TwistedSidekick at your service.quote:
Ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is stap twee in de selectie. Het matchen van het aangeleverde materiaal met de werkelijkheid. Of dacht jij dat iemand er zou zijn met een leuke foto en een knallend cv?
Stuur maar eens op dan. Wij zijn nog op zoek naar een kattenoppas. Het peilen in de wandelgangen liep al een tijdje. Misschien is dit een mooi moment om je interesse officieel kenbaar te maken! cv +foto mag naar e-mailadres in mijn profiel!quote:
http://fotoboek.fok.nl/CherryLipsquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur maar eens op dan. Wij zijn nog op zoek naar een kattenoppas. Het peilen in de wandelgangen liep al een tijdje. Misschien is dit een mooi moment om je interesse officieel kenbaar te maken! cv +foto mag naar e-mailadres in mijn profiel!
Ik zie een foto waar we samen opstaan!quote:
heksehiel heeft al die tijd gewoon al gelijk natuurlijk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Jeetje wat kortzichtig!
Precies, in het echt stel ik geen moer voor... Maar hier...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Uiteraard! Iets met internethelden en -ridders toch?
Die heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
heksehiel heeft al die tijd gewoon al gelijk natuurlijk!
Gossie.. *knijpt in wangetjes*quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, in het echt stel ik geen moer voor... Maar hier...
Wat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Gossie.. *knijpt in wangetjes*
De kleffert heeft eergister gesmst dat ie veilig was geland en gister gebeld over hoe het wasquote:
Nou loopt er nog ergens een verloren tweelingzusje van mij rond. Zou HH dat zijn?quote:
Dat je in het echt een onzeker klein jongetje bent natuurlijk, en toen vond ik dat schattig en deed ik zo van in je wangetjes knijpen.quote:
Prrrrrr....quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat je in het echt een onzeker klein jongetje bent natuurlijk, en toen vond ik dat schattig en deed ik zo van in je wangetjes knijpen.
Wie is B, ik??quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
dit liedje doet me een heel klein beetje aan Mr PF denkenlol
hoe gaat het daaaar
en met B? nog aan 't werk?
Wie?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef Q. het volgende:
Zo te lezen heb jij Pridemeid nooit meegemaakt....
Nope, hoe was de meeting gegaan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:07 schreef Kluts het volgende:
Helleu.
Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
Het siert je dat je er op terug komtquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
heksehiel heeft al die tijd gewoon al gelijk natuurlijk!
Zo ben ik!quote:
Ahh okquote:
Kan er geen genoeg van krijgen, van jou danquote:
Lekkere broer als je tweeling zus er verloren bij looptquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou loopt er nog ergens een verloren tweelingzusje van mij rond. Zou HH dat zijn?
Welkom bij de familie Q.!
Brrrrrrr....quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef Q. het volgende:
Zo te lezen heb jij Pridemeid nooit meegemaakt....
Zo ben ik ook!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:15 schreef heksehiel het volgende:
Deze opmerking is dan weer jammer. Ambivalent geval
Je kunt mijn baan binnenkort wel overnemenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:29 schreef Abbadon het volgende:
iemand? waarom probeer ik hier nog mee te lezen en af en toe te posten? kansloos in dit tempo...misschien moet ik maar minder gaan werken
Bijna goed, nog één letter...quote:
Ik ben reuze ambitieus alleen niet op carrrière gebied.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
Dat komt omdat men hier geen reet te doen heeft, dag in, dag uit. Maar ondertussen zich wel ambitieus noemen.
Zie je AirwiN? Vraag maar aan Tijn waar Pridemeid is. Samen met veel van Tijn's geld.quote:
Ach je bent nu weer lekker thuis en vanuit huis aan het werk, altijd lekkerquote:
Wat een leuk stel zijn we ook hè?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan er geen genoeg van krijgen, van jou dan![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |