Mits de ballotage-commissie het eens is met de aanmelding van <desbetreffende user>.quote:
ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mits de ballotage-commissie het eens is met de aanmelding van <desbetreffende user>.
Nou en? Als we afspreken zullen we toch 06 uit moeten wisselen of via de PM een centraal punt en tijd af spreken en die weten zij weer nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Klutsje Klutsje toch. Nu komen er allemaal reaguurders die niet bij onze mooie kliek horen!
Precies. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou en? Als we afspreken zullen we toch 06 uit moeten wisselen of via de PM een centraal punt en tijd af spreken en die weten zij weer niet
Dat de topictitel gewijzigd wordt zodat het niet meer op een sc topic lijkt.quote:
Tnx!quote:
Dat kan. Als jij er last van hebt dat we dat niet doen, kun je ook uit dit topic wegblijven. zucht..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:35 schreef Dickies het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon bellen en er naar toe gaan?
Je ziet het toch zelf?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan. Als jij er last van hebt dat we dat niet doen, kun je ook uit dit topic wegblijven. zucht..
Anyway, de teller staat nu op 3:
Kluts, Belsezar en Cuegirlie.
Veel te weinig nog natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop