Er is maar één Q hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet de nieuwe Q wordt
Viva/Mind magazine/Psychologie Magazine?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee.
[..]
Sjees, wat ben je lekker direkt...
Maar met wat voor een klonenquote:
Moet dat dan? Single zijn is tof hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, na 4 jaar is er ook qua relatiestatus bij de meesten niets veranderd.
Ah oke, in dat geval zal ik eens kijken of ik een afspraakje met Kluts kan maken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Relax man ik ben maar aan het geinen
Nee, ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Viva/Mind magazine/Psychologie Magazine?![]()
Ik zeg gewoon wat iedereen denkt
Verkapt ik ben stiekem homo reactie?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef DarkManta het volgende:
Dit is geen datingsite en ik ben dan ook niets van plan, daarbij ken ik haar niet.
Zoals wat...?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:39 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
boeken wel. (jah, ook foute huisvrouwenboeken, maar over het algemeen meer literatuurachtige dingen)
En wat doe je met die vrijheid?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet dat dan? Single zijn is tof hoor.Vrijheid
.
Hey, houden jullie eens op met over mij praten terwijl ik gewoon meelees!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:37 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ah oke, in dat geval zal ik eens kijken of ik een afspraakje met Kluts kan maken.
Proberen er een eind aan te maken.quote:
Gelukkig maar, dat is wel zo vreselijk ongezond...quote:Al voel ik me prima vrij hoor, een relatie is gelukkig niet bij iedereen een siamees tweelinggebeuren.
* HH zoekt gebroken hartje emoticon...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet dat dan? Single zijn is tof hoor.Vrijheid
.
Misschien als je frustreert bent, zelf ben ik veel met muziek, kunst en Photoshop (werk) bezig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verkapt ik ben stiekem homo reactie?![]()
Elke gezonde jongeman heeft een dubbele agenda!
Laat ze maar praten, wij weten wel beter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* HH zoekt gebroken hartje emoticon...
En waarom laat jij box zo min praten over onze date van zaterdag? Mini-meet
Ik word altijd zo kotsmisselijk als ik van die stelletjes zie die echt geen moment van hun leven van elkaars zijden wijken. My god, hoe erg is dat? Dan kun je beter single zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Proberen er een eind aan te maken.Aan de vrijheid dan.
[..]
Gelukkig maar, dat is wel zo vreselijk ongezond...
"Werken" ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:42 schreef Pheno het volgende:
Poeh, van dat weekje vrij zijn word ik vermoeider dan van een maand werken
OMG, ik heb ook nu pas door dat er Kuu staat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef Kuu het volgende:
[..]
Het zijn er ook veul te veul, ik ben helemaal het overzicht kwijt..
Nog niet uit de kast dus, maar zo te lezen wel eropquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:43 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Misschien als je frustreert bent, zelf ben ik veel met muziek, kunst en Photoshop (werk) bezig.
Ik ben pas gescheiden en duik niet van de ene relatie naar de andere.
Dat heeft met homo-zijn niets te maken.
Renate Dorrestein, Stephen King, Karin slaughter en ben nu bezig in een boek van Heleen van Royen. Net dagboek van ellen Rimbauer uit...quote:
Niet slecht. Als je het niet met jou eens bent ben je ongezond en/of homo. En dat in zo weinig woorden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verkapt ik ben stiekem homo reactie?![]()
Elke gezonde jongeman heeft een dubbele agenda!
We kunnen ook met elkaar praten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, houden jullie eens op met over mij praten terwijl ik gewoon meelees!
I'm in the roooom!
Welke van Heleen van Royen ben je aan het lezen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Renate Dorrestein, Stephen King, Karin slaughter en ben nu bezig in een boek van Heleen van Royen. Net dagboek van ellen Rimbauer uit...
En ook net Hoffmans honger en Kaplan uit... Ben druk aan het lezen de laatste tijd.
Maar eigenlijk lees ik alles wel.
Duw een boek in mijn handen en ik lees t
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef Q. het volgende:
Oh. Box! Praat eens niet zo min over de mooie relatie dieHH
en ik hebben.
.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog niet uit de kast dus, maar zo te lezen wel erop
Dan lees je heel wat meer dan ik! Ik lees zo nu en dan de krant en wat verplichte literatuur en dat was het wel!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Renate Dorrestein, Stephen King, Karin slaughter en ben nu bezig in een boek van Heleen van Royen. Net dagboek van ellen Rimbauer uit...
En ook net Hoffmans honger en Kaplan uit... Ben druk aan het lezen de laatste tijd.
Maar eigenlijk lees ik alles wel.
Duw een boek in mijn handen en ik lees t
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet slecht. Als je het niet met jou eens bent ben je ongezond en/of homo. En dat in zo weinig woorden..
Dus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:47 schreef DarkManta het volgende:
[..]
We kunnen ook met elkaar praten.
Wat zijn je hobbies? Koken, lezen, films, muziek, stappen, party's.
Wat is jouw lievelingsmuziek? Van alles, van 80's tot dance.
Wat is je lievelingsdrankje? amaretto
Naar welk vakantieland zou je nog eens naar toe willen? Malediven
Houd je van huisdieren, zo ja welke? Honden en katten. Heb geen van beiden.
Heb je een zus die Peter heet, zo ja, waarom niet? Nee, goeie vraag, zou ik mijn ouders kunnen overtuigen er een te adopteren?
Aha!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef Tegan het volgende:
Ik sta trouwens op de foto met een onwijs lekkere politieagent *kwijl*. Oh en jullie mogen me wel spotten op de Nijmeegse vierdaagse foto's van het Molenplein. Succes.
Die vragen herken ik uit het vriendjesboekje van mijn vijfjarig nichtjequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:47 schreef DarkManta het volgende:
[..]
We kunnen ook met elkaar praten.
Wat zijn je hobbies?
Wat is jouw lievelingsmuziek?
Wat is je lievelingsdrankje?
Naar welk vakantieland zou je nog eens naar toe willen?
Houd je van huisdieren, zo ja welke?
Heb je een zus die Peter heet, zo ja, waarom niet?
Je vergeet nog een vraagquote:
gekkiequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef Tegan het volgende:
Ik sta trouwens op de foto met een onwijs lekkere politieagent *kwijl*. Oh en jullie mogen me wel spotten op de Nijmeegse vierdaagse foto's van het Molenplein. Succes.
Nee, ik ga liever zelf gewoon naar de feesten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef Tegan het volgende:
Nou jah ik zuig ze gewoon uit mijn toetsenbord, uiteindelijk zijn het ook maar gewoon cliché vraagjes.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die vragen herken ik uit het vriendjesboekje van mijn vijfjarig nichtje
Tegan in het wild spotten: dat is inderdaad veel beter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever zelf gewoon naar de feesten.
Linkje?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef Tegan het volgende:
Ik heb iets anders van haar gelezen geloof ik... ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welke van Heleen van Royen ben je aan het lezen?
Denk als ik zo je beschrijving lees dat je de Reünie van Simone van der Vlugt ook wel ok vind.
Al gelezen?
Die heb ik idd ook gelezen, erg leuk. Heb zelf nog "De gelukkige huisvrouw" en "De ontsnapping".quote:
Nee, anderhalf uurquote:
Kopen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:11 schreef Q. het volgende:
De motivatie is hier weer enigzins op.
Natuurlijk!quote:
Jah, onze profielen sluiten wat dat betreft heel goed aan.quote:
dan is het lekker rustig vanwege de vakantiequote:Op woensdag 16 juli 2008 16:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Godverdegodver. Is de bouw van City Campus Max eindelijk in de eindfase gaan ze op 15 augustus een bijeenkomst houden voor de appartementen die in de verkoop gaan. Waarom in godsnaam op die datum?![]()
En dan heb je het met mij over dit is geen datingssite...quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:17 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah, onze profielen sluiten wat dat betreft heel goed aan.
M.a.w. we hebben absoluut een MATCH.
Je kunt me altijd toevoegen op MSN, zo kunnen we elkaar beter leren kennen.
Groetjes en kusjes
M
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga ook eens een keer een paar dagen weg, krijg je dit weer.![]()
Toevallig naar Lowlands?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga ook eens een keer een paar dagen weg, krijg je dit weer.![]()
Mooi, nu heb ik iemand op de kast gekregen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan heb je het met mij over dit is geen datingssite...
Haha, mij op de kast krijgen is veel maar dan veel meer voor nodig... Succes met het voor elkaar krijgen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:25 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Mooi, nu heb ik iemand op de kast gekregen.
Heerlijk
Ja, mijn semi-vakantie.quote:
Je lacht weer in ieder geval.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, mij op de kast krijgen is veel maar dan veel meer voor nodig... Succes met het voor elkaar krijgen!
hahaha je zou erg graag willen zeggen "hey ze is mijn vriendin" maar je moet je nog ff inhouden. Druipt er elke keer zo vanafquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, mij op de kast krijgen is veel maar dan veel meer voor nodig... Succes met het voor elkaar krijgen!
Same for me idd. Maar heb er wel zin in!quote:
Dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha je zou erg graag willen zeggen "hey ze is mijn vriendin" maar je moet je nog ff inhouden. Druipt er elke keer zo vanaf
Ik zat ook al te vloekenquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Godverdegodver. Is de bouw van City Campus Max eindelijk in de eindfase gaan ze op 15 augustus een bijeenkomst houden voor de appartementen die in de verkoop gaan. Waarom in godsnaam op die datum?![]()
Volgens mij moet ik er niet heen, alle voortekenen zijn slecht. Eerst al dat gedoe om uberhaupt een godvergeten kaartje te krijgen. Veel te duah.quote:
Lotgenote.quote:
Eerst meer info afwachten, zoals de prijs en of ik wel in aanmerking komquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lotgenote.
Wellicht kunnen we samen iets geniaals bedenken. Maar eerst rustig afwachten dus.
Dat zei ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst meer info afwachten, zoals de prijs en of ik wel in aanmerking kom.
Uit ervaring, een informatiebijeenkomst wil je niet heen. Dat is de eerste gelegenheid om de brochures op te halen en dat is vooral veel mensen en veel dringen. Na die uitreiking heb je een periode om je in te schrijven. Die duurt meestal een paar weken. Pas als ze gaan loten, kijken ze pas naar de criteria. Eerst inschrijven dus, daarna pas zorgen maken...quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:37 schreef TwistedDarling het volgende:
En sowieso even afwachten wat voor informatie ze begin augustus allemaal loslaten. Straks voldoe ik niet eens aan de verkoopcriteria en dan zit ik weer om niets te stressen.
Daarom de info van begin augustus afwachten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit ervaring, een informatiebijeenkomst wil je niet heen. Dat is de eerste gelegenheid om de brochures op te halen en dat is vooral veel mensen en veel dringen. Na die uitreiking heb je een periode om je in te schrijven. Die duurt meestal een paar weken. Pas als ze gaan loten, kijken ze pas naar de criteria. Eerst inschrijven dus, daarna pas zorgen maken...
Dan hebben studenten vrij, dus dan kunnen ze langs komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Studenten hebben normaal doordeweeks ook wel genoeg vrij om langs te komen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben studenten vrij, dus dan kunnen ze langs komen
Studenten hebben ALTIJD vrij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Studenten hebben normaal doordeweeks ook wel genoeg vrij om langs te komen.
Ik vind dit zo'n janknummer.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n janknummer.![]()
Ik bedoel, U2, oke, maar dít!
Je stalkerintenties jegens Kluts worden wel duidelijk zo, jaquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je stalkerintenties jegens Kluts worden wel duidelijk zo, ja.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dát Police-feitje wilde ik er net tegenaangooien idd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja vies he.quote:
serieus?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja vies he.
We moet in IJsselstein gaan wonen. 4 slaapkamers 210 euro. Pfoe.
Nou he, wel takke kleine kamertjes hoor. Maarja dat heb ik hier ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
serieus?
zou het nog bijna doen ook. bijna.
Studentes daarentegen!quote:
Waar heb jij het inhemelsnaam met B overquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:05 schreef Kluts het volgende:
Ok. Advertentie bij m'n pmbox net:
Bloedmooi Islam vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk. 273000 Leden 100% Gratis!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar heb jij het inhemelsnaam met B over![]()
![]()
Ah, maar is het voldoende voor IJsselstein?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Af en toe heb ik echt zo'n hekel aan Utrecht.
Dan ben je nog nooit in Kerkrade geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Af en toe heb ik echt zo'n hekel aan Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |