ik = vrouw = eisen stellenquote:
Behoorlijk stomquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze willen me ook al voor zo'n datingshow opgevenEn ik heb gezegd dat ik dan mee zou doen als zij mij op zouden geven
Achteraf natuurlijk stom om zoiets te beloven
Nop, er is niks gebeurd, dus ook niet fotowaardigquote:
Emancipatiequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
ik = vrouw = eisen stellen
hoe irritant ook
is goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk stom
Maar zeg je het wel als het zo ver is![]()
Ohh dat willen we zien.. laat het ons wetenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen me ook al voor zo'n datingshow opgevenEn ik heb gezegd dat ik dan mee zou doen als zij mij op zouden geven
Achteraf natuurlijk stom om zoiets te beloven
Nee, vrienden kiezen voor jou de beste keus natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:42 schreef PieterBas het volgende:
Als ik ooit bij zo'n datingprogramma terecht komt.. hoop ik wel dat ik diegene ben, die mag kiezen.
Emancipatie op momenten dat het ze uitkomtquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
Ik wist net weer eens een leuke TT, was ik te laat![]()
[..]
Emancipatie![]()
idd. Maar ook dat ik de kandidaten mag zien voor ik iemand gekozen heb.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:42 schreef PieterBas het volgende:
Als ik ooit bij zo'n datingprogramma terecht komt.. hoop ik wel dat ik diegene ben, die mag kiezen.
Had die ff doorgegeven aan mij dan, want ik wist nietsquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
Ik wist net weer eens een leuke TT, was ik te laat![]()
En daar mag je dan naar zo'n warm eilandquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. Maar ook dat ik de kandidaten mag zien voor ik iemand gekozen heb.Anders zit je straks met één of ander viswijf opgescheept
En dan express de absolute tegenpool uitkiezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, vrienden kiezen voor jou de beste keus natuurlijk
Bevestigingquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Emancipatie op momenten dat het ze uitkomt
Of een lekker ding uit Arnemuidenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
idd. Maar ook dat ik de kandidaten mag zien voor ik iemand gekozen heb.Anders zit je straks met één of ander viswijf opgescheept
Als het goed is, heb je daar dan wel weer goed uitzichtquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En daar mag je dan naar zo'n warm eiland
quote:
Dan hoop ik eigenlijk niet dat mijn vrienden van school gaan kiezen.. Die gaat geheid voor het lelijke viswijf, ik ken ze wel wat langer dan vandaag..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, vrienden kiezen voor jou de beste keus natuurlijk
Was bezig met pm-en, maar toen had je al geopendquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had die ff doorgegeven aan mij dan, want ik wist niets
Maar daar mag je dan weer geen aandacht aan bestedenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, heb je daar dan wel weer goed uitzicht
Voor de volgende danquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Was bezig met pm-en, maar toen had je al geopend
"StageSC, je lantaarnpaal in de nacht"
Hij is goed bedachtquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik niet mag kijken naar wat ik wil, dan hoef ik d'r al helemaal niet meer. Ik moet toch kunnen vergelijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar daar mag je dan weer geen aandacht aan besteden
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik niet mag kijken naar wat ik wil, dan hoef ik d'r al helemaal niet meer. Ik moet toch kunnen vergelijken
Ik dacht al... nooit gezien. Tussen de middag in Terneuzen leek het wel alsof de kerk net uit wasquote:
Ik hoorde het ook net..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:50 schreef PieterBas het volgende:
Er is weer een gast gezakt voor de relatietest @ 538
Alleen wel jammer dat er hier nachts geen mens isquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Het innerlijk is ook heel belangrijk, maar het oog wil ook watquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
Gaat er nou niemand zeggen dat het om het innerlijk gaat?
Waar gaat het heen in deze wereld
Sorry, heb helaas geen nachtwerkquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
Alleen wel jammer dat er hier nachts geen mens is
En waarom mogen mannen niet hun vriendin testen... Die zullen ook niet allemaal monogaam zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook net..
Die hele relatietest is toch puur om voor die wijven een excuus te vinden om die gozer te dumpen
Zodra ik geëmigreerd ben naar Australië zal ik hier wel 's nachts (NLse tijd) posten hoor, speciaal voor jouquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat er hier nachts geen mens is
Innerlijk is zeker een issue, maar in zo'n datingshow hoop je toch altijd de lekkerste te scoren, om het maar even oppervlakkig te zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
Gaat er nou niemand zeggen dat het om het innerlijk gaat?
Waar gaat het heen in deze wereld
Die is best directquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
WTF HEB IK NU WEER IN MIJN MSN HANGEN:
Claudine zegt (23:52):
hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol
Ik neem aan dat ze smerig isquote:
Die ga ik ook toevoegen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
WTF HEB IK NU WEER IN MIJN MSN HANGEN:
Claudine zegt (23:52):
hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol
Er was eens een homostel in de testquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En waarom mogen mannen niet hun vriendin testen... Die zullen ook niet allemaal monogaam zijn.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is best direct
[..]
Ik neem aan dat ze smerig is
klik voor vrouwen: geldquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Het gaat om de 'klik' die je met iemand hebt
Die homostel was echt prachtigquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er was eens een homostel in de test![]()
Maar waarom mannen hun bitch niet mogen testen, weet ik ook niet. Omdat er bijna geen vrouwelijke DJ's zijn denk ik
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klik voor vrouwen: geld
klik voor mannen: seks
![]()
Wat is de wereld soms toch simpelquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klik voor vrouwen: geld
klik voor mannen: seks
![]()
Dat zeker, soms duurt de klik wel eens langerquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Het gaat om de 'klik' die je met iemand hebt
idd. Frank had het een keer gezegd wie dat doet, maar ben zo slecht in namen onthoudenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die homostel was echt prachtig. Dat meisje wat de test doet is volgens mij een medewerkster van 538, er zal best een medewerker (geen DJ) die eventueel de rol van man kan spelen.
liefde van de man gaat door de maag.quote:
Kun je als buitenstaanders ook een stel opgeven? Dat lijkt me nou leukquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik zo op de site kijk, zou je ook je vriendin kunnen laten testen
uhm.. sugardaddyforme.com (ooit eens gezien bij Dr Phil)quote:
Als je met een goede reden kan komen..quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je als buitenstaanders ook een stel opgeven? Dat lijkt me nou leuk
geloof het niet http://www.radio538.nl/web/show/id=116165quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je als buitenstaanders ook een stel opgeven? Dat lijkt me nou leuk
Als je van je vrienden af wil, vooral doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan gewoon iedereen uit je vriendenkring en al je collega's opgeven
Welke vrienden?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je van je vrienden af wil, vooral doen
Vind je het gek met die lantaarnpaalquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
*probeert jna op te tillen.. wat zwaar
Er zijn vast wel andere manieren om 'm omhoog te helpenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
*probeert jna op te tillen.. wat zwaar
Heb je straks alleen maar trieste collega's op kantoor, omdat hun vriend/man afgesproken heeft met een ander ;')quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan gewoon iedereen uit je vriendenkring en al je collega's opgeven
Succes met slapen, of tot zoquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu maar eens naar bed
wel iets sneller, maar moest ook mijn mobiel aan en weer uitzetten en toen kende die gefeliciteerd ook nog eens niet, en daar maakte ie de hele tijd vage woorden vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
In 3 minuten
Dat moet een nieuw record zijn
Moet cue kunnen lukkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn vast wel andere manieren om 'm omhoog te helpen
En jij komt dan heel vrolijk aan op je werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je straks alleen maar trieste collega's op kantoor, omdat hun vriend/man afgesproken heeft met een ander ;')
quote:
dat je een vies mannetje bentquote:
Met een familiepakket tissues voor de collega's.... Huil maar even uit, bij Luctorquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En jij komt dan heel vrolijk aan op je werk
Dan kan ik ook welquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
Oh ja, kan Londen tussen 17 en 25 augustus?
Heb ik vakantie![]()
Zijn we toch nog ergens goed voorquote:
Kun jij ook tussen 17 en 25 augustus?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bedje toe.
Die heeft weken geleden al opgegeven volgens mijquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:21 schreef jna het volgende:
[..]
Yesse is er niet en z'n natuurlijke gedrag komt weer boven
Ik denk het niet, begin op 1 augustus (waarschijnlijk) met mijn afstudeerstage.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun jij ook tussen 17 en 25 augustus?
Truste
Oh ja, das waarquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:23 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk het niet, begin op 1 augustus (waarschijnlijk) met mijn afstudeerstage.
Heeft ze jou opgegeven?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heeft weken geleden al opgegeven volgens mij
Vind ik eigenlijk wel een goed planquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Eigenlijk wou ik gaan zeggen: ik ga maar eens slapen
mooi, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapenquote:
Geen sms'jes vannacht?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Eigenlijk wou ik gaan zeggen: ik ga maar eens slapen
Morgenvroegquote:
Mooi op tijdquote:
denk hetquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo?![]()
Neuh. Omdat niemand post F5 ik niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo?![]()
Vind ik echt niet kunnen om dit tijdstip.quote:
hey Yessequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neuh. Omdat niemand post F5 ik niet meer
sorryquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik echt niet kunnen om dit tijdstip.
Maar jij post tenminste nog iets, van de rest kan ik dat niet zeggen. Ben ik hier ook eens overdag, is er verder niemandquote:
En vervelen is ook niet leuk, zeker niet op je werk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:48 schreef mash_ het volgende:
Ja okde rest mag best komen ja
want ik heb zo ook niks meer tedoen en dan gai k me vervelen
Daar zit ik de hele vakantie al meequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij post tenminste nog iets, van de rest kan ik dat niet zeggen. Ben ik hier ook eens overdag, is er verder niemand
awhquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar zit ik de hele vakantie al meeIk ben de enige zowat zónder vakantie.
Goedemorgen Houquote:
Pf 2 dagen, dat is de helft van wat ik werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
awhik werk ook nog 2 dagen in de week
je krijgt waarschijnlijk nog minder dan de helft betaald ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Pf 2 dagen, dat is de helft van wat ik werk
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo het huis is weer afgestoft. Nu ff stofzuigen. En dan mogen mijn ouders weer thuis komen
Vind ik ookquote:
Hier zit het helemaal dichtquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Straks maar weer van de zon genieten
Vanochtend viel er hier nog een bui, maar na regen komt zonneschijn en dat klopt alweerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier zit het helemaal dicht. Hopen dat het vanavond wat beter is in de stad
.
Andersom ook overigensquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanochtend viel er hier nog een bui, maar na regen komt zonneschijn en dat klopt alweer![]()
Jij verdiende 8 euro per uur toch? Dat is maar 3 euro meer. Maar ik doe het een heel jaar waardoor ik niet meer kán verdienen omdat ik dan mn stufi kwijt raakquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
je krijgt waarschijnlijk nog minder dan de helft betaald ookIk leef met je mee!
SE G900quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:38 schreef PieterBas het volgende:
Welke wil je dan kopen?
Ik ook niet, voor de laatste moest ik wel bij betalenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:47 schreef jackson het volgende:
Persoonlijk koop ik nooit telefoons eigenlijk. Alleen die phone die ik nu heb is gekocht, maar dit kwam doordat mijn oude gejat was
Wat doe je dan? Jatten? Krijgen? Vinden? Met je hand bellen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:47 schreef jackson het volgende:
Persoonlijk koop ik nooit telefoons eigenlijk. Alleen die phone die ik nu heb is gekocht, maar dit kwam doordat mijn oude gejat was
Ik betaal niet meer bij dan een eurootje of 50. Ding moet bellen en sms-en, de rest kan me weinig schelen eigenlijk. Hoef ook zeker niet het nieuwste en mooiste model. Bel nu zakelijk ook met een simpel ding dus dan boeit het me straks helemaal niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook niet, voor de laatste moest ik wel bij betalen
Bij een abbo hehquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Jatten? Krijgen? Vinden? Met je hand bellen?
True, maar ik ga er niet grof geld bij cashen. Tis gewoon voordeliger om het met abbo te kopenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
Mensen. Een gratis telefoon bij een abo koop je gewoon hoor..
Zeker als je een jaarabbonement neemt, en na dat jaar dus overstapt op sim-onlyquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
True, maar ik ga er niet grof geld bij cashen. Tis gewoon voordeliger om het met abbo te kopen
oke.quote:
Daar kom je vaak nog bedrogen uit. Net als die telefoon die ik ga kopen. Sim Only betaal ik ¤ 7,- per maand ipv ¤ 20,- (zelfde btg) waarbij ik bij die laatste 2 jaar aan mn abo vast zit. Dus goedkoper uit ben met sim only.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
True, maar ik ga er niet grof geld bij cashen. Tis gewoon voordeliger om het met abbo te kopen
precies. Waarom een dure privé-telefoon aanschaffen als ik straks toch een zakelijke telefoon krijg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ligt denk ik meer aan de eisen die je aan de privé-telefoon stelt..quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
precies. Waarom een dure privé-telefoon aanschaffen als ik straks toch een zakelijke telefoon krijg.
Hou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:08 schreef jna het volgende:
[..]
Hou!![]()
Speler van Ajax die niet zeker weet of de bal over de lijn was?Gaat ie toch naar AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Scheelt je dus 13 euro per maand dus scheelt je 260 euro in 2 jaar. Als die tel dan meer kost is het voordeel weg toch ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar kom je vaak nog bedrogen uit. Net als die telefoon die ik ga kopen. Sim Only betaal ik ¤ 7,- per maand ipv ¤ 20,- (zelfde btg) waarbij ik bij die laatste 2 jaar aan mn abo vast zit. Dus goedkoper uit ben met sim only.
Natuurlijk zijn er wel toevallige aanbiedingen waarbij je wel goedkoper uit bent. Maar in dit geval weet ik welke mobiel ik wil en is gewoon kopen goedkoper.
Nu jij er bent welquote:
psv werkt nu mee aan een oplossing en Ajax heeft al een 2de bod gedaan wat in de buurt kwam van de vraagprijs. Komt dus wel goedquote:
quote:
uche.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Scheelt je dus 13 euro per maand dus scheelt je 260 euro in 2 jaar. Als die tel dan meer kost is het voordeel weg toch ?
Hmja, dan slaap ik tegenwoordig in tegenstelling tot vroegerquote:
Wat heb je het toch slecht hehquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:36 schreef PieterBas het volgende:
Het is lunchpauze en ik ben even wat telefoontjes aan het plegen.
ja, mensen die onder lunchpauze gaan bellen.. je zou er bijna een KLB-topic over gaan beginnenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmja, dan slaap ik tegenwoordig in tegenstelling tot vroeger
Wazzzaaahhhquote:
Lekker lekker met u?quote:
Yesse zegt meteen niks meerquote:
Prima.... goed feestje gister bij de El... Alleen jammer van de mannen daarquote:
Wat is er gebeurd danquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Prima.... goed feestje gister bij de El... Alleen jammer van de mannen daar![]()
en lekker laat opgestaan
Het is voor het leuke net ff te druk hier... vandaar dat ik nogal afwezig benquote:
mannen die aan je zitten, je aanstaren, tegen je aandansen, je plek willen innemen en gaan duwen en bijna een vriendin wil slaan, en kerels met zonnebrillen die als een idioot dansen, en er was ook een kerel op het balkonnetje die heel actief meedeed en hij had een sjaal om en een lollie in en hij dacht dat ik m leuk vind volgens mij, maar ik was hem gewoon aan het uitlachenquote:
Ag er zijn altijd van die neuzen die aandacht zoeken maar dan gewoon irritant zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:26 schreef Californium het volgende:
zeker..... vind het gewoon leuk op lekket mee te zingen voor een avond en gewoon lekker te dansen...Maar dat wordt je haast onmogelijk gemaakt
beste JCquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:26 schreef jackson het volgende:
Beste C,
Zullen we even?
Groetjes,
Jackson Claxon.
klopt.... stonden 3 oudere mannen eerst naast ons, die zat tegen een vriendin aan te dansenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ag er zijn altijd van die neuzen die aandacht zoeken maar dan gewoon irritant zijn. Dat heb je bijna overal. Als man zijnde heb je er niet zoveel last van, maar als je een vrouw bent dan heb je vaak al pech
.
Laten we zeggen, bij jou om een uur of 16.00 ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
beste JC
Ja hoor! Waar
gegroet,
Cali
ehm....Primaquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Laten we zeggen, bij jou om een uur of 16.00 ?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:31 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.... stonden 3 oudere mannen eerst naast ons, die zat tegen een vriendin aan te dansentoen ging zij roken, Toen hadden ze het over 'die hoeren' en ik weet niet of het over ons ging of over die meiden die achter ons stonden maar 1 van hun ging dat andere meisje helemaal aanraken en toen die vriendin terug kwam van roken ging hij aan het haar van die vriendin zitten omdat die andere meisjes het ook niet echt op prijs stelden
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..].
Kan hij maandag op het werk zeggen dat hij een meisje heeft aangeraakt!
Whoei.... ik heb een datequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..].
Kan hij maandag op het werk zeggen dat hij een meisje heeft aangeraakt!
Dus eigenlijk moet je die triestelingen dankbaar zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:42 schreef Houniet het volgende:
Mooi is dat, bied wel weer kans voor Houniet.
En gelijk gekocht?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Wat zijn vertegenwoordigers toch goed te herkennen, verschrikkelijk
De bel gaat hier net, staat er zo'n figuur die vraagt naar de baas van het bedrijf. Jah, dat ben ik nu(dat het om een mini-camping gaat doet er ff niet toe
)
Hij had nog 2 sets BK-pannen met 85% korting![]()
Tuurlijk, je kan dat toch zien aan een meisje dat ze je irritant vindquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je die triestelingen dankbaar zijn![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal zo eens lunch gaan opzoeken![]()
Kijken of we nog saté hebben
Door al die triestelingen kom ik zo tof en aardig over. Niks mis mee dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je die triestelingen dankbaar zijn![]()
Uiteraard, zo'n aanbieding kun je niet laten liggen!quote:
Dat kan ik zelfs zienquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:45 schreef Houniet het volgende:
Tuurlijk, je kan dat toch zien aan een meisje dat ze je irritant vind.
Dat bedoelde ik dus preciesquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Door al die triestelingen kom ik zo tof en aardig over. Niks mis mee dus
1 wit wijntje + een hippe sales babbel....quote:
Stond jij net bij mij aan de deur somsquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
1 wit wijntje + een hippe sales babbel....
Sorry, die pruik stond je zo lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Stond jij net bij mij aan de deur soms![]()
Ja, hoi!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef mash_ het volgende:
ja ben ik weer:W
Milouquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Milou__ het volgende:
Hallo..
Ik ben weer bijgekomen van de zomerfeesten!
Morgen weer
Ik zou er ook best heen willen maar de line-up van vrijdag is me iets te matigquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Milou__ het volgende:
Hallo..
Morgen weer
Ik ga vanavondquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Milou__ het volgende:
Hallo..
Morgen weer
daarom..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, zo'n aanbieding kun je niet laten liggen!
Ik ook net wakker, lag er om kwart voor 8 in vanochtend, voel me nog niet he-le-maal paletti...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Milou__ het volgende:
Hallo..
Morgen weer
Terecht! Ziet er prima uitquote:
Ja ik ga morgen weer, vnv trek ik nog nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook net wakker, lag er om kwart voor 8 in vanochtend, voel me nog niet he-le-maal paletti...
vanavond weer
Doe je ook nog even op mij reageren?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen weer, vnv trek ik nog niet
Eh jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:59 schreef Californium het volgende:
Nee heb geen sex op de eerste date, en Hou doe je dat spel echten triestelingen
en was opgehangen
Ooh, zullen we meteen een 2e plannenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:59 schreef Californium het volgende:
Nee heb geen sex op de eerste date
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, zullen we meteen een 2e plannen?
Dus jij bent alleen uit voor sexquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Opquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh ja. Daarna kan je mooi dat meisje aanspreken die werd lastig gevallen
. Ideale gespreksstof om mee te beginnen
.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
omg gaan jullie nog echt ook met mensen van fokquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
LONDEN BABY
Tussen 17 en 25 augustus ongeveer?
Ik ben er niet bij hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
omg gaan jullie nog echt ook met mensen van fok
Waar val je wel voor / op ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
geen slecht plan
Hoewel ik er niet voor zou vallen
Smakelijkquote:
Als het doorgaatquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:24 schreef mash_ het volgende:
Je regelt maar wat, want het is zo'n beetje jouw schuld dat we gaanquote:
ik ook niet hoor!quote:
Ligt aan de jongen en de stof die hij gebruiktquote:
Ik nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:24 schreef mash_ het volgende:
gewoon een totaal niet gedwongen conversatie gewoon toevalig botsen en in gesprek komen...quote:
Ik ook niet, maar ja, doen eens gekquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:27 schreef mash_ het volgende:
en ik zou niet zo snel gaan met mensen die ik niet ken of pas 1x gezien heb
Hoezo, dat het mijn schuld is...quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het doorgaat![]()
[..]
Je regelt maar wat, want het is zo'n beetje jouw schuld dat we gaan![]()
en hoe het gesprek begintquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt aan de jongen en de stof die hij gebruikt.
Jij begon toch over die ponden enzoquote:
Ik ook, maar dat komt omdat ik weer te lang geslapen hebquote:
tjaquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja, doen eens gek
En we overleven het vast wel
Ik juist te weinigquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt omdat ik weer te lang geslapen heb
Met je oudersquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
tjadat zal best wel ja
wie gaan er allemaal dan eigelijk???
maar london is toch iets wat je met je vriendin moet doen.. (mits je die hebt) of met je ouders
![]()
ik zou dan eerder naar barcalona gaan ofzo![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
gewoon een totaal niet gedwongen conversatie gewoon toevalig botsen en in gesprek komen...
Nog niks zeker, maar geïnteresseerden: Cue, jna, Yesse, Milou, ik. Als ik niemand vergeetquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:30 schreef mash_ het volgende:
tjadat zal best wel ja
wie gaan er allemaal dan eigelijk???
Barcelona is meer iets voor met vriendin vind ikquote:maar london is toch iets wat je met je vriendin moet doen.. (mits je die hebt) of met je ouders
![]()
ik zou dan eerder naar barcalona gaan ofzo![]()
ja, ik zei dat de pond gelinkt is aan de dollarquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij begon toch over die ponden enzo![]()
[..]
Ik ook, maar dat komt omdat ik weer te lang geslapen heb
Hé, dat heb ik ook gedaan hoorquote:
quote:
Zie daar, jouw schuldquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:33 schreef PieterBas het volgende:
ja, ik zei dat de pond gelinkt is aan de dollar
Iets te weinig slaap gehad zekerquote:
Het is goed te merkenquote:
quote:
ja let wel op diequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Met je ouders![]()
![]()
Met vriend(en), dat dan weer wel
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet onderweg naar mij
quote:
mwa wat moet ik nou weer met vrienden in londonquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niks zeker, maar geïnteresseerden: Cue, jna, Yesse, Milou, ik. Als ik niemand vergeet
[..]
Barcelona is meer iets voor met vrienden vind ik
Nee....quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet onderweg naar mij
pardonquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee....
Kunnen we het verschuiven?
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
LONDEN BABY
Tussen 17 en 25 augustus ongeveer?
Goed zoquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
*in de auto stapt en Jean Paul Gaultier op doet....
Het weer in Londen is gewoon hetzelfde als hier hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa wat moet ik nou weer met vrienden in londonhet is er altijd kut weer
en uitgaan is er ook niet super geloof ik
quote:
Gatecrasher en turnmillsquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Het weer in Londen is gewoon hetzelfde als hier hoor![]()
Genoeg pubs/clubs in Londen hoor
21e watquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
20e kom je terug toch, kunnen we de 21e weg
Tot straks schoonheidquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |