Ja hij doet vet alsof!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Jee, hij rollebolt met die moeder. Gay, uhuh.
Lekker!quote:
Rolling?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Wie noemt zijn kind dan eigenlijk ook Stone?!
I willquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh geweldigIk heb ergens (of bij mn ma op zolder) nog sleutelhangers liggen van daar
Send me a postcard
Ik moet dit vast niet vragenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Wie noemt zijn kind dan eigenlijk ook Stone?!
Kut ik moest lachenquote:
Date my momquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik moet dit vast niet vragen
maar
Wat kijken jullie in godsnaam??
Ja ik was 6 ofzo geloof ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
I will
Ben er toen ik een jaar of 8 was ook geweest... Ging ik op de foto met een legopoppetje![]()
Dit jaar wil ik dezelfde foto maken en dan lekker vergelijken
Je gaat een dagje op en neer naar Denemarken??quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog nooit in Legoland geweest. Eens kijken of ik er eens een dgaje voor kan uittrekken in een weekend ofzo.
Ze doen het weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
NEEEE niet zo heftig zoenen meteenik kan het niet aan
Mwoa, hoe lang zal het rijden zijn? 4 uurtjes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je gaat een dagje op en neer naar Denemarken??
Maar je moet vet veel doen/zien daar hoor! Daar kun je echt twee dagen zoet mee zijn volgens mij (wij wel toen in ieder geval)quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, hoe lang zal het rijden zijn? 4 uurtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |