quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook braaf, waar hadden we het over?
We gaan toch niet bezitterig worden hè?quote:
Het is de lokroep van td, die is gewoon te sterkquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar om dan spontaan "dt"s te gaan verwarren....
Dat heb je mij niet horen zeggenquote:
Dan weet je iig dat hij niet liegtquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, na 4 jaar is er ook qua relatiestatus bij de meesten niets veranderd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Q. het volgende:
En een week na de sluiting van Singles is R&P SC helemaal overgenomen. Hoezo history repeating?
Aha, lees je ook de libelle en/of margiet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nu wel gemakkelijke schoenen aan moet
Lastig typen hoor met één hand en een bonkende worm in den broek!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee, dat klinkt niet erg veelbelovend...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, na 4 jaar is er ook qua relatiestatus bij de meesten niets veranderd.
Met gepaste trots kan ik melden dat ik 'verder' ben...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Q. het volgende:
En een week na de sluiting van Singles is R&P SC helemaal overgenomen. Hoezo history repeating?
Lukt niet.quote:
Kssst ga zitten en geef een pootje, *aai over bol.quote:
Pff.. dan heb ik nog 2,5 jaar te gaanquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, lees je ook de libelle en/of margiet?
Sjees, wat ben je lekker direkt...quote:Lastig typen hoor met één hand en een bonkende worm in den broek!
Word je al wanhopig?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Oh nee, dat klinkt niet erg veelbelovend...
Een beetje wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
We gaan toch niet bezitterig worden hè?![]()
Jij bent op dit moment nog niet waardig om de schoenen van Q. te kussen... Hoe durf jij je met hem te vergeelijken?quote:
Jah dat heb ik wel eens, doe je niks aan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij doen dan ook meer dan alleen slowchatten, blijkbaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met gepaste trots kan ik melden dat ik 'verder' ben...
Je hebt übermenschen en untermenschen en we weten allemaal in welke categorie jij valt en waar de rest in valt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met gepaste trots kan ik melden dat ik 'verder' ben...
Ohquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:34 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Voorlopig nog even niet.
Relax man ik ben maar aan het geinenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Lukt niet.![]()
[..]
Kssst ga zitten en geef een pootje, *aai over bol.
Dit is geen datingsite en ik ben dan ook niets van plan, daarbij ken ik haar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |