Onder de grill die kaasbroodjes??quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb net uiensoep gegeten met broodjes met rauwmelkse gruyere erin... Heerlijk! Ik eet niet veel kaas, want dierlijke vetten zijn niet gezond, yadayada, maar een beetje genieten moet kunnen, toch?
Grappig. Ik ben ook 1.75 en 65quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Da's makkelijk; Ik ben 1m.75 en ik weeg 65 kilo.
Ik wil/moet van mezelf naar 58; dat was altijd mijn beste gewicht. Voor sommigen te mager, maar ik vind het mooi
zoals al gepost: lopen met Evy op je MP3 werkt hartstikke goed. Loop vooral niet te hard, eerst moet je trainen op een bepaalde afstand volhouden, daarna kan je (als je dat belangrijk vindt) op snelheid gaan trainen. Je loopt in het begin maar een paar minuten, dus verwacht niet dat de kilo's er gelijk af gaan vliegen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:45 schreef BlackWizard het volgende:
Even een vraagje.
Ik wil morgen beginnen met wat af te vallen en wil gaan hard lopen. Zijn er bepaalde tijdstippen waarin je het best kunt lopen, of maakt dat niks uit? Hoe zit het met eten? Moet ik vóór het hardlopen eten of daarna? Of moet het volledig buiten ontbijt, lunch of diner vallen?
Hebben jullie misschien tips voor het hardlopen? Zijn er bepaalde trainingschema's? Hoe lang moet ik de eerste keer lopen?
Alvast bedankt!
Heb ik potdomme net een heule schaal hummus gemaakt. Wou ik eten met wat pittabroodquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef SHE het volgende:
Overigens ben ik wel nog steeds voor het absoluut mijden van aardappel, bonen en granen uit je voeding.
Bananen lust ik niet, tenzij ergens in verwerkt. Wel ben ik dol op ananas (wel goed volgens jouquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Exotisch voedsel is de grootste dikmaker die er is.
Mijden als de pest, dus ook dat banaantje.
Met typisch Hollands bedoel ik met name koolsoorten e.d. (rode kool, witte kool, spruitjes etc.). En gekookte aardappelen.quote:Veel kcal, bedoeld voor die regionen waar de bodem minder rijk is en de mens dus meer behoefte heeft aan calorierijk voedsel.. Eten naar het land waar je in leeft is op zich geen slecht uitgangspunt.
Er zijn legio studies waarin is aangetoond dat mensen overgewicht kregen door geografisch verkeerd voedsel.
( Japanners hier die dik worden en mollige hollanders die in Japan helemaal downsizen )
Heel grappig om te lezen.
Beste is om je aan te passen aan de bodem; hoe meer rijkdom en welvaartsprodukten, hoe groter de kans dat je ondanks je gezegende bouw toch hartstikke moddervet wordt.
Oh ja hoor, ik eet ook gewoon wel zuivel, maar je zult mij bijvoorbeeld geen melk zien drinken. Dat vind ik niet eens lekker, maar ben er ook van overtuigd dat het gewoon echt niet goed is om elke dag melk te drinken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb net uiensoep gegeten met broodjes met rauwmelkse gruyere erin... Heerlijk! Ik eet niet veel kaas, want dierlijke vetten zijn niet gezond, yadayada, maar een beetje genieten moet kunnen, toch?
kcals zijn niet erg; de crap die erin zit zijn erg. Kun je net zo goed een blokje kaas eten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:56 schreef Isegrim het volgende:
Hm, ik zie het al. Die Snack-a-Jacks zitten gewoon boordevol calorieën.
Ik zag al dat het rommel is idd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:55 schreef SHE het volgende:
Zondigen:
gerookte kip; desgewenst met chili dip ( pas dan wel op dat je geen zoete drankjes drinkt..teveel suiker )
nootjes
frikandellen ( WAAAAAAAAAT?? ja, frikandel..gewoon in de mayo proppen )
kroketje of bitterbal
kaas
keuze genoeg he?
Er is dan wel een maar:
- geen bier
- geen wijn
alleen wodka.
- geen brood/chips/crackers
Snack-a jacks en andere rommel is dus echt VERBOTEN.
Ik heb ze nog nooit op. Wat ik wel erg lekker vind zijn die zoutjes van Cracottes.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Snack-a-jacks zijn bovenal gewoon heel viesMet van die rare smaakjes, brr.
Als je er maar iets doormikt wat suikervrij is. ( gezoet met zoetstof kan wel )quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zag al dat het rommel is idd.
Vodka vind ik helaas echt te smerig, maar misschien kan ik er iets doormikken wat het drinkbaar maakt.
Ik neem zelf wel wat gerookte kip mee (heeft Aldi of Lidl niet van die pakjes met gerookte kip / kalkoenreepjes? weet niet of daar toevoegingen inzitten, maar ik heb dat spul ooit eens zien liggen).
Kroket en frikandel, dat noem ik nog eens lekker verantwoord zondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |