Dat is wat ze tegenwoordig dus verstaan onder hippie jurk, die batik rommelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zie je mij aan voor een persoon die van batik houdt?![]()
Maar goed, ik klets natuurlijk een beetje onzin, want "in mijn tijd"toen ik ronddartelde in elfenjurkjes stikte het er daar van, en mooie, maar dat is natuurlijk al een beetje geleden. Maar dat verdring ik altijd.
@Coldfeet; ik vind het reuze meevallen qua belasting voor je knieen, ik heb ook een knie-blessure en dit gaat eigenlijk best heel goed. (Anders dan hardlopen, waar ik ook enthousiast aan begon ..
) .
Geweldigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, die hoeft wat minder gezond te eten hè? Dan raad ik aan..
[ afbeelding ]
De poffertjesbento! Met blokjes roomboter (even laten smelten in de magnetron) en flesjes stroop.
En bedankt voor het warme welkom terug, allemaal!
Als je wilt kan ik wel voor je kijken op de hippiemarkt op Ibiza..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is wat ze tegenwoordig dus verstaan onder hippie jurk, die batik rommel
Ik dacht al dat je door het gebrek aan suikers niet helemaal jofel geworden was.
Verdringen doen we allemaal, Vief. Elke dag weer!
15.000 foto's op http://www.flickr.com/groups/bentoboxes/pool/ - veel kijkplezier.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geweldig
Ik heb er nog nooit van gehoord, van een Bento*googelen gaat*.
Daar hebben ze dus die batik rommelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik wel voor je kijken op de hippiemarkt op Ibiza..
Wel pas begin september
Alle kant en klaar producten zijn foei. Instant miso barst van het zout en smaakversterkers. Beter zelf bouillion maken voor een heel leger, invriezen en dan per portie eruit halen, shii-takes erin plempen, lente-uitjes, beetje japanse 7-spices en wat soja. Lekker!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:20 schreef minilot het volgende:
[..]
15.000 foto's op http://www.flickr.com/groups/bentoboxes/pool/ - veel kijkplezier.
Voor de dozen zelf kan ik http://www.jlist.com/BENTO/ aanraden. Snelle levering, keurig Japans bedrijf en kwalitatieve bento boxen.
SHE, wat vinden we trouwens van instant miso-soep?
En wat een leuke moeder zijn betreft; als er niet van die griezelige zaken als zwangerschap en bevalling aan vastzaten, dan was ik nu vast al druk aan het taartjesbakken en kabouterszoeken met een miniminilot (m/v). Ik moet nog even over mijn zwangerschapsfobie heen.
Dat ligt er helemaal aan waar je zit toch..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus die batik rommel
Ik als vastgeroeste Ibiza-ganger heb me daar ook rot gezocht, ook in de boutiques. Alleen werd ik daar weer afgeleid door de waanzinnige schoenenen tassen
Ik ben jaloers op je. Ik ga dit jaar niet. Mijn grote liefde weigert ook maar een voet op dat eiland te zetten.
Hij denkt nog steeds dat gelijk een sodom en gomorra is. De sul.
Normaal gesproken komt er ook geen pakje of zakje mijn keuken in, maar miso-soep is een uitzondering. Ik mag graag een bak vol instantsoep, noedels, paksoi en een ei wegslobberen. Nu even niet natuurlijk, want ik ben op SHE-dieet en daarbinnen is geen plek voor een boel noedels, maar toch.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Alle kant en klaar producten zijn foei. Instant miso barst van het zout en smaakversterkers. Beter zelf bouillion maken voor een heel leger, invriezen en dan per portie eruit halen, shii-takes erin plempen, lente-uitjes, beetje japanse 7-spices en wat soja. Lekker!
Ik dus ook! Alleen manlief wil verkassen naar Thailand en daar komen we dus niet uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan waar je zit toch..
Ik wil er gaan wonen(En ik heb een afspraak met iemand die daar een reuzegroot ecologisch centrum aan het opzetten is...wie weet
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |