Kun je je oncommunicatieve hork (zei je zelf!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:49 schreef kwakveense het volgende:
vriendje: ik ben een stapje verder, ik ben inmiddels ook gewoon boos.... en dat gaat ie zaterdag horen, want dan zie ik m als t goed is heel even. en dan zien we wel hoe de boel er daarna bijhangt...
tsja, vakantie met vriendinnetje is geboekt, dus ik ga sowieso, en met haar en niet met hem... als ik terugkom is hij net een dag weg voor ruim een week...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Kun je je oncommunicatieve hork (zei je zelf!) niet gewoon lekker meenemen naar Londen, joh? Ik kan me niet voorstellen dat ik naar Londen zou kunnen wanneer ik ruzie had met mijn lief. Maar ja, ik ben dan ook van het "Jij komt potdorie deze kamer niet uit tot we het uitgepraat hebben, plus goedmaakseks, al duurt het een week, en dan meld je je maar ziek op je werk!"-type.
Ik duld geen lopende ruzies binnen onze verkering. Mijn eigen oncommunicatieve hork weet dat inmiddels.
Sterkte ermee in elk geval. Ontopic, eet je meer of minder bij dit soort strubbelingen?
gister zelfgemaakte drie maanden in de vriezer opwarm lasagne (maar ik nam maar een stukje want ik had al geen trek meer)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:18 schreef minilot het volgende:
Wat ga je eten dan, prinses?
Ikzelf, vandaag, tot nu toe..
Om 08.00 een volkoren boterham met een gekookt eitje, een tomaatje, knoflook en peper. Erbij een rode appel en een handje blauwe bessen.
Om 12.00 een (behoorlijk groot) restje soep van zelfgetrokken groentenbouillon, met courgette, aubergine, tomaten, rode uien, prei en gekookte kipfilet. Altijd lekkerder de volgende dag. Als lunchtoetje kwartjes appel en een peer in de oven gegooid met een snuf kaneel.
En jullie?
Is één paar schoenen genoeg? Eén tas? Eén kleur oogschaduw? Eén maat tampons voldoende?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ga je nog meer bestellen dan, minilot? Eén bentobox is toch genoeg?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
PF, jij inspiratiebomIk ga vanavond salade maken van sperziebonen, limabonen, kidneybonen en feta. Met rode ui en vinaigrette
Uhh, waarom niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Is één paar schoenen genoeg? Eén tas? Eén kleur oogschaduw? Eén maat tampons voldoende?
Nee! Natuurlijk niet.
Vrolijke kinderbento's zoals die met poffertjes en het kuikentje van kip kunnen prima in zo'n felle blauwe, terwijl mijn lunches met saffraanrijst en gestoofde lentegroenten toch beter uitkomen in mijn deftige, donkere doos met kersenbloesem:
[ afbeelding ]
Verder heb je hele grote bento's waar je avondeten in past, hele kleintjes voor als je alleen wat kunstzinnig gesneden fruit mee wilt nemen in de trein, en dan is er natuurlijk nog de kwestie van deksels die smelten in de magnetron-waar-ze-niet-inmogen, hardnekkige tomatensausvlekken, en plotseling volstrekt onvindbare bento-boxen, die waarschijnlijk daar zijn waar ook mijn bibliotheekboeken, mijn paspoort, mijn staafmixer, zevenhonderd fietssleutels en het keyboard van mijn vriendje (jawel!) liggen.
Sommige mensen hebben een Mirena... En die kunnen dan hun vriendinnetjes-die-per-ongeluk-vergeten-waren-dat-ze-ongesteld-moesten-worden-heb-je-een-tampon niet helpenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sommige mensen hebben van die enorm grote tampons
eng.
Sommige mensen zijn bevallenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sommige mensen hebben van die enorm grote tampons
eng.
Als ik dát wist dan was -ie vast niet kwijt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
hoe raak je een keyboard kwijt??
ik vind die boxen cool, al snap ik het nog niet helemaal!
Om een egg te shapen natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waar gebruik je dan bijv. een egg shaper voor?
en wat had jij allemaal in je trommeltje zitten?
PF: sinds jij aan het slankclubben bent, ben je volgens mij 5 kilo aangekomen. Ergens gaat er iets niet helemaal goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
o ieeeeh ik weeg 67
what haves i dun
Gewoon avondeten. Want let wel, die boxen zijn echt verschrikkelijk klein. Op foto's valt het niet zo op, maar ik schrok me een hoedje toen ik mijn eerste boxen binnenkreeg, en dat hebben de meeste niet-Japanners die zo'n ding voor het eerst in het echt zien. Die blauwe past bijvoorbeeld helemaal op mijn hand:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:06 schreef k_i_m het volgende:
Maar stel dat je er elke keer een soort van rijstmaaltijd in stopt, moet je dan 's avonds iets anders eten? Of gewoon nog volledig avondeten?
Welcome to the wonderful world of JoJo........quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ik woog altijd 68
en begon ik hier te posten
toen ging het uit met m'n vriendje en zag ik sowieso niet echt het nut van eten in
en toen woog ik 61
en toen dacht ik yeah ik ben dun woei
en toen kwam ik weer 6 kg aan![]()
(omdat ik de hele dag door eet en ook weer koek en ongezonde dingen etc.)
Goed. Hoop ik. Hij zit in Oost Europa. Dinsdag avond belde hij dus neem aan dat het nog goed gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Welcome to the wonderful world of JoJo........
(Hoe is het MrGala?)
SHE kan de pot op, wat dat betreft.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:14 schreef conleche het volgende:
Zeg Minilottekindje: Van SHE moet je ook veel sporten, wat ga je daar aan doen??![]()
Kan me iets herinneren over een hekel aan sport behalve hoepelen.......
Ja, we blijven kritisch
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:22 schreef minilot het volgende:
[..]
De endorfinen die je bij het stevig sporten aanmaakt zijn bedoeld ter verzachting van het leed dat je je arme lijf aandoet, zo preekt ook mijn teerbeminde Midas Dekkers.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef loveli het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar foto's van SHE in haar miss-fitness tijd.
Met die opmerking was ik het ook eens!! Klopt ook als een zwerende vinger en ik kan het weten, want van huis uit ben ik een luie donder.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef -marz- het volgende:
[..]
![]()
Wat Lotje schrijft klopt wel hoor. Actieve en ook neurotische mensen zijn meestal dun.
Was grappig trouwens, vanmorgen had ik een interview met iemand die een beetje zoals ik was qua rust/kalmte. Na afloop hing er zo'n serene rust hier dat het eerder leek of we hadden zitten loungen ipv een pittig psychologisch interviewnormaal gesproken voel/ruik je de spanning van de kandidaat in de lucht hangen na zo'n gesprek!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()