Om een egg te shapen natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waar gebruik je dan bijv. een egg shaper voor?
en wat had jij allemaal in je trommeltje zitten?
PF: sinds jij aan het slankclubben bent, ben je volgens mij 5 kilo aangekomen. Ergens gaat er iets niet helemaal goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
o ieeeeh ik weeg 67
what haves i dun
Gewoon avondeten. Want let wel, die boxen zijn echt verschrikkelijk klein. Op foto's valt het niet zo op, maar ik schrok me een hoedje toen ik mijn eerste boxen binnenkreeg, en dat hebben de meeste niet-Japanners die zo'n ding voor het eerst in het echt zien. Die blauwe past bijvoorbeeld helemaal op mijn hand:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:06 schreef k_i_m het volgende:
Maar stel dat je er elke keer een soort van rijstmaaltijd in stopt, moet je dan 's avonds iets anders eten? Of gewoon nog volledig avondeten?
Welcome to the wonderful world of JoJo........quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ik woog altijd 68
en begon ik hier te posten
toen ging het uit met m'n vriendje en zag ik sowieso niet echt het nut van eten in
en toen woog ik 61
en toen dacht ik yeah ik ben dun woei
en toen kwam ik weer 6 kg aan![]()
(omdat ik de hele dag door eet en ook weer koek en ongezonde dingen etc.)
Goed. Hoop ik. Hij zit in Oost Europa. Dinsdag avond belde hij dus neem aan dat het nog goed gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Welcome to the wonderful world of JoJo........
(Hoe is het MrGala?)
SHE kan de pot op, wat dat betreft.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:14 schreef conleche het volgende:
Zeg Minilottekindje: Van SHE moet je ook veel sporten, wat ga je daar aan doen??![]()
Kan me iets herinneren over een hekel aan sport behalve hoepelen.......
Ja, we blijven kritisch
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:22 schreef minilot het volgende:
[..]
De endorfinen die je bij het stevig sporten aanmaakt zijn bedoeld ter verzachting van het leed dat je je arme lijf aandoet, zo preekt ook mijn teerbeminde Midas Dekkers.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef loveli het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar foto's van SHE in haar miss-fitness tijd.
Met die opmerking was ik het ook eens!! Klopt ook als een zwerende vinger en ik kan het weten, want van huis uit ben ik een luie donder.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef -marz- het volgende:
[..]
![]()
Wat Lotje schrijft klopt wel hoor. Actieve en ook neurotische mensen zijn meestal dun.
Was grappig trouwens, vanmorgen had ik een interview met iemand die een beetje zoals ik was qua rust/kalmte. Na afloop hing er zo'n serene rust hier dat het eerder leek of we hadden zitten loungen ipv een pittig psychologisch interviewnormaal gesproken voel/ruik je de spanning van de kandidaat in de lucht hangen na zo'n gesprek!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()