quote:16-07-2008 MANTEIGA LANDT ZATERDAG IN DE KUIP
De laatste formaliteiten rond de transfer van het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos ‘Manteiga’ zijn afgerond. De 18-jarige middenvelder heeft de beschikking over een verblijfsvergunning gekregen en dit betekent dat hij donderdag op het vliegtuig richting Nederland zal stappen. Mits de vlucht volgens plan verloopt, landt Manteiga vrijdag in Nederland. Al een dag nadat de Braziliaan dan weer met beide voeten op de grond staat, zal hij direct weer het luchtruim kiezen. De middenvelder zal namelijk zaterdag tijdens de Jubileumdag als een van de nieuwe aanwinsten van Feyenoord uit de helikopter stappen.
Manteiga ondertekent bij Feyenoord een contract voor drie jaar, met een optie voor nog twee jaar.
Voor Tim Krul is keuze neit zo moeilijk. Eerste keeper bij heerenveen of tweede bij Feyenoord.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tim Krul gaat naar Heerenveen denk ik. Er mag overigens best eens uitsluitsel komen over Coentrao.
El Ahmadi, Tomasson, Erasmus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:33 schreef GasTurbine het volgende:
Wie is er nou eigenlijk gehaald voor Feyenoord? Naast Manteiga?
Geen moeilijk keuzen toch?? Iedereen wil toch voor Feyenoord spelen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor Tim Krul is keuze neit zo moeilijk. Eerste keeper bij heerenveen of tweede bij Feyenoord.
Hij was weer heel maar momenteel lichtgeblesseerd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:44 schreef BertMaalderink het volgende:
Is Ron Vlaar eigenlijk weer heel op het moment?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog 50 uur en Feyenoord bestaat 100 jaar!
M'n slechtste tvp ooit.
Dan wel heel licht hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij was weer heel maar momenteel lichtgeblesseerd.
Ah, ik ga uit van internetberichten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:17 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dan wel heel licht hoor.
Deed voluit mee vandaag voor zover ik kon zien, net als Makaay en Tomasson.
Ik snapte die berichten ook al niet zo goed, aangezien naar mijn idee sowieso een aantal spelers van dat lijstje niet apart hebben getraind ofzo, in de afronding hielden ze ook niet in.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ah, ik ga uit van internetberichten.
M'n OV is vanaf vandaag niet meer geldig dus trainingen bezoeken zit er ook niet meer in.
Ruud_FR geloof ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:50 schreef Juk het volgende:
Ik weet niet wie het plaatje in de OP heeft gemaakt of dat mensen weten hoe ze hem kunnen aanpassen maar is het misschien een goed idee om het nieuwe competitieschema erin te zetten en de selectie/technische staf te wijzigen waar nodig? En volgens mij hadden we ook een beker gewonnen
Heb begrepen dat hij al een tijdje gevolgd is en dat hij een gelimiteerde transfersom had. Dus wel een aankoop waar over na is gedacht en die men goed heeft kunnen beoordelen.quote:
Korting blijft geldig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:19 schreef MarkNMGN het volgende:
M'n OV is vanaf vandaag niet meer geldig dus trainingen bezoeken zit er ook niet meer in.
Ben benieuwd wat er nog bij mag komen aan spelers, ik verwacht nog een "grote" naam en een talent.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
El Ahmadi, Tomasson, Erasmus.
En de transferdeadline is nog lang niet verstreken.
Inderdaad, dat ontbreekt er nog steeds aan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gelukkig niet, want 1 á 2 goede verdedigers zijn hard nodig.
Door bureaucratische aspecten zou zijn overgang naar Feyenoord niet doorgaan lees ik, werkvergunning o.i.d.?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef elron het volgende:
ohjee, het zal toch niet alsnog mislopen ?
A Bola meldt een mogelijke overgang naar Zaragoza
Met Babelfish:quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef elron het volgende:
quote:Fábio Coentrão goes for Saragoça
Surprising change of plans relatively to the future of Fábio Coentrão, that after all goes to integrate the pictures of the Spaniard of the Saragoça.
The player had everything made right with the dutches of the Feyenoord and this week until arrived to travel for Roterdão, where it must have signed contract with the new emblem and to know the installations where it would play in the next seasons. Only that, had to some bureaucratic aspects, the transference never was closed and the futebolista would never finish for initialing the agreement as Feyenoord, that would be made use to pay to the incarnate ones about five million euros.
At the same time that the transference of Fábio Coentrão knew an impasse, the Benfica arrived the agreement for the act of contract of Aimar.
Volgens mij waren ze er al uit, maar is er dus alleen sprake van admin. problemen (ik denk werk- / verblijfsvergunning o.i.d.) waardoor er nooit een officieel contract is getekend.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:42 schreef sjimz het volgende:
Raar dat hij de 2e divisie in Spanje verkiest boven de eredivisie + europees voetbal.
Volgens mijn portugese collega is het misgelopen op wat burocratische bullshit en zal er geen contract komen met Feyenoord. Tis zo goed als zeker dat die naar zaragoza gaat..quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef elron het volgende:
Waarom zou een portugees geen werk/verblijfsvergunning in Nederland krijgen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er al uit, maar is er dus alleen sprake van admin. problemen (ik denk werk- / verblijfsvergunning o.i.d.) waardoor er nooit een officieel contract is getekend.
Lijkt me vreemd dat het enkel daarop afketst.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mijn portugese collega is het misgelopen op wat burocratische bullshit en zal er geen contract komen met Feyenoord. Tis zo goed als zeker dat die naar zaragoza gaat..![]()
Achja, tuurlijk, hij is Portugees.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou een portugees geen werk/verblijfsvergunning in Nederland krijgen?
Het zal wel met de transfer van Aimar naar Benfica te maken hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:57 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Achja, tuurlijk, hij is Portugees.
Dan weet ik niet waar het op mis is gelopen. Wellicht dat hij een betere aanbieding van Zaragoza heeft gehad en er gezocht is naar een reden om onder het contract met Feyenoord uit te komen.
Mja, het bericht laat zich verder niet uit over details. Dus valt verder weinig te zeggen wat de burocratie in dit geval is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:47 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd dat het enkel daarop afketst.
Positief punt is wel dat Bosz een keer de waarheid sprak![]()
Lijkt me allemaal niet hel netjes gegaan in ieder geval...quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het zal wel met de transfer van Aimar naar Benfica te maken hebben.
Daadkracht heet dat...quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Mochten de berichten over Coentrao waar zijn dan zit het Feyenoord niet bepaald mee deze transferperiode.
Wat een bullshit, en dat weet je zelf ook toch wel hoop ik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daadkracht heet dat...
Maar wij hebben Bosz, die wederom laat zien er geen kut van te snappen.
Enige positie waar er echt nog een goede speler nodig is, is de rechtsback positie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daadkracht heet dat...
Maar wij hebben Bosz, die wederom laat zien er geen kut van te snappen.
We moeten nog steeds een spits, keeper, een centrale en een rechter verdediger halen.
Sowieso heb ik er nog nooit van gehoord dat een transfer niet door gaat vanwege 'de papieren'. Lijkt me een beetje inhoudsloze uitspraak. Het enige wat wel eens lastig is zijn spelers uit niet-EU-landen die naar Engeland gaan, maar dat is allebei niet aan de orde.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Juk het volgende:
[..]
Enige positie waar er echt nog een goede speler nodig is, is de rechtsback positie.
De andere posities die jij noemt zijn goed tot zeer goed bezet. (keeper..? Timmer is geen held maar heel slecht is hij anders ook niet)
Dat Arnautovic niet komt heeft niks te maken (voor zover dat is in te schatten van buitenaf) met daadkracht van Bosz maar meer met het terugkrabbelen van Munsterman.
En dat die Coentrão niet komt zit een raar luchtje aan... Ik dacht gelezen te hebben dat hij feyenoord wel een mooie club vond en er zin in had en dat de papieren ook geen problemen zouden opleveren.
Papieren euro's?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik er nog nooit van gehoord dat een transfer niet door gaat vanwege 'de papieren'. Lijkt me een beetje inhoudsloze uitspraak. Het enige wat wel eens lastig is zijn spelers uit niet-EU-landen die naar Engeland gaan, maar dat is allebei niet aan de orde.
Bosz: 'Het was op een haar na rond, alleen er waren wat problemen met het in orde krijgen van de papieren...'quote:
ik zit vanaf oktober een half jaar in Azië, de uitslagen kan ik dus niet bijwerken komend seizoenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:50 schreef Juk het volgende:
Ik weet niet wie het plaatje in de OP heeft gemaakt of dat mensen weten hoe ze hem kunnen aanpassen maar is het misschien een goed idee om het nieuwe competitieschema erin te zetten en de selectie/technische staf te wijzigen waar nodig? En volgens mij hadden we ook een beker gewonnen
Stuur me die psd anders, probeer ik het wel bij te houden. dorsi010 at gmailquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zit vanaf oktober een half jaar in Azië, de uitslagen kan ik dus niet bijwerken komend seizoen
de beker en de nieuwe mensen in het team en de staf zal ik binnenkort even toevoegen
Timmer, Darley, Ekramy en Lamprou...meer niet. Zoveel is dat toch niet?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:38 schreef Zjakkie het volgende:
Er staat nu weer een Torres in de goal?Hoeveel keepers hebben we wel niet?
En die Kostas en Torres dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Timmer, Darley, Ekramy en Lamprou...meer niet. Zoveel is dat toch niet?
4. Torres = Darley, Kostas Lamprou (16 jarige A1 keeper) en Henk Timmer. Oh en Ekramy.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:38 schreef Zjakkie het volgende:
Er staat nu weer een Torres in de goal?Hoeveel keepers hebben we wel niet?
Oh sorry dat had ik even niet doorquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
4. Torres = Darley, Kostas Lamprou (16 jarige A1 keeper) en Henk Timmer. Oh en Ekramy.
We hebben natuurlijk nog wel Erwin Mulder (uitgeleend aan Excelsior) en voor echte noodgevallen onze held Lodewijks achter de hand.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:42 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Oh sorry dat had ik even niet doorTelde dr al 6
1-12, de treffer van Greene is afgekeurdquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1-13 afgelopen met nog een goal van Greene.
Kermitquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef Happel het volgende:
Erasmus met zijn eerste twee in Feijenoord-dienst
Nòg een cultheld in aantocht?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:43 schreef heiden6 het volgende:
Eerste helft:
Kostas; Harrison, Ramsteijn, Nieveld, Leerdam; Fer, Janota, Pedro; Slory, Erasmus, Mols (C)
Verbeek.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verbeek maakte na afloop van Sv Velo - Feyenoord bekend dat Feyenoord met 26 spelers af zal reizen naar het trainingskamp in Oostenrijk, waar onder meer een wedstrijd tegen Real Mallorca op het programma staat. Onder de spelers die meegaan zitten enkele verrassingen.
Verbeek lichtte donderdag alvast een tipje van de sluier op, door te stellen dat Michal Janota en Norichio Nieveld in ieder geval van de partij zullen zijn. ‘Deels heeft dat te maken met de positie waarop ze spelen, maar ik vind dat bijvoorbeeld Janota zich positief heeft onderscheiden.’
Janota.
Kostas; Harrison, Ramsteijn, Nieveld, Leerdam <-- verdediging, dus ik hecht er heel weinig waarde aan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:45 schreef Irrem het volgende:
[..]
En weer door slecht verdedigen (dat is meestal tegen een amateurclub, maar toch)
Vanavond op Rijnmond zullen ze in de sport wel wat beelden laten zien, verder niet denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:54 schreef heiden6 het volgende:
Ik wil dat eerste doelpunt van vandaag wel zien eigenlijk, iemand enig idee of het opgenomen is en ergens te zien is?
Zo niet, dan noemen we hem gewoon Harrison Awfulquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Zover je iets kunt zeggen nav wat oefenpotjes tegen amateurclubs stemt het mij in ieder geval erg hoopvol dat GertJan Verbeek een beroep doet op zoveel (jeugd)spelers, naast het nieuwe trainingsregime, kan dat alleen maar positief uitpakken!
De eerste verhalen over de Ghanese stagiar Harrison Afful zijn ook zeer positief, als hij zich staande kan houden wanneer hij échte tegenstand krijgt, komende dinsdag tegen Mallorca bijvoorbeeld, dan zou deze jonge, aanvallend ingestelde, rechtsback best een versterking kunnen zijn! Hij viel vandaag in ieder geval op door zijn aanvallende instelling en snelheid, hij was dan ook meerdere keren bij de achterlijn van de tegenstander te vinden.![]()
Weet iemand of het oefenduel komende dinsdag van Feyenoord tegen Real Mallorca nog wordt uitgezonden?
Het is heel simpel hoor, die komt nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:31 schreef heiden6 het volgende:
http://news.google.com/news?hl=en&ned=us&q=coentr%C3%A3o&btnG=Search
Ik snap er weinig meer van met die Portugees.
Dat is helemaal een vaag gerucht.quote:Iemand nog iets gehoord over die Berra?
Daar zal wel een raar spelletje gespeelt zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:31 schreef heiden6 het volgende:
http://news.google.com/news?hl=en&ned=us&q=coentr%C3%A3o&btnG=Search
Ik snap er weinig meer van met die Portugees.
Dat is een compleet onzingerucht in de wereld geholpen door die prutsites. Is namelijk niks over te vinden in de Engelse media...quote:Iemand nog iets gehoord over die Berra?
Fluitconcerten ftw!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:11 schreef elron het volgende:
de helicopter morgen wordt niet echt vol zo ...
Lekker belangrijk, als er aan het begin van de competie maar een goed elftal staat!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:11 schreef elron het volgende:
Ze hebben zelfs Manteiga (gehaald voor jong Feyenoord toch?) erin gestopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:11 schreef elron het volgende:
Volgens A Bola heeft Rui Costa (TD Benfica tegenwoordig) gemeld dat Coentrao inderdaad verhuurd wordt aan Zaragoza als onderdeel van de Aimar-deal.
eins eins lolz0rrzs einzzzquote:
Schijnt overigens wel een groot talent te zijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs Manteiga (gehaald voor jong Feyenoord toch?) erin gestopt.
yeah, kwaliteit (of jeugd) boven kwantiteit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als er aan het begin van de competie maar een goed elftal staat!
Gaat weer nergens over dusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:30 schreef Keltie het volgende:
Huidge status:
Geplaatst : Ja
Vak : KK
Type kaart : Seizoenkaart
Uitkaart : Ja
Betaalwijze : Incasso
Bedrag : ¤ 199
Voldaan : Ja
Aangemaakt : U ontvangt binnenkort bericht.
Status laatst bijgewerkt : 16-7-2008
Dus... KK voor ¤199.. Terwijl vak T is aangevraagd/ verlengd
Dat geloof ik ook wel, maar ze nemen die heli iets te serieusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Schijnt overigens wel een groot talent te zijn...
Vannacht ben ik er ook niet. moet sowieso zeggen dat het 100-jarig bestaan (mede door het geklungel van Feyenoord hiermee) me niet heel veel doetquote:Ik ben er niet morgen, misschien vannacht wel...
Wat is er zo speciaal aan mijn taalgebruikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:05 schreef Happel het volgende:
Feijenoord heeft geen geld te spenderen, dus misschien is het wel terecht dat je huiverig wordt...
Ik word overigens ook huiverig van je taalgebruik.
ik wordtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:05 schreef Happel het volgende:
Feijenoord heeft geen geld te spenderen, dus misschien is het wel terecht dat je huiverig wordt...
Ik word overigens ook huiverig van je taalgebruik.
dat leer je op de basisschool alquote:
Net gebeld. Ze gebruiken KK als een tijdelijk vak tijdens het verwerken van de aanvragen ofzoquote:
Feijenoord kan alleen handelen op de transfermarkt als ze nog spelers verkopen (Greene, Buijs, Hofs, Ekramy etc). Wedijveren met ajax of psv is al helemaal een illusie. Beide hebben genoeg geld te spenderen. Feijenoord kan alleen maar creatief zijn door bijvoorbeeld talenten zoals Manteiga binnen te halen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:
De transferperiode duurt nog 6 weken dus er is nog tijd genoeg om een paar aankopen te doen.
Ik vind het wel verontrustend dat er al een paar transfers, die eerste keus waren bij de Feyenoord leiding, zijn afgeketst. Dat maakt de mogelijkheden er niet ruimer op, en Feyenoord moet oppassen dat ze straks niet veroordeeld zijn tot enkel de B garnituur (zelfs in Nederland), als je te lang wacht met het vastleggen van talenten of niet daadkrachtig genoeg bent, of andere clubs denken wel een loopje te kunnen nemen met Feyenoord en nemen Feyenoord niet meer serieus, dan worden de talenten voor je neus weggekaapt door ajax en psv en drijf je nog verder af van het niveau waar je wezen wilt.
zit er dik in voor jullie, feyenoord heeft dan wel tomasson gekocht, naar mijn mening weer een oude over de top speler, die al een jaar of 2 niks gepresteerd heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het word gewoon weer een kut seizoen
champagne bij de Kuipquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:05 schreef AXXL1 het volgende:
Gaat er nog iets bijzonders gebeuren om 00:00 uur?
Veel plezier met het uitkafferen van deze selectie aankomend seizoen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Toch hoop ik niet dat we het hiermee moeten gaan doen
Geen geld, ik zeg het jullie toch.quote:Heerenveen troeft Feyenoord en Chelsea af om Krul
krul_tim.jpg
Tim Krul moet de nieuwe keeper worden van Heerenveen. Ook Chelsea en Feyenoord zouden interesse hebben in de talentvolle keeper maar lijken achter het net te vissen. Heerenveen zou al rond zijn met Newcastle United en ook bijna rond zijn met Tim Krul.
Chelsea zou in een vroeg stadium Krul hebben willen kopen om hem vervolgens aan PSV uit te lenen, waar hij dan eerste keeper zou moeten worden. Door de interne chaos bij PSV kwam dit op losse schroeven te staan, en ondertussen zouden Heerenveen en Feyenoord aan Krul zijn gaan trekken. Feyenoord lijkt echter niet aan de verlangde transfersom te kunnen voldoen, Heerenveen is wel bereid het gevraagde bedrag van naar verluid 2 miljoen te willen betalen.
Tim Krul heeft de jeugdopleiding van ADO den Haag doorlopen om vervolgens op zeer jonge leeftijd de overstap naar Engeland te maken. Krul speelde nog geen competitiewedstrijd voor Newcastle maar maakte al wel zijn debuut in de UEFa-cup, waar hij een zeer goede indruk achterliet.
Dat ik hoop op wat versterkingen staat natuurlijk gelijk aan het feit dat ik het team uit ga kafferenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Veel plezier met het uitkafferen van deze selectie aankomend seizoen.
Mogen nog wel een of twee spelers bij...
[..]
Geen geld, ik zeg het jullie toch.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, ik mag EC wel. Dat is wel anders met de Kromme.
Feyenoord moet gewoon van de nood een deugd maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie ontwikkeling dat Verbeek de jeugd de kans geeft, mooie ervaring voor die gasten!
Gebrek aan daadkracht. Waarom zouden ze geen 2 miljoen voor Krul over hebben, als ze wel zomaar een grote transfersom voor El Ahmadi op tafel leggen, en dat voor Arnoutovic ook weer wilde doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:31 schreef Happel het volgende:
Geen geld, ik zeg het jullie toch.
Misschien omdat ze daar de prioriteit nu niet leggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gebrek aan daadkracht. Waarom zouden ze geen 2 miljoen voor Krul over hebben, als ze wel zomaar een grote transfersom voor El Ahmadi op tafel leggen, en dat voor Arnoutovic ook weer wilde doen?
Hoezo niet? Gaan we volgend seizoen beginnen met Timmer met achter hem Darley en Kostas? Ik zie de bui dan al weer hangen. Timmer is er voor lange tijd uit, en dan moet er zo'n jonge knaap in de goal. Niet dat Krul veel ouder is dan Darley en Kostas, maar hij heeft al wel veel meer ervaring op een hoger niveau.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien omdat ze daar de prioriteit nu niet leggen?
Ik denk meer dat Feyenoord niet zo veel geld wil uitgeven voor een reserve keeper terwijl ze nog op zoek zijn naar versterkingen die meer nodig zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gaan we volgend seizoen beginnen met Timmer met achter hem Darley en Kostas? Ik zie de bui dan al weer hangen. Timmer is er voor lange tijd uit, en dan moet er zo'n jonge knaap in de goal. Niet dat Krul veel ouder is dan Darley en Kostas, maar hij heeft al wel veel meer ervaring op een hoger niveau.
Huren met optie tot koop willen ze.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk meer dat Feyenoord niet zo veel geld wil uitgeven voor een reserve keeper terwijl ze nog op zoek zijn naar versterkingen die meer nodig zijn.
Ik denk dat Feyenoord sowieso niet zo veel geld te besteden heeft aangezien ze het vooral in het huren zoeken.
Uhm, moeilijk te zeggen. Woerts en Gudde hebben een tijd terug gezegt in "het gesprek" dat Feyenoord 20 miljoen had. Daar moet je El Ahmadi dan nog afhalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
Hoeveel denk je dat Feyenoord nog ongeveer te besteden heeft (er van uitgaande dat De Guzman niet wordt verkocht) ? Want ik heb daar echt geen idee van.
Dan zal Erasmus die ook voor het 2de is gehaald ook wel uit de heli stappenquote:MANTEIGA LANDT ZATERDAG IN DE KUIP
De laatste formaliteiten rond de transfer van het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos ‘Manteiga’ zijn afgerond. De 18-jarige middenvelder heeft de beschikking over een verblijfsvergunning gekregen en dit betekent dat hij donderdag op het vliegtuig richting Nederland zal stappen. Mits de vlucht volgens plan verloopt, landt Manteiga vrijdag in Nederland. Al een dag nadat de Braziliaan dan weer met beide voeten op de grond staat, zal hij direct weer het luchtruim kiezen. De middenvelder zal namelijk zaterdag tijdens de Jubileumdag als een van de nieuwe aanwinsten van Feyenoord uit de helikopter stappen.
Manteiga ondertekent bij Feyenoord een contract voor drie jaar, met een optie voor nog twee jaar.
Ik zeg ook niet dat hij niets kan worden. Maar Bosz zegt dat hij word gehaald voor het 2de, dan ga je die jongen toch niet uit de heli laten stappen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:36 schreef sjimz het volgende:
Ik heb wel geloof in Erasmus.
Als Feyenoord hem langzaam kan brengen dan denk ik dat ze daar nog veel plezier aan gaan beleven.
Misschien wil Bosz niet direct een loden last op de schouders van die jongens leggen? Met jeugdige spelers kan je meestal niet 1,2,3 zeggen dat ze er direct staan, zeker niet als ze uit een ver land komt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niets kan worden. Maar Bosz zegt dat hij word gehaald voor het 2de, dan ga je die jongen toch niet uit de heli laten stappen?
Ik hoop dat Bosz ons morgen nog kan verassen met een topaankoop die uit de heli stapt, ik vermoed van niet. Maar ze weten al maanden waar het aan schort in de selectie. De posities waar spelers voor moeten komen zijn ook al maanden bekend. Ze hebben de afgelopen tijd toch wel meer gedaan als al dat gepruts met spelers waar we naast grijpen?
Als hij dat niet wil moet hij ze ook niet uit een heli laten stappen in een volle Kuip.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien wil Bosz niet direct een loden last op de schouders van die jongens leggen? Met jeugdige spelers kan je meestal niet 1,2,3 zeggen dat ze er direct staan, zeker niet als ze uit een ver land komt.
Als er een topaankoop zou zijn geweest, dan was dat natuurlijk allang bekend geweest. Dat houden ze echt niet geheim om hem als een verrassing uit een helikopter te zien komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoop dat Bosz ons morgen nog kan verassen met een topaankoop die uit de heli stapt, ik vermoed van niet.
Naast het prutsen en overal naast grijpen hebben ze dus niets voor elkaar. Terwijl al maanden bekend was wat de selectie miste vorig seizoen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als er een topaankoop zou zijn geweest, dan was dat natuurlijk allang bekend geweest. Dat houden ze echt niet geheim om hem als een verrassing uit een helikopter te zien komen.
Heeft Feyenoord dan wel geld om aankopen te doen? Topspelers met kwaliteiten kosten immers geld en als Feyenoord dat niet kan betalen dan gaat een andere club er mee vandoor. Daar kan de technische staf weinig aan doen. Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat veel spelers, en vooral jonge spelers, niet naar Feyenoord willen, omdat Feyenoord de laatste seizoenen slecht presteert. Slecht argument voor een speler, maar denk wel dat dat meespeelt. Oude en bewezen spelers komen wel, omdat zij voor dé club Feyenoord komen (Tomasson, Van Bronckhorst, Makaay).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Naast het prutsen en overal naast grijpen hebben ze dus niets voor elkaar. Terwijl al maanden bekend was wat de selectie miste vorig seizoen.
gratis mag ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:06 schreef denthemen het volgende:
Wij hebben Perez over, willen jullie hem?
Het woord daadkracht heb ik die Dirkkuijt al eerder zien gebruiken. Zou hij wel weten wat het betekend?quote:1. Geen daadkracht? Euh...que? Wanneer is er geen daadkracht getoond dan? Die Portugees? Lijkt erop dat het niet aan de club lag dat hij niet is gekomen. Krul? Feijenoord wil hem maar kan het gevraagde bedrag niet op tafel leggen. Heerenveen wel, dus houd het op. Arnautovic? Feijenoord heeft volgens Bosz met Twente gesproken, het gevraagde bedrag geboden en de speler wilde graag. Komt uiteindelijk niet. Ligt dat aan Feijenoord?
quote:
Mickey met de welbekende middelvinger.quote:
Jup.Kom er net vandaan.Veel fakkels en heel veel vuurwerk. Was denk ik ongeveer 1500 a 2000 man.quote:
Werkt niet..quote:
Ik heb wel een auto maar ik had alleen moeten gaan, rest is op vakantie. Daarom ben ik thuis geblevenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Op zulke momenten baal ik gewoon dat ik geen auto heb.
Amersfoort. En vrienden is niet zo een probleem, aangezien het gros uit Rotterdam e.o. komt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel een auto maar ik had alleen moeten gaan, rest is op vakantie. Daarom ben ik thuis geblevenWas voor mij 15 min. rijden
![]()
Waar had je vandaan moeten komen?
quote:19-07-2008 GERARD MEIJER AMBASSADEUR VOOR HET LEVEN
Gerard Meijer is benoemd tot ambassadeur voor het leven. Daarmee komt een einde aan de traditie van een jaarlijkse nieuw te benoemen ambassadeur. Op de Jubileumdag werd duidelijk waarom: er is geen grotere ambassadeur denkbaar dan het clubicoon die dit seizoen aan zijn vijftigste -en laatste dienstjaar als verzorger- begint. Als eerbetoon werd een spandoek van zestien bij vijf meter, met daarop de beeltenis van Meijer, onthuld. Zelf kreeg Meijer een kleinere versie op canvas mee naar huis. ‘Dit is een hele grote eer, ik zal er alles aan doen dit ambassadeurschap goed uit te oefenen’, zei Meijer, waarna hij zoals altijd met handdoek richting het Legioen zwaaide.
Dat uitgerekend Meijer is benoemd als ambassadeur voor het leven maakt hem trots. ‘Want er zijn heel veel Feyenoorders die hiervoor in aanmerking komen. Ik heb hier heel veel mee gemaakt. Het is uniek om zolang aan deze club verbonden te zijn. Dit is een schitterende blijk van waardering’, aldus Meijer, die nog goed nieuws had. Over een jaar stopt hij als verzorger, maar dat betekent niet dat hij afscheid neemt. ‘Ik zal altijd bij deze club blijven komen, misschien wel in een rol zoals Fred Blankemeijer (senior manager, red.) die heeft.’
Renate Verbaan had even ervoor afscheid genomen als ambassadrice. Een jaar nadat ze als eerste vrouwelijke officiële vertegenwoordigster van de club werd benoemd, sprak de hoogzwangere Verbaan lovende woorden. ‘Het was een heel mooi jaar. Ik ben er trots op deze erebaan te hebben gehad. Ik heb veel leuke dingen gemaakt en heb het een ontzettende eer gevonden.’
Het zou toch live zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Radio en TV Rijnmond doen vandaag trouwens bizar weinig met de viering van het 100 jarig bestaan van Feyenoord.
De media is er sowieso totaal niet mee bezig.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Radio en TV Rijnmond doen vandaag trouwens bizar weinig met de viering van het 100 jarig bestaan van Feyenoord.
Ja klopt, ze doen 2 uurtjes live verslag vanuit De Kuip, maar dat is nu al bijna een uur bezig en ik heb denk ik hooguit 10 minuten meegekregen van de open dag, verder vooral veel tour-nieuws, Excelsior-nieuws, ander regionaal sportnieuws over atletiek etc, en veel muziek. Terwijl ik dit typ zijn ze de Moto GP aan het bespreken terwijl ze straks natuurlijk over moeten naar het nieuws van 3 uur. Lekkere jubileum-uitzending heb je dan.quote:
Vooral het "helemaal niets in Amsterdam" is de bom!!quote:
Het kwam gewoon op het nieuws, VI heeft al weken/maanden grote stukken erover, wat wil je nog meer dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:51 schreef FeddeLeGrand het volgende:
[..]
De media is er sowieso totaal niet mee bezig.
n de kranten stonden ook steeds artikelen over Feijenoord etc, dus wat je zegt, nog genoeg in de media geweest opzch.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vooral het "helemaal niets in Amsterdam" is de bom!!
[..]
Het kwam gewoon op het nieuws, VI heeft al weken/maanden grote stukken erover, wat wil je nog meer dan?
Dat brengen we vanzelf wel weer om zeep aankomend Europacup seizoen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is zeker niet ongezien voorbij gegaan, ik heb veen covers gezien op magazines. Mooi om te zien, al die positieve aandacht.
Vooral trots op zijn...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat brengen we vanzelf wel weer om zeep aankomend Europacup seizoen.
Ach, dat het binnen 2 seconden over was, zegt wel genoeg denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:34 schreef FeddeLeGrand het volgende:
Beetje jammer ja om bij je eigen jubileum over een andere club te gaan zingen.
Die gozer gaat het eerste toch nooit halen. Dit is de enige manier om hem nog in de picture te laten spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:57 schreef FeddeLeGrand het volgende:
Dom om hem aan Excelsior te verhuren, in de eerste divisie leert ie niet veel denk ik.
In de top van de eerste divisie leer je meer dan in de kelder van de eredivisie waar je anderhalve bal per wedstrijd krijgt als spits.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:57 schreef FeddeLeGrand het volgende:
Dom om hem aan Excelsior te verhuren, in de eerste divisie leert ie niet veel denk ik.
Ik zou Bosz de schuld geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een droevig feest vanmiddag zeg.
Met als hoogtepunt de zangers Patrick en Suzanne
Kan iemand dat filmpje rippen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:28 schreef FeddeLeGrand het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-397868/
Nog een veel mooier filmpje
wat heb ik nou aan jouquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Als jij .flv kunt afspelen of een flv to avi converter hebt wel ja.
http://www.megaupload.com/nl/?d=9FVWNDP2quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kan iemand dat filmpje rippen?
Waarschijnlijk kon 'ie 'm nog wat leren ookquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:21 schreef denthemen het volgende:
Geweldig stuk op Rijnmond nu, een jongen met het down syndroom die naar de open dag ging. Ging ie Buijs even vertellen hoe hij moest verdedigen
Heb je het nou over mij? Ik ben namelijk volgende maand jarig. En de echte Happel had zijn geboortedag op 29-11.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:22 schreef RayMania het volgende:
Happel is jarig op de jubileumdag van Feyenoord? Gefeliciteerd!.
Oh, cart_man is vandaag jarigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij? Ik ben namelijk volgende maand jarig. En de echte Happel had zijn geboortedag op 29-11.
mijn dank is grootquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/nl/?d=9FVWNDP2
of
http://w14.easy-share.com/1700951711.html
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, ook die is over een maand jarig.
Het grappige van zo'n argument is dan weer dat Piet Velthuizen ook pas één seizoen als basiskeeper achter de rug heeft. Dat valt alleen minder op omdat we hem hier wekelijks aan het werk gezien hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Krul vind ik (nog) geen waardig opvolger van Timmer. De beste jongen heeft net een seizoen op bedenkelijk niveau bij Falkirk in Schotland gekeept. Dat Bosch Bosz en co. daar niet 2,5 miljoen euro van hun toch al niet te brede portemenee in willen steken is niet meer dan logisch.
Wie dan wel een goede jonge opvolger zou zijn? Piet Velthuizen of Michel Vorm.
Piet Velthuizen, eerste keus bij Vitesse en jong Oranje.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het grappige van zo'n argument is dan weer dat Piet Velthuizen ook pas één seizoen als basiskeeper achter de rug heeft. Dat valt alleen minder op omdat we hem hier wekelijks aan het werk gezien hebben.
Die is er al. Harrison Awfulquote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef don-diablo het volgende:
Eerst maar een rb halen! En ik heb persoonlijk nog steeds Velthuizen vrij hoog zitten.. Die zie ik nog wel erg groot worden namelijk
Jezus, wat een vergelijkingquote:Op zondag 20 juli 2008 16:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Piet Velthuizen, eerste keus bij Vitesse en jong Oranje.
Tim Krul, speelde nooit een wedstrijd voor Ado, is vierde keus (achter Given, Harper en zelfs Forster) bij Newcastle en deed niet veel noemenswaardig bij het altijd geweldige Falkirk. Hij is opgehemeld en gehyped door een wanhopige zoektocht naar een toekomstige opvolger voor van der Sar.
Waarmee ik maar wil aangeven dat 2,5 miljoen euro voor Tim Krul een te groot risico is. Ik ben geen fan van Timmer, maar hij keept degelijk. Is daarmee komend seizoen een zekerheidje. Terrecht dat Feyenoord zijn geld liever spendeert aan posities waar de urgentie groter is.
Nee dat is een terrechte vergelijking, want door die keuze om naar Newcastle te gaan weet je nu nog steeds niet hoever hij in zijn ontwikkeling is. Je gaat mij echt niet vertellen dat je weet hoe goed of slecht Krul nu echt is. Dus imho een enorm risico voor 2,5 miljoen.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, wat een vergelijking. Bij ADO was ie 17, nogal wiedes dat ie toen nog niet keepte. Bij Newcaslte had ie een international voor zich, en was hij nog steeds maar 18 en 19. Op je 20ste in de basis bij een club is een behoorlijke prima prestatie hoor als keeper zijnde.
En op basis van wat zou je Vorm prefereren boven Krul?.
Kwestie van tijd.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:50 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Heeft die jongen eigenlijk al een contract getekend?
Nee hoor, herinner het me nog van de samenvatting die ik toen heb gezien. En dan kan je best een indruk van een speler krijgen, vooral van een keeper die goede reddingen maakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Och, meneer heeft ook een youtube filmpje gezien
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:48 schreef RayMania het volgende:
Och, Krul debuteerde in de UEFA-Cup namens Newcastle United tegen Palermo op 18-jarige leeftijd (!) en hield met een aantal fantastische reddingen de nul. Ik noem maar wat.
Zien spelen ofzo? Toeschouwers van de voorgaande wedstrijden waren best enthousiast over zijn aanvallende impulsen, maar dat bllijft tegen amateurs. Laten we eerst eens kijken wat hij kan tegen Real Mallorca. Het is sowieso nog afwachten of ie verdedigend wel zo goed is, hij is nog niet getest.quote:
Ga jij dan maar eens een paar Falkirk fans om hun mening vragen als je dat zo zeker weet. Ik heb dat namelijk wél een aardige tijd in de gaten gehouden en Krul was zo'n beetje de enige daar die altijd een voldoende haalde, vaak meer richting de 8-9.quote:en deed niet veel noemenswaardig bij het altijd geweldige Falkirk.
Nee, heb hem niet zien spelen, maar ga er wel vanuit. Geen geld om te besteden, dus is het een vrij voordelige aankoop. En hij is er niet voor niets..quote:Op zondag 20 juli 2008 17:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zien spelen ofzo? Toeschouwers van de voorgaande wedstrijden waren best enthousiast over zijn aanvallende impulsen, maar dat bllijft tegen amateurs. Laten we eerst eens kijken wat hij kan tegen Real Mallorca. Het is sowieso nog afwachten of ie verdedigend wel zo goed is, hij is nog niet getest.
Ik denk dat ze na Owoeri en Abubakari (oid) hun lesje wel hebben geleerd.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, heb hem niet zien spelen, maar ga er wel vanuit. Geen geld om te besteden, dus is het een vrij voordelige aankoop. En hij is er niet voor niets..
Laten we hopen.. Maar hij kan ook heel goed zijn ik weet het niet.. Laat Verbeek maar beslissen.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na Owoeri en Abubakari (oid) hun lesje wel hebben geleerd.
Ik vertrouw in deze volledig op Verbeek, die heeft bij Heerenveen bewezen hier wel een oogje voor te hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Laten we hopen.. Maar hij kan ook heel goed zijn ik weet het niet.. Laat Verbeek maar beslissen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 08:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Trendsetter!
Ga nu ook maar snel de ErnstHappelflap introduceren!
Heb sponsors nodig, interesse?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Trendsetter!
Ga nu ook maar snel de ErnstHappelflap introduceren!
Lenskyquote:Feyenoord naar Oostenrijk zonder Lensky
Feyenoord is het trainingskamp in Oostenrijk gestart zonder Jacob Lensky. De Canadees is ziek. weet RTV Rijnmond.
Karim El Ahmadi begon maandagochtend nog wel aan de training, maar moest die vroegtijdig verlaten met pijn aan zijn bovenbeen.
Ron Vlaar trainde voluit mee met de groep. Kevin Hofland(foto) moest nog wel apart trainen.
En AZ werd vorig jaar kampioen volgens Derksen.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
'Dit Feyenoord heeft geen toekomst' aldus Johan Derksen op Vi.nl
Pffffquote:Er zijn wat leiders in die supporterskringen en die hebben de mensen een beetje opgezet tegen Van Den Herik, dat is tegenwoordig met e-mail best gemakkelijk. En toen is Van Den Herik dus ernstig bedreigd.
De mensen die aan de basis daarvan stonden zag ik op de receptie als grote overwinnaars rondlopen terwijl ze totaal geen verdiensten voor Feyenoord hebben.
Ze lopen daar nu een beetje de grote jongen uit te hangen zo van wij hebben V/d Herik uit de deur gewerkt.
Heb je het filmpje wel gezien? Of alleen de titel gelezen?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Is toch een logische uitspraak als je basiselftal uit 6-7 dertigers bestaat?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
-doe maar normaal-quote:Op maandag 21 juli 2008 16:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Is toch een logische uitspraak als je basiselftal uit 6-7 dertigers bestaat?
Dat zijn niet mijn woordenquote:
Ik mag hopen dat je dit zelf ook maar dom gelul vind?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Is toch een logische uitspraak als je basiselftal uit 6-7 dertigers bestaat?
ach, ff lachen johquote:Op maandag 21 juli 2008 16:37 schreef ruud_fr het volgende:
-niet op reageren-
quote:sc Heerenveen versterkt zich met Bonaventura Kalou
21 juli 2008
sc Heerenveen heeft zich versterkt met Bonaventura Kalou. De 29-jarige aanvaller, die transfervrij overkwam, tekende voor twee jaar. sc Heerenveen heeft bovendien nog een optie van één seizoen op de man uit Ivoorkust. Bonaventura Kalou is in Nederland geen onbekende. Hij speelde van 1997 tot en met de zomer van 2003 voor Feyenoord. In zijn Rotterdamse periode was Kalou erg succesvol. Hij werd met Feyenoord landskampioen en won de UEFA Cup.
Bonaquote:
Hij heeft wel een goed punt wat betreft Jorien van den Herik. Met diens verdienste had die gewoon bij het jubileum moeten zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Enigszins.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit zelf ook maar dom gelul beleid vind?
Dat wel, al blijft het een paardelul. Verder zegt hij ook wel een aantal logische dingen.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed punt wat betreft Jorien van den Herik. Met diens verdienste had die gewoon bij het jubileum moeten zijn.
-blijf aub weg als je alleen maar komt om te trollen-quote:
Duik de boeken in, ga terug naar voetbalzone.nl en rot hier lekker op joh.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:36 schreef MisterX_ het volgende:
Maar kom op, ik bedoel jullie hebben bijna alleen maar oude spelers in jullie basis staan, ik bedoel veel geld zal je er niet meer op verdienen.
Jullie hebben een talentenpool, maar creeren jullie daarmee genoeg geld ?
