Inderdaad ;')quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef Adfundum het volgende:
Alleen bij >4000 euro? Dan zouden er veel kledingzaken failliet gaan.
Iemand mag van mij zoveel en zo vaak pakken dragen als hij wil alleen ze moeten mij niet verplichten om in een pak te lopen.quote:
Het ligt eraan als wat je naar klanten toegaat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:54 schreef helldeskr het volgende:
TS snapt er niks van......
Een zuster heeft een wit jurkje..een monteur een overal en als je naar
klanten toe gaat, doe je een pak aan.
Als je alleen maar op kantoor zit dan is het een ander verhaal..dan gaat het vanaf middle management.
Niet waar, ook ict-consultants gaan bijv. áltijd in pak naar de klant toe. Op het kantoor zie je vaker spijkerbroek+overhemd bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef solar22 het volgende:
Zo zal een technisch consultant netjes gekleed zijn maar meestal niet in pak, daarintegen zal een business consultant meestal wel in pak een lopen
Maar ga je als techneut/engineer naar die klant dan is dat pak natuurlijk je reinste flauwekul. (het moet natuurlijk wel representatief zijn)
Zo we zijn eruit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef solar22 het volgende:
[..]
Het ligt eraan als wat je naar klanten toegaat.
Ga jij naar die klant om hem iets te verkopen, dan draag je meestal wel een pak.
Ga jij naar diezelfde klant als consultant voor advies dan zul je in veel gevallen ook wel een pak dragen, maar ook lang niet altijd.
Ik denk dan ook dat consultancy het grensgeval is tussen wel of geen pak.
Zo zal een technisch consultant netjes gekleed zijn maar meestal niet in pak, daarintegen zal een business consultant meestal wel in pak een lopen
Maar ga je als techneut/engineer naar die klant dan is dat pak natuurlijk je reinste flauwekul. (het moet natuurlijk wel representatief zijn)
Ik ben security engineer en kom regelmatig bij verschillende klanten.quote:
Yeah rriiight!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:52 schreef solar22 het volgende:
[..]
Consultants zitten over het algemeen dan ook boven de 4000 euro.
Denk je nou echt dat iedereen die een pak draagt dat alleen doet omdat hij/zij meer dan 5000 euro verdient? Wil je er zelf niet netjes bijlopen als je naar een klant gaat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:23 schreef solar22 het volgende:
[..]
Ik ben security engineer en kom regelmatig bij verschillende klanten.
Als engineer hoef (en wil) ik ook geen pak dragen , maar over een paar maanden krijg ik ook consultancy taken en de enige kledingeis die daarvoor gesteld word is het dragen van blouses ipv t-shirts.
Het salaris en auto komen dan ook boven mijn "pak grens" maar gelukkig is dat nog steeds niet verplicht (sommige collega's kiezen er wel voor maar het blijft vrijwillig).
Dus het pak zal voor mij pas uit de kast komen als het richting de 5000 gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |