Niet slecht. Als je het niet met jou eens bent ben je ongezond en/of homo. En dat in zo weinig woorden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verkapt ik ben stiekem homo reactie?![]()
Elke gezonde jongeman heeft een dubbele agenda!
We kunnen ook met elkaar praten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, houden jullie eens op met over mij praten terwijl ik gewoon meelees!
I'm in the roooom!
Welke van Heleen van Royen ben je aan het lezen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Renate Dorrestein, Stephen King, Karin slaughter en ben nu bezig in een boek van Heleen van Royen. Net dagboek van ellen Rimbauer uit...
En ook net Hoffmans honger en Kaplan uit... Ben druk aan het lezen de laatste tijd.
Maar eigenlijk lees ik alles wel.
Duw een boek in mijn handen en ik lees t
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef Q. het volgende:
Oh. Box! Praat eens niet zo min over de mooie relatie dieHH
en ik hebben.
.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog niet uit de kast dus, maar zo te lezen wel erop
Dan lees je heel wat meer dan ik! Ik lees zo nu en dan de krant en wat verplichte literatuur en dat was het wel!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Renate Dorrestein, Stephen King, Karin slaughter en ben nu bezig in een boek van Heleen van Royen. Net dagboek van ellen Rimbauer uit...
En ook net Hoffmans honger en Kaplan uit... Ben druk aan het lezen de laatste tijd.
Maar eigenlijk lees ik alles wel.
Duw een boek in mijn handen en ik lees t
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet slecht. Als je het niet met jou eens bent ben je ongezond en/of homo. En dat in zo weinig woorden..
Dus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:47 schreef DarkManta het volgende:
[..]
We kunnen ook met elkaar praten.
Wat zijn je hobbies? Koken, lezen, films, muziek, stappen, party's.
Wat is jouw lievelingsmuziek? Van alles, van 80's tot dance.
Wat is je lievelingsdrankje? amaretto
Naar welk vakantieland zou je nog eens naar toe willen? Malediven
Houd je van huisdieren, zo ja welke? Honden en katten. Heb geen van beiden.
Heb je een zus die Peter heet, zo ja, waarom niet? Nee, goeie vraag, zou ik mijn ouders kunnen overtuigen er een te adopteren?
Aha!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef Tegan het volgende:
Ik sta trouwens op de foto met een onwijs lekkere politieagent *kwijl*. Oh en jullie mogen me wel spotten op de Nijmeegse vierdaagse foto's van het Molenplein. Succes.
Die vragen herken ik uit het vriendjesboekje van mijn vijfjarig nichtjequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:47 schreef DarkManta het volgende:
[..]
We kunnen ook met elkaar praten.
Wat zijn je hobbies?
Wat is jouw lievelingsmuziek?
Wat is je lievelingsdrankje?
Naar welk vakantieland zou je nog eens naar toe willen?
Houd je van huisdieren, zo ja welke?
Heb je een zus die Peter heet, zo ja, waarom niet?
Je vergeet nog een vraagquote:
gekkiequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef Tegan het volgende:
Ik sta trouwens op de foto met een onwijs lekkere politieagent *kwijl*. Oh en jullie mogen me wel spotten op de Nijmeegse vierdaagse foto's van het Molenplein. Succes.
Nee, ik ga liever zelf gewoon naar de feesten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef Tegan het volgende:
Nou jah ik zuig ze gewoon uit mijn toetsenbord, uiteindelijk zijn het ook maar gewoon cliché vraagjes.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die vragen herken ik uit het vriendjesboekje van mijn vijfjarig nichtje
Tegan in het wild spotten: dat is inderdaad veel beter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever zelf gewoon naar de feesten.
Linkje?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef Tegan het volgende:
Ik heb iets anders van haar gelezen geloof ik... ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welke van Heleen van Royen ben je aan het lezen?
Denk als ik zo je beschrijving lees dat je de Reünie van Simone van der Vlugt ook wel ok vind.
Al gelezen?
Die heb ik idd ook gelezen, erg leuk. Heb zelf nog "De gelukkige huisvrouw" en "De ontsnapping".quote:
Nee, anderhalf uurquote:
Kopen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:11 schreef Q. het volgende:
De motivatie is hier weer enigzins op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |