Geen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu voor zin dat commentaar op die overbodige kutplaatjes?
Ja daar zat ik ook aan te denken en het lijkt me nog goorder als het warm gehouden wordt. Het is al bijna niet te eten immers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:51 schreef dronkeykong het volgende:
De friet is al koud als je het haalt laat staan als je het laat bezorgen
Dat heet FRIETquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind die gefrituurde aardappelstaafjes dan wel weer heel oke, bij de Mac.
(...)
Zie je welquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:51 schreef dronkeykong het volgende:
De friet is al (.....)
door die knoblauch-saus loop je dan weer met een leeg gevoel rond dankzij vrouwelijk schoon dat angstig de afstand bewaard en in grote bogen om je heen gaat lopenquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:07 schreef Zeitgeist het volgende:
Mac na bier? Dude die burgers zijn half zo groot als het plaatje. ALS je al voor een bekende fastfood keten gaat eet Burger King en zo niet, koop een Döner ofzo. Dat vult tenminste. En is super lekker met veel knoflook saus en sambal
het is PATAT, lamlulquote:
quote:
quote:Geachte tonja,
Hartelijk dank voor uw reactie. In het verleden heeft McDonald´s een test gedaan met bezorgservice. Naar aanleiding van de bevindingen van deze test is besloten niet te gaan bezorgen, daar wij anders de kwaliteit van onze producten niet kunnen waarborgen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groeten,
McDonald's Nederland
Crystal Leysner
Afdeling Gastenrelaties
Wat ben jij een ontzettende kutkneus zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 04:06 schreef static het volgende:
[..]
Je refereert aan wat die enorme kronkel in je kop etaleert?
Met jou ben ik klaar, en dat zeg ik niet vaak.
Nu moet jij weer een mailtje terugsturen met "Welke kwaliteit? groetjes tonja"quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef tonja het volgende:
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze niet bezorgen
Antwoord:
[..]
ik had er laatst een die wel op het plaatje leek!quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef DennisMoore het volgende:
Heb er wel 's hamburgers gekocht, maar ze zagen er nooit uit als op dat plaatje.
Meestal kleffe slappe hap in een doosje.
Zeg, ben jij niet die porsche?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:15 schreef Birra het volgende:
Echte kneuzen in dit topic.
Tuurlijk krijgen jullie kleine hamburgers en slappe patat, dat komt omdat jullie geen gangster entree maken en/of gangster wear aanhebben.
En waarschijnlijk praten jullie allemaal met een zachte G, dus poepen ze ook nog op jullie burger.
Ja, ik chill hem altijd met mijn Porsche/Ferrari in de Drive Thru.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die porsche?
helaas wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:57 schreef static het volgende:
Zelfs in Cairo bezord McD aan huis. Net zoals in Dubai en een stapel andere landen/steden.
Face it: we lopen gewoon hopeloos achter.
Spreek voor jezelf, battyboi.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:21 schreef MLF het volgende:
[..]
helaas wel ja
we denken hier in NL wel dat we het helemaal zijn
maar wel lopen ver achter
http://fotoboek.fok.nl/user/176939quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:20 schreef Birra het volgende:
[..]
Ja, ik chill hem altijd met mijn Porsche/Ferrari in de Drive Thru.
Ga jij nou maar lekker slappe friet eten, dan eet ik custom made Birra's Choice patat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/176939
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |