Geen idee, zou even moeten kijken of ik geld hebquote:
kinderen enzo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, zou even moeten kijken of ik geld heben welk weekend het is ivm kinderen enzo.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik doe mijn best! Zit hier nog enige logica in deze reeksen of ...?
Ik vond eigenlijk dat het best knap van me was dat het een week is gelukt zonder al te veel problemen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
* mrbox ziet nu JB voorzich wanhopig een utp kabel in d'r arm proberen te drukken
Ja. Je moet op je beurt wachten om te posten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik doe mijn best! Zit hier nog enige logica in deze reeksen of ...?
Ik heb er twee, meisjes, 6 en 7.quote:
quote:
Dancetour zelf is gewoon gratis, dat scheelt. Dus alleen de treinreis, en geld voor biertjes oid.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, zou even moeten kijken of ik geld heben welk weekend het is ivm kinderen enzo.
Om het weekend? Klinkt als een echtscheidingserfenisquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:52 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er twee, meisjes, 6 en 7.
In het weekend zijn ze óf bij mij, óf bij hun vader.
Mag ik al eens?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja. Je moet op je beurt wachten om te posten.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en hoe oud ben jij dan? Ik voel me ineens een broekventje zo zonder kindertjes!
Een mensenkennis waar je u tegen zegt! Nu ik het zeker weet, mag je voortaan ook u tegen me zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Geef de moed niet op knul
Jij mag altijd.quote:
Wat u wil!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Een mensenkennis waar je u tegen zegt! Nu ik het zeker weet, mag je voortaan ook u tegen me zeggen.
Dank je wel, je bent ook zo geweldig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Schat, voor jou geldt die regel niet meer.
Ja, is nog niet zo lang, dus wennen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om het weekend? Klinkt als een echtscheidingserfenis![]()
en hoe oud ben jij dan? Ik voel me ineens een broekventje zo zonder kindertjes!
Geld dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dancetour zelf is gewoon gratis, dat scheelt. Dus alleen de treinreis, en geld voor biertjes oid.
Ik vond de efteling zelf ook te duur, vanwege het feit dat ik in zo'n park toch niet in achtbanen enzo ga.
Maar, 2 dochtertjes, wat leuk zeg!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, is nog niet zo lang, dus wennen...
Vreemd om ze niet bij me te hebben.
Ik ben 28, dus dat valt nog wel mee, zitten er hier zat die ouder zijn
Ik leer het welquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij komt er welKeep up the good work.
Dat valt wel mee dan! Dan schelen we maar 1 jaartje!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, is nog niet zo lang, dus wennen...
Vreemd om ze niet bij me te hebben.
Ik ben 28, dus dat valt nog wel mee, zitten er hier zat die ouder zijn
Nee,dat mogen ze zelf melden als ze willenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik leer het wel
[..]
Dat valt wel mee dan! Dan schelen we maar 1 jaartje!![]()
Kom eens met die namen van de oudjes hier!
Ja dat heb je als je een oudje wordt, dan is je leeftijd ineens geheim!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:03 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee,dat mogen ze zelf melden als ze willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |