Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, erg he.
Maar goed, Den_Haag is alleen geïnteresseerd in mijn lichaam. Dus dat wordt niks
En jij hebt alleen interesse in mijn stem. Perfect tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, erg he.
Maar goed, Den_Haag is alleen geïnteresseerd in mijn lichaam. Dus dat wordt niks
mhhh, ja hoe je postquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo heb je die indruk? Ik ben altijd vrolijk!
(oke, niet 's ochtends voor mijn eerste peuk, maar verder eigenlijk altijd wel!)
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En jij hebt alleen interesse in mijn stem. Perfect toch
Ik weet niet hoe jij die combi ziet, ik alleen bezig met jouw stem, jij alleen met mijn lichaam...quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En jij hebt alleen interesse in mijn stem. Perfect toch
Dat is nog eens fijn zeg! Als vrouwen op je stem vallen.quote:
Beetje moe de laatste dagen, misschien dat het daardoor komt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
mhhh, ja hoe je postOw jij doet dus aan verschillende niveau's van vrolijk
Met een beetje creativiteitquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij die combi ziet, ik alleen bezig met jouw stem, jij alleen met mijn lichaam...
Ik zei al, dat wordt niks
Of ja, het kan natuurlijk wel...
Dat zou natuurlijk wel erg gaaf zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef Kluts het volgende:
Ik kan nou eenmaal niet 24/7 een stuiterend bommetje hyperactiviteit zijn.
Volgens mij is dat voornamelijk vermoeiend voor iedereen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk wel erg gaaf zijn
en dat hoef ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetje moe de laatste dagen, misschien dat het daardoor komt.![]()
Hoeveel tijd wilde je inruimen voor slaap? Dan mag dat er af. Bij hoge uitzondering.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef Kluts het volgende:
Tja, een mens moet ook slapen, om dat 24/7 vol te houden heb ik toch echt consumptieve feestartikelen nodig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ze het 'kan' zijn hequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voornamelijk vermoeiend voor iedereen..
Daarvoor hebben we jou toch al hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel aandacht ik van hem krijg.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
en dat hoef ook nietAnders hadden we B onder zijn kont moeten schoppen dat hij iets meer aandacht aan je moet geven
![]()
![]()
Consumptieve feestartikelen, zoals daar zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, een mens moet ook slapen, om dat 24/7 vol te houden heb ik toch echt consumptieve feestartikelen nodig.
Huh? Zoals daar zijn? Ik snap de vraag niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Consumptieve feestartikelen, zoals daar zijn?
Nogal...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Is er trouwens nog iets veranderd op t gebied van relaties enzo?
Noem eens voorbeeldenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huh? Zoals daar zijn? Ik snap de vraag niet.
Nop, zoals altijd nog vrijgezelquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef JanesBrownie het volgende:
HH en Q hebben zaterdag "een mini meet"quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Oh, ik bedoelde dat ik de tijd van weekenden doorhalen m.b.v. xtc e.d. toch wel een beetje gehad heb.quote:
Was jij zo van die "feest artikelen" dan ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat ik de tijd van weekenden doorhalen m.b.v. xtc e.d. toch wel een beetje gehad heb.
ow ik dacht al.. met feestmutsen en waterbalonnen gaat het niet lukkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat ik de tijd van weekenden doorhalen m.b.v. xtc e.d. toch wel een beetje gehad heb.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Verder ben je niet vlot met het trekken van conclusies hè.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
HH en Q hebben zaterdag "een mini meet"
Kluts en B doen geheimzinnig over hun relatie , maar er is iig wat
Het is toch gewoon zo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verder ben je niet vlot met het trekken van conclusies hè.
Dat klinkt gelijk ook weer zo lekker negatief. Maar ik heb vroeger wel zo'n periode gehad ja.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was jij zo van die "feest artikelen" dan ?
Voor zover ik me kan herinneren, hebben zowel ik als Belsezar daar nooit iets overduidelijks over gezegd.quote:
Dat zegt dus al genoegquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren, hebben zowel ik als Belsezar daar nooit iets overduidelijks over gezegd.
Dammit heb je het weer voor elkaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel aandacht ik van hem krijg.
Dat houdt het wel interessant!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:14 schreef JanesBrownie het volgende:
Allemaal nogal wazig dus.
* Belsezar doet high fivequote:
hehehe vergeleken met jou ben ik zo fucking braafquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt gelijk ook weer zo lekker negatief. Maar ik heb vroeger wel zo'n periode gehad ja.
Ik vind dat dat ook niet echt rampzalig is, zolang je er maar verstandig mee omgaat.
Maar de laatste jaren doe ik er eigenlijk weinig mee, heel soms nog, maar dat is echt 1, 2 keer per jaar ofzo.
vergeleken met mij nog steeds?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
hehehe vergeleken met jou ben ik zo fucking braaf
Ik ook hoor! Ik ben niet zo van die feestartikelenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wel braaf.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoi, Kluts.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verder ben je niet vlot met het trekken van conclusies hè.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |