Dat klinkt als een prima plan.quote:Op donderdag 17 juli 200801:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Stel dat ze dat wel hadden hé, kwamen 50% van die vette varkens in Amerika en tevens de rest van de wereld nooit hun huis uit
so truequote:Op donderdag 17 juli 2008 01:46 schreef MLF het volgende:
als je een hap neemt valt aan de andere kant alles eruit
Achterlijke cultuur he.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:57 schreef static het volgende:
Zelfs in Cairo bezord McD aan huis. Net zoals in Dubai en een stapel andere landen/steden.
Face it: we lopen gewoon hopeloos achter.
In die landen is 't ook stuk warmer dan hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:41 schreef sakura112 het volgende:
net zoals de TP boven me ik weet wel dat in andere landen wel word bezorg van de mc donalds, b.v egypte ( ik was er op vakantie ,) die brengen je gewoon je burger op zo'n snorfietsje en t was nog best warm van wat ik me kan herinneren.
Dus dátquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Stel dat ze dat wel hadden hé, kwamen 50% van die vette varkens in Amerika en tevens de rest van de wereld nooit hun huis uit
Als ik lam ben dan ga ik mijn koelkast plunderen of shoarmaboer, de mac is dan allang dicht.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:57 schreef fm07 het volgende:
[..]
You are so right , maja ga jij als je lam bent zulke mooie broodjes maken of naar de mac?
Gij untermensch , mac is hier tot 4 uur open still bezorgen is makkelijkerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:01 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Als ik lam ben dan ga ik mijn koelkast plunderen of shoarmaboer, de mac is dan allang dicht.
In de rimboe ten oosten van de randstad is dat nog nergens, ik neem gewoon een platgeslagen stuk rundergehakt met flink wat kruiden en pleur dat op de grillpan, uien en paprika erop, op het laatst ff broodje dichtschroeien.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:08 schreef fm07 het volgende:
[..]
Gij untermensch , mac is hier tot 4 uur open still bezorgen is makkelijker
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:52 schreef fm07 het volgende:
[..]
Wow heb je een groot huis, komen we met zn allen logeren
Nee, dat is namelijk een Big Mac.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef DennisMoore het volgende:
Heb er wel 's hamburgers gekocht, maar ze zagen er nooit uit als op dat plaatje.
Meestal kleffe slappe hap in een doosje.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:46 schreef MLF het volgende:
als je een hap neemt valt aan de andere kant alles eruit
quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://www.thewvsr.com/adsvsreality.htm
Dan stop je het toch even in de magnetron?quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:39 schreef kraakvandaal het volgende:
Die zooi is al opgewarmd als ze 't verkopen, bezorgen dat wordt koude kleffe zooi.
Word het vast minder klef vanquote:Op zondag 20 juli 2008 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan stop je het toch even in de magnetron?
Nouja nee. Maarja daar waar het terecht komt ligt ook geen rode loper.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |