ik = vrouw = eisen stellenquote:
Behoorlijk stomquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze willen me ook al voor zo'n datingshow opgevenEn ik heb gezegd dat ik dan mee zou doen als zij mij op zouden geven
Achteraf natuurlijk stom om zoiets te beloven
Nop, er is niks gebeurd, dus ook niet fotowaardigquote:
Emancipatiequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
ik = vrouw = eisen stellen
hoe irritant ook
is goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk stom
Maar zeg je het wel als het zo ver is![]()
Ohh dat willen we zien.. laat het ons wetenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen me ook al voor zo'n datingshow opgevenEn ik heb gezegd dat ik dan mee zou doen als zij mij op zouden geven
Achteraf natuurlijk stom om zoiets te beloven
Nee, vrienden kiezen voor jou de beste keus natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:42 schreef PieterBas het volgende:
Als ik ooit bij zo'n datingprogramma terecht komt.. hoop ik wel dat ik diegene ben, die mag kiezen.
Emancipatie op momenten dat het ze uitkomtquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
Ik wist net weer eens een leuke TT, was ik te laat![]()
[..]
Emancipatie![]()
idd. Maar ook dat ik de kandidaten mag zien voor ik iemand gekozen heb.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:42 schreef PieterBas het volgende:
Als ik ooit bij zo'n datingprogramma terecht komt.. hoop ik wel dat ik diegene ben, die mag kiezen.
Had die ff doorgegeven aan mij dan, want ik wist nietsquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
Ik wist net weer eens een leuke TT, was ik te laat![]()
En daar mag je dan naar zo'n warm eilandquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. Maar ook dat ik de kandidaten mag zien voor ik iemand gekozen heb.Anders zit je straks met één of ander viswijf opgescheept
En dan express de absolute tegenpool uitkiezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, vrienden kiezen voor jou de beste keus natuurlijk
Bevestigingquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Emancipatie op momenten dat het ze uitkomt
Of een lekker ding uit Arnemuidenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
idd. Maar ook dat ik de kandidaten mag zien voor ik iemand gekozen heb.Anders zit je straks met één of ander viswijf opgescheept
Als het goed is, heb je daar dan wel weer goed uitzichtquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En daar mag je dan naar zo'n warm eiland
quote:
Dan hoop ik eigenlijk niet dat mijn vrienden van school gaan kiezen.. Die gaat geheid voor het lelijke viswijf, ik ken ze wel wat langer dan vandaag..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, vrienden kiezen voor jou de beste keus natuurlijk
Was bezig met pm-en, maar toen had je al geopendquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had die ff doorgegeven aan mij dan, want ik wist niets
Maar daar mag je dan weer geen aandacht aan bestedenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, heb je daar dan wel weer goed uitzicht
Voor de volgende danquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Was bezig met pm-en, maar toen had je al geopend
"StageSC, je lantaarnpaal in de nacht"
Hij is goed bedachtquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik niet mag kijken naar wat ik wil, dan hoef ik d'r al helemaal niet meer. Ik moet toch kunnen vergelijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar daar mag je dan weer geen aandacht aan besteden
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik niet mag kijken naar wat ik wil, dan hoef ik d'r al helemaal niet meer. Ik moet toch kunnen vergelijken
Ik dacht al... nooit gezien. Tussen de middag in Terneuzen leek het wel alsof de kerk net uit wasquote:
Ik hoorde het ook net..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:50 schreef PieterBas het volgende:
Er is weer een gast gezakt voor de relatietest @ 538
Alleen wel jammer dat er hier nachts geen mens isquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Het innerlijk is ook heel belangrijk, maar het oog wil ook watquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
Gaat er nou niemand zeggen dat het om het innerlijk gaat?
Waar gaat het heen in deze wereld
Sorry, heb helaas geen nachtwerkquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
Alleen wel jammer dat er hier nachts geen mens is
En waarom mogen mannen niet hun vriendin testen... Die zullen ook niet allemaal monogaam zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook net..
Die hele relatietest is toch puur om voor die wijven een excuus te vinden om die gozer te dumpen
Zodra ik geëmigreerd ben naar Australië zal ik hier wel 's nachts (NLse tijd) posten hoor, speciaal voor jouquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat er hier nachts geen mens is
Innerlijk is zeker een issue, maar in zo'n datingshow hoop je toch altijd de lekkerste te scoren, om het maar even oppervlakkig te zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
Gaat er nou niemand zeggen dat het om het innerlijk gaat?
Waar gaat het heen in deze wereld
Die is best directquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
WTF HEB IK NU WEER IN MIJN MSN HANGEN:
Claudine zegt (23:52):
hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol
Ik neem aan dat ze smerig isquote:
Die ga ik ook toevoegen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
WTF HEB IK NU WEER IN MIJN MSN HANGEN:
Claudine zegt (23:52):
hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol
Er was eens een homostel in de testquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En waarom mogen mannen niet hun vriendin testen... Die zullen ook niet allemaal monogaam zijn.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is best direct
[..]
Ik neem aan dat ze smerig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |