Ik weet ook niet van iedereen hoe oud hij/zij ook alweer is, maar wel dat ze ouder zijn dan ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je een oudje wordt, dan is je leeftijd ineens geheim!
Oh, moet ik me al af gaan melden? En kwam jij ook nog,quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Geld dus
Of biertjes schooien bij de mannen![]()
Volgens mij haal je huisvrouwen en potten door elkaar!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet van iedereen hoe oud hij/zij ook alweer is, maar wel dat ze ouder zijn dan ik
Wat overigens niets zegt, want ik ben moeder, dus ik ben natuurlijk een ingekakte huisvrouw met kort stekeltjeshaar en een tuinbroek.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij haal je huisvrouwen en potten door elkaar!
Ik zit echt niet genoeg meer achter de pc... Wat is HH?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, moet ik me al af gaan melden? En kwam jij ook nog,HH
?
Ik zie een moeder als een vrouw die onvoorwaardelijk van haar kinderen houdt. Dat is niet echt leeftijdsgebondenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:12 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Hoe zie jij een moeder?
Mensen reageren altijd heel vreemd als ik zeg dat ik kinderen heb... Jij? Kinderen? Echt waar?
Ik ben pas net vrijgezel, dus daar nog helemaal niet mee bezig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie een moeder als een vrouw die onvoorwaardelijk van haar kinderen houdt. Dat is niet echt leeftijdsgebonden
Ja, was er ook erg vroeg bij! Lijkt me wel lastig met het vinden van een nieuw menneke! Doorgaans wil de man wel de vrouw, maar niet de kinderen lijkt me.
Maar wel met geheime sexy kousen onder de tuinbroekquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef JanesBrownie het volgende:
ik ben natuurlijk een ingekakte huisvrouw met kort stekeltjeshaar en een tuinbroek.
Pas net vrijgezel? De inkt drupt nog van de echtscheidingspapieren? Of nooit getrouwd geweest?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben pas net vrijgezel, dus daar nog helemaal niet mee bezig.
Maar dat zal idd wel moeilijker zijn, merk ik tegen de tijd dat ik toe ben aan een nieuwe serieuze relatie wel weer.
Was 20 toen de oudste geboren werd.
Mijn ex is wel wat ouder, dus dat scheelt.
Het maakt helemaal niet oud of je nou begin twintig was toen je de eerste kreeg, of 40. Als je er op dat moment maar klaar voor bent en jezelf in staat acht een kind een leuk leven te geven en op te voeden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben pas net vrijgezel, dus daar nog helemaal niet mee bezig.
Maar dat zal idd wel moeilijker zijn, merk ik tegen de tijd dat ik toe ben aan een nieuwe serieuze relatie wel weer.
Was 20 toen de oudste geboren werd.
Mijn ex is wel wat ouder, dus dat scheelt.
@ Belsezar: Ja hoor, gaat beter. Nu niet meer aankomen en t is goed
En ik krijg als het goed is nog wat foto's van mezelf die ik in mijn fobo kan doen.
HH = Heksehielquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:13 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit echt niet genoeg meer achter de pc... Wat is HH?
Ik heb niet eens één pak, want ik ben een arme sloeber!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een droeftoeters zijn er toch.![]()
Wat is een reeele grens voor het dragen van een pak?
Meer geld verdienen is de oplossing.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet eens één pak, want ik ben een arme sloeber!
Als de titel nu was "Wat is een reele schadevergoeding voor het dragen van een slecht goedkoop pak" kreeg je misschien de Plato's van de wereld nog meequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een droeftoeters zijn er toch.![]()
Wat is een reeele grens voor het dragen van een pak?
Niet getrouwd geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pas net vrijgezel? De inkt drupt nog van de echtscheidingspapieren? Of nooit getrouwd geweest?![]()
Ach ja, je komt vast wel weer een aardige vent tegen![]()
Das vrij jong tegenwoordig!
Gaat tegen de geloofte van armoede in hè Dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meer geld verdienen is de oplossing.
Hey kluts hoesiequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet oud of je nou begin twintig was toen je de eerste kreeg, of 40. Als je er op dat moment maar klaar voor bent en jezelf in staat acht een kind een leuk leven te geven en op te voeden.
Plato is druk bezig een fatsoenlijk gesprek te starten met DAM.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als de titel nu was "Wat is een reele schadevergoeding voor het dragen van een slecht goedkoop pak" kreeg je misschien de Plato's van de wereld nog mee.
Wat een domme geloofte.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat tegen de geloofte van armoede in hè Dus
Aha, ik ben ook weer vrijgezel na een tijdje te hebben samengewoond. Als de situatie anders was geweest dan was ik nu ook denk ik wel vader geweest. Nu ben ik toch blij dat het niet zo is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Niet getrouwd geweest.
Wel een tijdje samen
In maart heb ik gezegd dat ik weg wilde, een maandje geleden was ik echt weg, was nog heel lastig allemaal
Bedreigde een vriend van me, heeft mijn telnr op fok gegooid (en mijn echte naam) mijn werkgever lastig gevallen en mij...
Nu lijkt t rustig
Een Kardinaal moet bedrijfskleding kunnen eisen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meer geld verdienen is de oplossing.
quote:
quote:
Meestal hebben ze ook poen zat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een Kardinaal moet bedrijfskleding kunnen eisen natuurlijk.
Fijn een habijt van de zaak!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een Kardinaal moet bedrijfskleding kunnen eisen natuurlijk.
Is je echte naam niet Janes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Bedreigde een vriend van me, heeft mijn telnr op fok gegooid (en mijn echte naam)
Aftrekposten voor een van belasting vrijgestelde kerk, klinkt lucratiefquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meestal hebben ze ook poen zat.
Tevens is het aftrekbaar voor ze.
Wellus!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Heksehiel heet ook niet echt heksehiel hoor
Yup was erg gezellig, nu ook best brakquote:
Je echte naam is leukerquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Heksehiel heet ook niet echt heksehiel hoor
Is het laat geworden jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup was erg gezellig, nu ook best brak
Jij je nog vermaakt?
Hee lieverdquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
J
[..]
Je echte naam is leuker
Zit stiekem tijdens een cursus te Fokken. Wat saai is het zeg
Maakt niet uit schatjequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hee lieverd
Ik wist even niet meer wat ik moest zeggen
Uurtje of 5..quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is het laat geworden janee gister beetje minder avond maar goed dat was gister
Ja, erg he.quote:
Wat een prutser is het ook!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, erg he.
Maar goed, Den_Haag is alleen geïnteresseerd in mijn lichaam. Dus dat wordt niks
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, erg he.
Maar goed, Den_Haag is alleen geïnteresseerd in mijn lichaam. Dus dat wordt niks
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey kluts hoesieKrijg een beetje de indruk jij niet helemaal je vrolijke zelf bent de laatste tijd ?
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, erg he.
En jij hebt alleen interesse in mijn stem. Perfect tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, erg he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |