Tja, ga je hem nu ook daten?quote:
Zolang ik ook mee mag, vind ik het bestquote:
Neequote:
Ja ze zijn wel meteen over the top homo zeg. Ook wel groot verschil met de "normale" versie, hier moet er meteen geknuffeld worden met de moeders..quote:
Omg, komkommergrappen....quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel meteen over the top homo zeg. Ook wel groot verschil met de "normale" versie, hier moet er meteen geknuffeld worden met de moeders..
Naar Nederland om te trouwen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
thuis moeten blijven wonen tot je trouwt.. omg.. hoe kan dat nou daar?
Is het dan wel rechtsgeldig daaro?quote:
Reclame. Jammer. Dan maar een festini perenijsje pakken.quote:
Mja..quote:
Die reclame is juist wel grappig!quote:
Meissie tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja..ik ga een record vestigen geloof ik
Ach dat heb je somsquote:
En dan?quote:
Heeft ik vakantiequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach dat heb je soms![]()
Wat is er over twee dagen?!
Zij wel hoor.quote:
Geeft niks, over m'n vakantie kan ik topics vol lullenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:19 schreef Fha het volgende:
Oeh lekkerIk had het vast al een keer gevraagd.. maar ga je nog weg?
En daar gaan we weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:20 schreef Pheno het volgende:
Wat een stomme reclame
Walibi
Kut banen daar
Ehm.. Hoi?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:20 schreef Pheno het volgende:
Wat een stomme reclame
Walibi
Kut banen daar
Oeh lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geeft niks, over m'n vakantie kan ik topics vol lullen![]()
We gaan een weekje naar Denemarken
Heb je samen met Muck vakantie?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zij wel hoor.
Ik moet na deze week nog 2 weken werken.
Ik heb gewoonweg geen vakantie. Niet piepenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zij wel hoor.
Ik moet na deze week nog 2 weken werken.
Jaquote:
quote:
Ik zal hem bewerken met een kurkentrekkerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Fha het volgende:
Ph, maak die vent eens even duidelijk dat Spray On Tan niet iets is om over op te scheppen
Oh geweldigquote:
Dankquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal hem bewerken met een kurkentrekker
Ja hij doet vet alsof!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Jee, hij rollebolt met die moeder. Gay, uhuh.
Lekker!quote:
Rolling?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Wie noemt zijn kind dan eigenlijk ook Stone?!
I willquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh geweldigIk heb ergens (of bij mn ma op zolder) nog sleutelhangers liggen van daar
Send me a postcard
Ik moet dit vast niet vragenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Wie noemt zijn kind dan eigenlijk ook Stone?!
Kut ik moest lachenquote:
Date my momquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik moet dit vast niet vragen
maar
Wat kijken jullie in godsnaam??
Ja ik was 6 ofzo geloof ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
I will
Ben er toen ik een jaar of 8 was ook geweest... Ging ik op de foto met een legopoppetje![]()
Dit jaar wil ik dezelfde foto maken en dan lekker vergelijken
Je gaat een dagje op en neer naar Denemarken??quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog nooit in Legoland geweest. Eens kijken of ik er eens een dgaje voor kan uittrekken in een weekend ofzo.
Ze doen het weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
NEEEE niet zo heftig zoenen meteenik kan het niet aan
Mwoa, hoe lang zal het rijden zijn? 4 uurtjes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je gaat een dagje op en neer naar Denemarken??
Maar je moet vet veel doen/zien daar hoor! Daar kun je echt twee dagen zoet mee zijn volgens mij (wij wel toen in ieder geval)quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, hoe lang zal het rijden zijn? 4 uurtjes?
Voor mij 7quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, hoe lang zal het rijden zijn? 4 uurtjes?
Ik vind het wel een eerste klas kutwijfquote:
Nijmegen hier, ik doe Groningen als ik op de berm let in een uur of watquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nijmegen hier, ik doe Groningen als ik op de berm let in een uur of wat
Dan durf ik echt niet bij jou in de autoquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nijmegen hier, ik doe Groningen als ik op de berm let in een uur of wat
Dat ligt eraan waar je vandaan komt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Ik vond van mijn dorp naar Arnhem in 2 uur al een hele prestatie
Mwoa, ik heb pas 1 total loss op mijn geweten. Wl jammer dat het een ketting was, dus 3 autos in 1 klapquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan durf ik echt niet bij jou in de auto
30 km van Groningen.. Maar voor t eerste stukje snelweg moet ik bij Groningen zijnquote:
Dan nogquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb pas 1 total loss op mijn geweten. Wl jammer dat het een ketting was, dus 3 autos in 1 klap
Oeh waar dan waar dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
30 km van Groningen.. Maar voor t eerste stukje snelweg moet ik bij Groningen zijn
Je woont in de buurt?quote:
Jij hebt te veel Fast and the Furious: Tokio Drift gekekenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:38 schreef Pheno het volgende:
Maar dat ging maar met 30km per uur. Het lompst wat ik gereden heb is naar Schiphol, na een file van 5 uur. Op 10 minuten het vliegtuig kunnen halen
Toen heb ik echt 190+ gereden.....in de spits. Ik weet niet of je de laatste bocht kent bij schiphol, maar die is nogal haaks. Met de handrem kun je die best mooi pakken, uit ervaring
Ik geloof dat ik daarna wat mensen een andere kijk op auto rijden heb gegeven die in dezelfde auto zaten
Niet meerquote:
Nee, ik heb geen van die films gezien. Eerder teveel gegamed met mario kart of zo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij hebt te veel Fast and the Furious: Tokio Drift gekeken![]()
Meen je nietquote:
Mja nogal. SOA alert.quote:
Die went er ook wel weer aan, op den duurquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen van die films gezien. Eerder teveel gegamed met mario kart of zo.
En die auto ha dik net een week, maar die ken ik nu inside out qua rijgedrag
Dat zal de volgende auto minder tof vinden
Hahaquote:
Snap je toch niet dat meiden daar in trappen..quote:
Je weet dat elektromotoren optrekken als een gek hequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen van die films gezien. Eerder teveel gegamed met mario kart of zo.
En die auto ha dik net een week, maar die ken ik nu inside out qua rijgedrag
Dat zal de volgende auto minder tof vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |