abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60157564
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb net uiensoep gegeten met broodjes met rauwmelkse gruyere erin... Heerlijk! Ik eet niet veel kaas, want dierlijke vetten zijn niet gezond, yadayada, maar een beetje genieten moet kunnen, toch?
Onder de grill die kaasbroodjes??

Ik zelf heb nog gegeten vanavond: een bakje light vanille-ijs (echt niet veel, ik heb het afgewogen 50 gram= 70 cal en 7KH) een kopjekoffie met een stukje pure choco met sinaasappelschilletjes erin. En nog een handje amandelen.

Fijn dat je de broek mooi vindt!

Chico WB
pi_60157640
Stinken joh, die gruyere Heerlijk was het.

En ja, ik vind het ook echt mooie stof. Over een maand moet ie mooi zitten, van mezelf
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:58:40 #53
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_60157750
Dag lieve mensen,
Ik wil dus 7 kilo afvallen. Ik train zo'n beetje om de dag. Is dat wel handig? Of kan je beter iedere dag trainen? Qua voedsel eet ik gewoon wat thuis te eten valt.
Gangstarr
pi_60157771
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Da's makkelijk; Ik ben 1m.75 en ik weeg 65 kilo.
Ik wil/moet van mezelf naar 58; dat was altijd mijn beste gewicht. Voor sommigen te mager, maar ik vind het mooi
Grappig. Ik ben ook 1.75 en 65
en ik wil ook zo iets wegen.
pi_60159041
Goeiemorgen allemaal

Ik ben afgevallen tijdens mijn vakantie . En dat terwijl mijn ouders heel erg aan het opletten waren of ik niet te weinig at (en zij voor mijn gevoel echt superveel eten. Als je ontbijt met 1/4 stokbrood, hoef ik 2 uur later niet weer koek of taart . En was te misselijk vaak om iets te eten). Maargoed 1.5 eraf dus .

@Juweeltje: welkom en veel succes . Sporten en gezond eten is een heerlijke combinatie.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:51:47 #56
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60159375
Ik heb mezelf ook op dieet gezet... was iets te vrolijk aan het bulken dus er moet vet vanaf.

Tevens gestopt met sigaretten roken, dus het zijn zware tijden in huize culo. Ik vreet me het schompes aan magere kwark, drink alleen nog groene thee en verder groente en mager vlees en in de ochtend bruin brood/pasta/rijst.

Werkt overigens wel super.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60159802
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:45 schreef BlackWizard het volgende:
Even een vraagje.

Ik wil morgen beginnen met wat af te vallen en wil gaan hard lopen. Zijn er bepaalde tijdstippen waarin je het best kunt lopen, of maakt dat niks uit? Hoe zit het met eten? Moet ik vóór het hardlopen eten of daarna? Of moet het volledig buiten ontbijt, lunch of diner vallen?

Hebben jullie misschien tips voor het hardlopen? Zijn er bepaalde trainingschema's? Hoe lang moet ik de eerste keer lopen?

Alvast bedankt!
zoals al gepost: lopen met Evy op je MP3 werkt hartstikke goed. Loop vooral niet te hard, eerst moet je trainen op een bepaalde afstand volhouden, daarna kan je (als je dat belangrijk vindt) op snelheid gaan trainen. Je loopt in het begin maar een paar minuten, dus verwacht niet dat de kilo's er gelijk af gaan vliegen.

tijdstip lopen: het is veel belangrijker dat je regelmatig loopt dan wanneer je loopt. Er zijn mensen die per se 's ochtends op een nuchtere maag lopen omdat ze denken dat je dan meer afvalt, ik kan dat niet want dan ben ik niet vooruit te branden. Zelf loop ik het liefst 's avonds na het eten om een uur of 8.
pi_60160069
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef SHE het volgende:
Overigens ben ik wel nog steeds voor het absoluut mijden van aardappel, bonen en granen uit je voeding.
Heb ik potdomme net een heule schaal hummus gemaakt. Wou ik eten met wat pittabrood
Nou ja, er zit geen aardappel of kaas in. Die laatste 2 mijd ik als de pest, terwijl ik een MEGAkaaskop ben.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:53:23 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60160190
Gewoon lekker eten, is goed voor je
Eten moet leuk blijven; van het knagen op rauwe groenten en lapjes vlees is nooit iemand gelukkiger geworden.
pi_60160390
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Exotisch voedsel is de grootste dikmaker die er is.
Mijden als de pest, dus ook dat banaantje.
Bananen lust ik niet, tenzij ergens in verwerkt. Wel ben ik dol op ananas (wel goed volgens jou ), lychees, kiwi's, perziken, pitaya's... Niet op appels, sinaasappels, peren...
quote:
Veel kcal, bedoeld voor die regionen waar de bodem minder rijk is en de mens dus meer behoefte heeft aan calorierijk voedsel.. Eten naar het land waar je in leeft is op zich geen slecht uitgangspunt.
Er zijn legio studies waarin is aangetoond dat mensen overgewicht kregen door geografisch verkeerd voedsel.
( Japanners hier die dik worden en mollige hollanders die in Japan helemaal downsizen )
Heel grappig om te lezen.
Beste is om je aan te passen aan de bodem; hoe meer rijkdom en welvaartsprodukten, hoe groter de kans dat je ondanks je gezegende bouw toch hartstikke moddervet wordt.
Met typisch Hollands bedoel ik met name koolsoorten e.d. (rode kool, witte kool, spruitjes etc.). En gekookte aardappelen. De Hollandse pot. Ik houd van gekruid eten.
pi_60160413
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb net uiensoep gegeten met broodjes met rauwmelkse gruyere erin... Heerlijk! Ik eet niet veel kaas, want dierlijke vetten zijn niet gezond, yadayada, maar een beetje genieten moet kunnen, toch?
Oh ja hoor, ik eet ook gewoon wel zuivel, maar je zult mij bijvoorbeeld geen melk zien drinken. Dat vind ik niet eens lekker, maar ben er ook van overtuigd dat het gewoon echt niet goed is om elke dag melk te drinken.
pi_60161585
Ga vanavond maar eens de Albert Heijn XL opzoeken en weer wat verantwoorde troep in slaan
pi_60163296
Ik eet vandaag geen brood als lunch Zit rauwe groente te knagen. Want vanavond, dan ga ik zondigen!! Woei!! Lekker pasta eten met zelfgemaakte knoflokerige tomatensaus, en een lekker toetje toe
pi_60163308
Ik drink nu een smoothie van magere yoghurt, blauwe druiven en Chinese pomelo pompelmoes heet dat dus in het Nederlands. Ik dacht dat het erg vies zou zijn maar het is eigenlijk juist lekker.
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:43:11 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60163425
Ik ben vandaag helaas niet verder gekomen dan een plakje ham en een hapje appel
Administratie-dag en daar word ik altijd zo hyper van dat ik geen hap door mijn keel krijg.

*sigh*

Vanavond een gegrild bio kipfiletje, ingewreven met mdme jeanette pasta, salade van tomaat-ui en mdme jeanette en wat kruidige bataat-frietjes voor de mister erbij met chutney-mayo dip.
De fik erin
Heeft iemand ook zon besteld? Ik heb mijn bestelling nog niet gezien en ik wacht al een week
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:47:33 #66
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60163496
hier ook zeeeer triest weer buiten, je zou er haast depri van worden .....

heb net optimel vanilleyoghurt gehad met special K. En nu moet ik zo naar de tandarts.. en ik ben best zenuwachtig, want ben al 3 jaar niet geweest... hoop dat de schade meevalt.
vanavond late dienst. dus weer optimel en special K en een soepje en fruit ofzo...

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60163551
Ben nu vast rijst aan het koken voor a.s. weekend, heb ik morgen geen tijd voor. Ik heb drie kilo jasmijnrijst gehaald bij de Lidl, daar kan ik denk ik een week of zes mee doen (ben uitgegaan van 50 gram per portie).

SHE, ik heb dit weekend twee feestjes. Ik wil niet gaan lopen zondigen, maar ik wil ook niet de hele avond op een houtje bijten. Ik kan wat popcorn meenemen, maar dat vind ik zelf niet zo lekker. Zijn die Snack-a-Jacks ook een idee? Anders maar wat gerookte kip. En bedoel je met chili-dip gewoon van die sweet chilli sauce?
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:55:57 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60163648
Zondigen:

gerookte kip; desgewenst met chili dip ( pas dan wel op dat je geen zoete drankjes drinkt..teveel suiker )
nootjes
frikandellen ( WAAAAAAAAAT?? ja, frikandel..gewoon in de mayo proppen )
kroketje of bitterbal
kaas

keuze genoeg he?

Er is dan wel een maar:

- geen bier
- geen wijn

alleen wodka.

- geen brood/chips/crackers

Snack-a jacks en andere rommel is dus echt VERBOTEN.
pi_60163667
Hm, ik zie het al. Die Snack-a-Jacks zitten gewoon boordevol calorieën.
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:57:50 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60163688
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:56 schreef Isegrim het volgende:
Hm, ik zie het al. Die Snack-a-Jacks zitten gewoon boordevol calorieën.
kcals zijn niet erg; de crap die erin zit zijn erg. Kun je net zo goed een blokje kaas eten.
pi_60163715
Snack-a-jacks zijn bovenal gewoon heel vies Met van die rare smaakjes, brr.
pi_60163720
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:55 schreef SHE het volgende:
Zondigen:

gerookte kip; desgewenst met chili dip ( pas dan wel op dat je geen zoete drankjes drinkt..teveel suiker )
nootjes
frikandellen ( WAAAAAAAAAT?? ja, frikandel..gewoon in de mayo proppen )
kroketje of bitterbal
kaas

keuze genoeg he?

Er is dan wel een maar:

- geen bier
- geen wijn

alleen wodka.

- geen brood/chips/crackers

Snack-a jacks en andere rommel is dus echt VERBOTEN.
Ik zag al dat het rommel is idd.

Vodka vind ik helaas echt te smerig, maar misschien kan ik er iets doormikken wat het drinkbaar maakt.

Ik neem zelf wel wat gerookte kip mee (heeft Aldi of Lidl niet van die pakjes met gerookte kip / kalkoenreepjes? weet niet of daar toevoegingen inzitten, maar ik heb dat spul ooit eens zien liggen).

Kroket en frikandel, dat noem ik nog eens lekker verantwoord zondigen.
pi_60163738
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Snack-a-jacks zijn bovenal gewoon heel vies Met van die rare smaakjes, brr.
Ik heb ze nog nooit op. Wat ik wel erg lekker vind zijn die zoutjes van Cracottes. Maar daar zal ook wel een hoop troep in zitten.
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:02:01 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60163771
Oh en vwb Kaas..( ook bekend onder de naam Lucifer of Beelzebub )
Als je je darmen wat wilt sparen, zeker als je alcohol drinkt, kies dan voor brie, camembert, edammer of gouda.
Andere kazen: niet doen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:04:15 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60163818
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zag al dat het rommel is idd.

Vodka vind ik helaas echt te smerig, maar misschien kan ik er iets doormikken wat het drinkbaar maakt.

Ik neem zelf wel wat gerookte kip mee (heeft Aldi of Lidl niet van die pakjes met gerookte kip / kalkoenreepjes? weet niet of daar toevoegingen inzitten, maar ik heb dat spul ooit eens zien liggen).

Kroket en frikandel, dat noem ik nog eens lekker verantwoord zondigen.
Als je er maar iets doormikt wat suikervrij is. ( gezoet met zoetstof kan wel )
ICheck de verpakking van de kip op suiker/kh's ; als het te hoog is, laten liggen of de chili dip weglaten.
Dip dan met dijonaise; die is suikervrij.
Anders krijg je ongemerkt alsnog een hoop suikers binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')