Lijkt me niet.
Tomasson -> 1976 (33)quote:Op maandag 21 juli 2008 17:36 schreef MisterX_ het volgende:
Maar kom op, ik bedoel jullie hebben bijna alleen maar oude spelers in jullie basis staan, ik bedoel veel geld zal je er niet meer op verdienen.
Jullie hebben een talentenpool, maar creeren jullie daarmee genoeg geld ?
Lijkt me niet.
snapt die zwakzinnige toch nietquote:Op maandag 21 juli 2008 17:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tomasson -> 1976 (33)
Timmer -> 1971 (37)
Bronckhorst -> 1975 (33)
Bahia -> 1983 (25)
Hofs -> 1983 (25)
Vincken -> 1986 (22)
Ekramy -> 1983 (25)
Greene -> 1982 (26)
Guzman -> 1987 (21)
Vlaar -> 1985 (23)
Lucius -> 1976 (32)
Buijs -> 1982 (26)
Lensky -> 1988 (20)
Wijnaldum -> 1990 (18)
Makaay -> 1975 (33)
De Cler -> 1978 (30)
Hofland -> 1979 (29)
Bruins -> 1987 (21)
Slory -> 1982 (26)
Mols -> 1970 (38)
Lee -> 1981 (27)
Landzaat -> 1976 (32)
Fer -> 1990 (18)
Darley -> 1989 (17)
El Almahdi -> 1985 (23)
(op basis van jaartal, niet maanden)
660:25=26,4
Dus op basis van de selectie op Feijenoord.nl heeft die een gemiddelde leeftijd van ongeveer 26.4.
Dat is niet zo heel verkeerd hoor
Om nog even op mijn eerdere opmerking terug te komen, daarvan staan er 6 in de basis: Timmer, De Cler, Bronckhorst, Landzaat, Tomasson en Makaay. Was mijn opmerking en het citaat dan zo vreemd?quote:Op maandag 21 juli 2008 17:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
lijst
(op basis van jaartal, niet maanden)
660:25=26,4
Dus op basis van de selectie op Feijenoord.nl heeft die een gemiddelde leeftijd van ongeveer 26.4.
Dat is niet zo heel verkeerd hoor
Dat iemand onzin lult okey, maar dan kan je hem net zo goed de feiten geven zodat'ie het zelf inziet en z'n smoel voortaan houd.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
snapt die zwakzinnige toch niet
dat je er nog serieus op ingaat...
Betekent dat er ook nog 5 jongeren in staan. Of 6 zelfs, want Landzaat moet nog maar afwachten of ie in de basis staat. En wie weet zelfs Timmer ook nog wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:05 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Om nog even op mijn eerdere opmerking terug te komen, daarvan staan er 6 in de basis: Timmer, De Cler, Bronckhorst, Landzaat, Tomasson en Makaay. Was mijn opmerking en het citaat dan zo vreemd?
Jah, aangezien je op teveel jonkies niet kan blijven drijven..quote:Op maandag 21 juli 2008 18:05 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Om nog even op mijn eerdere opmerking terug te komen, daarvan staan er 6 in de basis: Timmer, De Cler, Bronckhorst, Landzaat, Tomasson en Makaay. Was mijn opmerking en het citaat dan zo vreemd?
Waarom dan? Sluit de transfermarkt voor 3 jaar lang? Heeft Feyenoord geen jeugdopleiding?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:13 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het een beetje veel met oog op de toekomst, maar goed Bosz zal het wel beter weten
De toekomst is nou juist hetgeen waar ze nu aan werken.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:13 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het een beetje veel met oog op de toekomst, maar goed Bosz zal het wel beter weten
Dan hoop ik voor jullie dat er een goede lichting aan zit te komen, want ik zie sowieso 10 spelers uit die lijst die weinig of niets meer op gaan leveren. Dan zit je over drie jaar toch met een probleem om goede spelers aan te trekken met de beperkt aanwezige financiele middelen.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom dan? Sluit de transfermarkt voor 3 jaar lang? Heeft Feyenoord geen jeugdopleiding?
Kom eens met een onderbouwing man
'Tsjah, Feyenoord heeft wel veel bejaarden hoor'
Die zin heb ik al 1000x voorbij horen komen de laatste maand, de neuzen staan duidelijk weer dezelfde kant op.
Als dat het geval is wel ja. Is in het (recente) verleden niet altijd zo geweest...quote:Op maandag 21 juli 2008 18:16 schreef Happel het volgende:
Jongeren kunnen instromen en zich optrekken aan de ouderen.
Over AC Milan wordt juist gezegd dat er teveel oude spelers rondlopen.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Topelftallen worden gedragen door oudere routeniers. Dit zie je echt niet alleen bij Feyenoord, maar ook bij topclubs als AC Milan en Bayern Munchen. Dat gelul over leeftijden wordt een beetje eentonig.
Voor elke linie heeft Feyenoord wel een of meerdere prima jonge spelers.
Sinds het laatste seizoen ja. Daarvoor wonnen ze de CL nog toen ze 1 jaar jonger waren.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Over AC Milan wordt juist gezegd dat er teveel oude spelers rondlopen.
Idd, Timmer en Landzaat moeten dit seizoen gewoon plek gaan maken voor de nieuwe lichting. Het aantrekken van Landzaat heb ik altijd maar een paniek aankoop gevonden. Het liefst zie ik hem deze zomer nog vertrekken. Laat Fer maar lekker aanmodderen. Dit jaar spelen we toch niet om de prijzen.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:16 schreef Happel het volgende:
Vind dat alleen Timmer en Landzaat plaats dienen te maken voor jongeren. Verder is er niks mis met de verhouding ouderen <--> jongeren. Dat gezeik gaat ook nergens over. Dat iemand ouder is dan 30 betekent niet gelijk dat hij niet meer kan voetballen. Vind het ook goed om op die manier een balans te creeëren in de selectie.
Jongeren kunnen instromen en zich optrekken aan de ouderen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit jaar spelen we toch niet om de prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |