Ik denk dat het iets te maken heeft met knappe vrouwen en je foboquote:
Kweet niet hoe je kan "zijn" ?quote:
Met je mooie tuinbroek aan en je handige schoentjes aan lekker koffie drinken met de andere moeders uit de buurt! En dan lekker bij praten over de kids enzoquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik wordt altijd een beetje verlegen van mooie vrouwen.
Laten we het erop houden dat ik heel lief, schattig en onschuldig benquote:
Rekenen we ook de pmetjes mee dan, want dat veranderd watquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel staat het nu? 24 - 13? Voor mij natuurlijk.![]()
Als je nou lief, stout en ondeugend was dan was er ruimte voor onderhandelingquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik heel lief, schattig en onschuldig ben
Mijn hakschoentjes zijn kapotquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met je mooie tuinbroek aan en je handige schoentjes aan lekker koffie drinken met de andere moeders uit de buurt! En dan lekker bij praten over de kids enzo
Kssst, wegwezen & afblijven...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nou ja, dat ben ik eigenlijk altijd wel geweest op dat gebied.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Verantwoordelijke vrouw hè? Je moet wel als je kinderen hebt.
Dat was er al niet, want ik kan niet koken remeberquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je nou lief, stout en ondeugend was dan was er ruimte voor onderhandeling![]()
Je mag wel een paar van mij lenen!quote:
Leuk voor sommige momenten, voor andere daarentegenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar doe ik toch allemaal niet aan dan.. dat past niet bij mequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:28 schreef mrbox het volgende:
Leuk voor sommige momenten, voor andere daarentegen
Laten we het daarop houdenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd? Wat saai.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nu wel gemakkelijke schoenen aan moetquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag wel een paar van mij lenen!
Maar om dan spontaan "dt"s te gaan verwarren....quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook braaf, waar hadden we het over?
We gaan toch niet bezitterig worden hè?quote:
Het is de lokroep van td, die is gewoon te sterkquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar om dan spontaan "dt"s te gaan verwarren....
Dat heb je mij niet horen zeggenquote:
Dan weet je iig dat hij niet liegtquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, na 4 jaar is er ook qua relatiestatus bij de meesten niets veranderd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Q. het volgende:
En een week na de sluiting van Singles is R&P SC helemaal overgenomen. Hoezo history repeating?
Aha, lees je ook de libelle en/of margiet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nu wel gemakkelijke schoenen aan moet
Lastig typen hoor met één hand en een bonkende worm in den broek!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee, dat klinkt niet erg veelbelovend...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, na 4 jaar is er ook qua relatiestatus bij de meesten niets veranderd.
Met gepaste trots kan ik melden dat ik 'verder' ben...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Q. het volgende:
En een week na de sluiting van Singles is R&P SC helemaal overgenomen. Hoezo history repeating?
Lukt niet.quote:
Kssst ga zitten en geef een pootje, *aai over bol.quote:
Pff.. dan heb ik nog 2,5 jaar te gaanquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, lees je ook de libelle en/of margiet?
Sjees, wat ben je lekker direkt...quote:Lastig typen hoor met één hand en een bonkende worm in den broek!
Word je al wanhopig?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Oh nee, dat klinkt niet erg veelbelovend...
Een beetje wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
We gaan toch niet bezitterig worden hè?![]()
Jij bent op dit moment nog niet waardig om de schoenen van Q. te kussen... Hoe durf jij je met hem te vergeelijken?quote:
Jah dat heb ik wel eens, doe je niks aan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij doen dan ook meer dan alleen slowchatten, blijkbaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met gepaste trots kan ik melden dat ik 'verder' ben...
Je hebt übermenschen en untermenschen en we weten allemaal in welke categorie jij valt en waar de rest in valt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met gepaste trots kan ik melden dat ik 'verder' ben...
Ohquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:34 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Voorlopig nog even niet.
Relax man ik ben maar aan het geinenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Lukt niet.![]()
[..]
Kssst ga zitten en geef een pootje, *aai over bol.
Dit is geen datingsite en ik ben dan ook niets van plan, daarbij ken ik haar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |