Vind ik eigenlijk wel een goed planquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Eigenlijk wou ik gaan zeggen: ik ga maar eens slapen
mooi, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapenquote:
Geen sms'jes vannacht?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Eigenlijk wou ik gaan zeggen: ik ga maar eens slapen
Morgenvroegquote:
Mooi op tijdquote:
denk hetquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo?![]()
Neuh. Omdat niemand post F5 ik niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo?![]()
Vind ik echt niet kunnen om dit tijdstip.quote:
hey Yessequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neuh. Omdat niemand post F5 ik niet meer
sorryquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik echt niet kunnen om dit tijdstip.
Maar jij post tenminste nog iets, van de rest kan ik dat niet zeggen. Ben ik hier ook eens overdag, is er verder niemandquote:
En vervelen is ook niet leuk, zeker niet op je werk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:48 schreef mash_ het volgende:
Ja okde rest mag best komen ja
want ik heb zo ook niks meer tedoen en dan gai k me vervelen
Daar zit ik de hele vakantie al meequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij post tenminste nog iets, van de rest kan ik dat niet zeggen. Ben ik hier ook eens overdag, is er verder niemand
awhquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar zit ik de hele vakantie al meeIk ben de enige zowat zónder vakantie.
Goedemorgen Houquote:
Pf 2 dagen, dat is de helft van wat ik werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
awhik werk ook nog 2 dagen in de week
je krijgt waarschijnlijk nog minder dan de helft betaald ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Pf 2 dagen, dat is de helft van wat ik werk
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo het huis is weer afgestoft. Nu ff stofzuigen. En dan mogen mijn ouders weer thuis komen
Vind ik ookquote:
Hier zit het helemaal dichtquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Straks maar weer van de zon genieten
Vanochtend viel er hier nog een bui, maar na regen komt zonneschijn en dat klopt alweerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier zit het helemaal dicht. Hopen dat het vanavond wat beter is in de stad
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |