JB! We zijn je nog steeds niet vergeten hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:33 schreef JanesBrownie het volgende:
En hallo, weer eventjes...
Soms is onbegrip een zegen. Zoals nuquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze is te moeilijkIk zei toch dat ik al moeite had met ster 4
Wilde ook alleen maar een reactiequote:Op woensdag 16 juli 2008 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Soms is onbegrip een zegen. Zoals nu.
Dat is niets om je voor te schamen. Dat hebben we hier allemaalquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef JanesBrownie het volgende:
Is gewoon een week geleden...
Ik heb echt internet nodig gewoon
Een week geen internet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef JanesBrownie het volgende:
Join the club.quote:Ik heb echt internet nodig gewoon
Ja, dat gaat in een hoog tempo op woensdagmiddagen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Teringdepering! Had ik net het goede draadje gevonden was ie vol!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Geef de moed niet op knulquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Teringdepering! Had ik net het goede draadje gevonden was ie vol!
* mrbox ziet nu JB voorzich wanhopig een utp kabel in d'r arm proberen te drukkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb echt internet nodig gewoon
Weet t niet precies, maar zie wel, is in elk geval goedkoper dan bellenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Een week geen internet.. Wanneer krijg je internet?
[..]
Join the club.
In de arm? Wat saai, dat kan toch wel wat creatiever?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
* mrbox ziet nu JB voorzich wanhopig een utp kabel in d'r arm proberen te drukken
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat gaat in een hoog tempo op woensdagmiddagen alle tijdstippen in de week
Jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik doe mijn best! Zit hier nog enige logica in deze reeksen of ...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |