Eigenlijk een briljant plan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:38 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Begin er zelf een. Overal adverteren met McBezorgService, en dan gewoon zelf langs de McDrive rijden en naar de klant brengen.
Goudmijntje
Ik heb me hier in verdiept en geprobeert om zoiets te beginnen, eigelijk wilden we een koeriersdienst beginnen door heel Nederland met een 5 uurs policy dat (behalve de waddeneilanden) buiten de spits binnen 5 uur elk pakketje tot 100 kilo ergens in Nederland zouden bezorgen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:38 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Begin er zelf een. Overal adverteren met McBezorgService, en dan gewoon zelf langs de McDrive rijden en naar de klant brengen.
Goudmijntje
Heb je nog meer commerciele wijsheden zo vroeg op de morgen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Als je naar de MacDonald's vestiging zelf gaat doe je impulsaankopen.
Macquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Eigenlijk een briljant plan.
Al zal je waarschijnlijk problemen krijgen met de Mac. Gezien rechten enzo.
Wat wil je weten? Ik bedenk wel watquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:44 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Heb je nog meer commerciele wijsheden zo vroeg op de morgen?
Als je dat al culinair verantwoord noemt, dan ben ik een topkok, wat ik wekelijks trouw elke zaterdagmiddag frituur smaakt toch stukken beter dan die meuk die je daar voorgeschoteld krijgt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:48 schreef Thieske het volgende:
Wat een culinaire barbaren in dit topic zeg!
McDonalds
Nou ik zou het wel weten maar mac donalds wil er niet aan, maar kan me voorstellen dat ze hun naam niet te grabbel willen gooien voor een stelletje amateurs maja laat ze dan zaken doen met DHL ofzo of een andere grote naam in de koerierswereld.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
TS vraagt iets, en weet zelf het antwoord al
fail! slotje en die klets
Die sauzen zijn eigenlijk het enige briljante.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Macman, ik kan net zo goed droge worst van de Hema tussen die broodjes doen, ik proef het verschil niet
Hoezo man? Elke boerenlul kan hamburgers bakken en ze bezorgen op een hendig sjieke brommert.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
maar in Cairo is het mogelijk, gewoon omdat het kan.
Nederland is nou eenmaal het land van bureaucraqtie, politieke danwel justitie voortrekkerij, en regeltjes
http://www.thewvsr.com/adsvsreality.htmquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef DennisMoore het volgende:
Heb er wel 's hamburgers gekocht, maar ze zagen er nooit uit als op dat plaatje.
Meestal kleffe slappe hap in een doosje.
LOL zo beter: Bier + Döner = Orgasmicquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:09 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je moet het niet zo verwarrend maken.
Mwah.................dat döner spul is ook maar gemalen halal vlees.Koe, kalf, geit, bok, schaap, ram, ezel, paard.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:12 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
LOL zo beter: Bier + Döner = Orgasmic
Vlees is vlees. Tis allemaal dood beest. Smaakt iig beter dan de doorsnee amerikaanse fast food keten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:16 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Mwah.................dat döner spul is ook maar gemalen halal vlees.Koe, kalf, geit, bok, schaap, ram, ezel, paard.
Wat heeft dat nu voor zin dat commentaar op die overbodige kutplaatjes?quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu voor zin die overbodige kutplaatjes?
Wat hebben CEO's ermee te maken?quote:
Enlighten me. Jij plaatst die foto. Met twee CEOs?????quote:
heb jij geen hersendood kankertopic te openen in SHO ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:33 schreef static het volgende:
Buiten dat ontgaat de functie van een CEO je compleet.
Je refereert aan wat die enorme kronkel in je kop etaleert?quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
heb jij geen hersendood kankertopic te openen in SHO ofzo?
Nee, ik refereer aan de afwezigheid van een zekere behoefte bij mij om je een haatcampagne jegens mijn mooie McDonaldsplaatjes te zien voeren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 04:06 schreef static het volgende:
[..]
Je refereert aan wat die enorme kronkel in je kop etaleert?
Met jou ben ik klaar, en dat zeg ik niet vaak.
Ik val bijna in slaap, samenvatting?quote:Op donderdag 17 juli 2008 04:24 schreef Salvad0R het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1432315846377280008
Dude besluit een maand lang louter McDonalds voer te eten... eindigt met leverfalen en nierproblemen en allerlei wazige mentale klachten, goed vermaeck.quote:Op donderdag 17 juli 2008 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik val bijna in slaap, samenvatting?
Ik zeg afmaken, iemand die de Mac niet aankan is sowieso een loserquote:Op donderdag 17 juli 2008 04:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dude besluit een maand lang louter McDonalds voer te eten... eindigt met leverfalen en nierproblemen en allerlei wazige mentale klachten, goed vermaeck.
Geen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu voor zin dat commentaar op die overbodige kutplaatjes?
Ja daar zat ik ook aan te denken en het lijkt me nog goorder als het warm gehouden wordt. Het is al bijna niet te eten immers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:51 schreef dronkeykong het volgende:
De friet is al koud als je het haalt laat staan als je het laat bezorgen
Dat heet FRIETquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind die gefrituurde aardappelstaafjes dan wel weer heel oke, bij de Mac.
(...)
Zie je welquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:51 schreef dronkeykong het volgende:
De friet is al (.....)
door die knoblauch-saus loop je dan weer met een leeg gevoel rond dankzij vrouwelijk schoon dat angstig de afstand bewaard en in grote bogen om je heen gaat lopenquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:07 schreef Zeitgeist het volgende:
Mac na bier? Dude die burgers zijn half zo groot als het plaatje. ALS je al voor een bekende fastfood keten gaat eet Burger King en zo niet, koop een Döner ofzo. Dat vult tenminste. En is super lekker met veel knoflook saus en sambal
het is PATAT, lamlulquote:
quote:
quote:Geachte tonja,
Hartelijk dank voor uw reactie. In het verleden heeft McDonald´s een test gedaan met bezorgservice. Naar aanleiding van de bevindingen van deze test is besloten niet te gaan bezorgen, daar wij anders de kwaliteit van onze producten niet kunnen waarborgen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groeten,
McDonald's Nederland
Crystal Leysner
Afdeling Gastenrelaties
Wat ben jij een ontzettende kutkneus zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 04:06 schreef static het volgende:
[..]
Je refereert aan wat die enorme kronkel in je kop etaleert?
Met jou ben ik klaar, en dat zeg ik niet vaak.
Nu moet jij weer een mailtje terugsturen met "Welke kwaliteit? groetjes tonja"quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef tonja het volgende:
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze niet bezorgen
Antwoord:
[..]
ik had er laatst een die wel op het plaatje leek!quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef DennisMoore het volgende:
Heb er wel 's hamburgers gekocht, maar ze zagen er nooit uit als op dat plaatje.
Zeg, ben jij niet die porsche?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Birra het volgende:
Echte kneuzen in dit topic.
Tuurlijk krijgen jullie kleine hamburgers en slappe patat, dat komt omdat jullie geen gangster entree maken en/of gangster wear aanhebben.
En waarschijnlijk praten jullie allemaal met een zachte G, dus poepen ze ook nog op jullie burger.
Ja, ik chill hem altijd met mijn Porsche/Ferrari in de Drive Thru.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die porsche?
helaas wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:57 schreef static het volgende:
Zelfs in Cairo bezord McD aan huis. Net zoals in Dubai en een stapel andere landen/steden.
Face it: we lopen gewoon hopeloos achter.
Spreek voor jezelf, battyboi.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:21 schreef MLF het volgende:
[..]
helaas wel ja
we denken hier in NL wel dat we het helemaal zijn
maar wel lopen ver achter
http://fotoboek.fok.nl/user/176939quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:20 schreef Birra het volgende:
[..]
Ja, ik chill hem altijd met mijn Porsche/Ferrari in de Drive Thru.
Ga jij nou maar lekker slappe friet eten, dan eet ik custom made Birra's Choice patat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/176939
Dat klinkt als een prima plan.quote:Op donderdag 17 juli 200801:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Stel dat ze dat wel hadden hé, kwamen 50% van die vette varkens in Amerika en tevens de rest van de wereld nooit hun huis uit
so truequote:Op donderdag 17 juli 2008 01:46 schreef MLF het volgende:
als je een hap neemt valt aan de andere kant alles eruit
Achterlijke cultuur he.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:57 schreef static het volgende:
Zelfs in Cairo bezord McD aan huis. Net zoals in Dubai en een stapel andere landen/steden.
Face it: we lopen gewoon hopeloos achter.
In die landen is 't ook stuk warmer dan hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:41 schreef sakura112 het volgende:
net zoals de TP boven me ik weet wel dat in andere landen wel word bezorg van de mc donalds, b.v egypte ( ik was er op vakantie ,) die brengen je gewoon je burger op zo'n snorfietsje en t was nog best warm van wat ik me kan herinneren.
Dus dátquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Stel dat ze dat wel hadden hé, kwamen 50% van die vette varkens in Amerika en tevens de rest van de wereld nooit hun huis uit
Als ik lam ben dan ga ik mijn koelkast plunderen of shoarmaboer, de mac is dan allang dicht.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:57 schreef fm07 het volgende:
[..]
You are so right , maja ga jij als je lam bent zulke mooie broodjes maken of naar de mac?
Gij untermensch , mac is hier tot 4 uur open still bezorgen is makkelijkerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:01 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Als ik lam ben dan ga ik mijn koelkast plunderen of shoarmaboer, de mac is dan allang dicht.
In de rimboe ten oosten van de randstad is dat nog nergens, ik neem gewoon een platgeslagen stuk rundergehakt met flink wat kruiden en pleur dat op de grillpan, uien en paprika erop, op het laatst ff broodje dichtschroeien.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:08 schreef fm07 het volgende:
[..]
Gij untermensch , mac is hier tot 4 uur open still bezorgen is makkelijker
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:52 schreef fm07 het volgende:
[..]
Wow heb je een groot huis, komen we met zn allen logeren
Nee, dat is namelijk een Big Mac.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:46 schreef MLF het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://www.thewvsr.com/adsvsreality.htm
Dan stop je het toch even in de magnetron?quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:39 schreef kraakvandaal het volgende:
Die zooi is al opgewarmd als ze 't verkopen, bezorgen dat wordt koude kleffe zooi.
Word het vast minder klef vanquote:Op zondag 20 juli 2008 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan stop je het toch even in de magnetron?
Nouja nee. Maarja daar waar het terecht komt ligt ook geen rode loper.quote:
Het is dan ook niet voor niets dat de mensen uit dat land allemaal moddervet zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:41 schreef Hagelkaas het volgende:
In de VS bezorgden ze het gewoon in mijn hotel
Whahaquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Goh,quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:43 schreef fm07 het volgende:
[..]
Ik heb me hier in verdiept en geprobeert om zoiets te beginnen, eigelijk wilden we een koeriersdienst beginnen door heel Nederland met een 5 uurs policy dat (behalve de waddeneilanden) buiten de spits binnen 5 uur elk pakketje tot 100 kilo ergens in Nederland zouden bezorgen.
Toen kwamen we op het idee mac voer door amsterdam te gaan bezorgen, probleem met plan B is dat mac voer al zowat koud is als je het een keer krijgt dus met bezorgen heb je dan een koude hap.
Het zou in samenspraak met Mac Donalds zelf moeten gaan zodat het eten voor de bezorging net wat warmer de deur uit gaan als de standaard big mac.
Probleem was echter ze wilden er niet aan , zelf initiatief nemen en langs de Mc Drive rijden is geen optie . Ten eerste moet je dan elke dag als het druk is 100 keer langs de mc drive (opzich het probleem niet) Echter het word vanuit mac donalds verboden en als je dan dus 100 keer langs komt kwestie van tijd voor ze je pakken. Boetes waren destijds ca 10.000 euro max Tja als net beginnen bedrijfje geen doen aan dus
Of een bestellijst opnemen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:43 schreef fm07 het volgende:
[..]
Het zou in samenspraak met Mac Donalds zelf moeten gaan zodat het eten voor de bezorging net wat warmer de deur uit gaan als de standaard big mac.
Ik zou bestellenquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:43 schreef fm07 het volgende:
Toen kwamen we op het idee mac voer door amsterdam te gaan bezorgen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:46 schreef MLF het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |