
Behoorlijk moeilijk spel.
Myst online danquote:Op maandag 21 juli 2008 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van adventures in de bewoonde wereld
Is laatst weer opnieuw uitgebracht voor Nintendo DS en Sony PSP.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kent iemand MYST nog? Was in eerste instantie voor de Mac geloof ik.
Behoorlijk moeilijk spel.
Ik heb de serie hier ook nog liggen. Ook nooit uitgespeeld. Dat eindeloze zoeken zonder (imo) logische aanknopingspunten is niks voor mij.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef NutKees het volgende:
Myst, Riven, Uru etc... niet mijn favoriete serie maar wel vermakelijk. Heb volgens mij alleen Real-Myst uitgespeeld, de rest ligt nog ergens stof te vangen.
Hehe, full throttle kende ik nog niet. Volgens mij is dat de eerste adventure die ik in onder 3 uur net heb uitgespeeld. Wel een vermakelijke 3 uur, net een film. Mooie cutscenes.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:50 schreef Bosbeetle het volgende:<knip>
[ afbeelding ]
Full Throttle
(wat natuurlijk het moeilijkst is aan het ontwikkelen van zo'n spel is het maken van een goed verhaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |