Kun je je oncommunicatieve hork (zei je zelf!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:49 schreef kwakveense het volgende:
vriendje: ik ben een stapje verder, ik ben inmiddels ook gewoon boos.... en dat gaat ie zaterdag horen, want dan zie ik m als t goed is heel even. en dan zien we wel hoe de boel er daarna bijhangt...
tsja, vakantie met vriendinnetje is geboekt, dus ik ga sowieso, en met haar en niet met hem... als ik terugkom is hij net een dag weg voor ruim een week...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Kun je je oncommunicatieve hork (zei je zelf!) niet gewoon lekker meenemen naar Londen, joh? Ik kan me niet voorstellen dat ik naar Londen zou kunnen wanneer ik ruzie had met mijn lief. Maar ja, ik ben dan ook van het "Jij komt potdorie deze kamer niet uit tot we het uitgepraat hebben, plus goedmaakseks, al duurt het een week, en dan meld je je maar ziek op je werk!"-type.
Ik duld geen lopende ruzies binnen onze verkering. Mijn eigen oncommunicatieve hork weet dat inmiddels.
Sterkte ermee in elk geval. Ontopic, eet je meer of minder bij dit soort strubbelingen?
gister zelfgemaakte drie maanden in de vriezer opwarm lasagne (maar ik nam maar een stukje want ik had al geen trek meer)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:18 schreef minilot het volgende:
Wat ga je eten dan, prinses?
Ikzelf, vandaag, tot nu toe..
Om 08.00 een volkoren boterham met een gekookt eitje, een tomaatje, knoflook en peper. Erbij een rode appel en een handje blauwe bessen.
Om 12.00 een (behoorlijk groot) restje soep van zelfgetrokken groentenbouillon, met courgette, aubergine, tomaten, rode uien, prei en gekookte kipfilet. Altijd lekkerder de volgende dag. Als lunchtoetje kwartjes appel en een peer in de oven gegooid met een snuf kaneel.
En jullie?
Is één paar schoenen genoeg? Eén tas? Eén kleur oogschaduw? Eén maat tampons voldoende?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ga je nog meer bestellen dan, minilot? Eén bentobox is toch genoeg?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
PF, jij inspiratiebomIk ga vanavond salade maken van sperziebonen, limabonen, kidneybonen en feta. Met rode ui en vinaigrette
Uhh, waarom niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Is één paar schoenen genoeg? Eén tas? Eén kleur oogschaduw? Eén maat tampons voldoende?
Nee! Natuurlijk niet.
Vrolijke kinderbento's zoals die met poffertjes en het kuikentje van kip kunnen prima in zo'n felle blauwe, terwijl mijn lunches met saffraanrijst en gestoofde lentegroenten toch beter uitkomen in mijn deftige, donkere doos met kersenbloesem:
[ afbeelding ]
Verder heb je hele grote bento's waar je avondeten in past, hele kleintjes voor als je alleen wat kunstzinnig gesneden fruit mee wilt nemen in de trein, en dan is er natuurlijk nog de kwestie van deksels die smelten in de magnetron-waar-ze-niet-inmogen, hardnekkige tomatensausvlekken, en plotseling volstrekt onvindbare bento-boxen, die waarschijnlijk daar zijn waar ook mijn bibliotheekboeken, mijn paspoort, mijn staafmixer, zevenhonderd fietssleutels en het keyboard van mijn vriendje (jawel!) liggen.
Sommige mensen hebben een Mirena... En die kunnen dan hun vriendinnetjes-die-per-ongeluk-vergeten-waren-dat-ze-ongesteld-moesten-worden-heb-je-een-tampon niet helpenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sommige mensen hebben van die enorm grote tampons
eng.
Sommige mensen zijn bevallenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sommige mensen hebben van die enorm grote tampons
eng.
Als ik dát wist dan was -ie vast niet kwijt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
hoe raak je een keyboard kwijt??
ik vind die boxen cool, al snap ik het nog niet helemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |