Wat een domme geloofte.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat tegen de geloofte van armoede in hè Dus
Aha, ik ben ook weer vrijgezel na een tijdje te hebben samengewoond. Als de situatie anders was geweest dan was ik nu ook denk ik wel vader geweest. Nu ben ik toch blij dat het niet zo is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Niet getrouwd geweest.
Wel een tijdje samen
In maart heb ik gezegd dat ik weg wilde, een maandje geleden was ik echt weg, was nog heel lastig allemaal
Bedreigde een vriend van me, heeft mijn telnr op fok gegooid (en mijn echte naam) mijn werkgever lastig gevallen en mij...
Nu lijkt t rustig
Een Kardinaal moet bedrijfskleding kunnen eisen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meer geld verdienen is de oplossing.
quote:
quote:
Meestal hebben ze ook poen zat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een Kardinaal moet bedrijfskleding kunnen eisen natuurlijk.
Fijn een habijt van de zaak!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een Kardinaal moet bedrijfskleding kunnen eisen natuurlijk.
Is je echte naam niet Janes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Bedreigde een vriend van me, heeft mijn telnr op fok gegooid (en mijn echte naam)
Aftrekposten voor een van belasting vrijgestelde kerk, klinkt lucratiefquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meestal hebben ze ook poen zat.
Tevens is het aftrekbaar voor ze.
Wellus!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Heksehiel heet ook niet echt heksehiel hoor
Yup was erg gezellig, nu ook best brakquote:
Je echte naam is leukerquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Heksehiel heet ook niet echt heksehiel hoor
Is het laat geworden jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup was erg gezellig, nu ook best brak
Jij je nog vermaakt?
Hee lieverdquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
J
[..]
Je echte naam is leuker
Zit stiekem tijdens een cursus te Fokken. Wat saai is het zeg
Maakt niet uit schatjequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hee lieverd
Ik wist even niet meer wat ik moest zeggen
Uurtje of 5..quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is het laat geworden janee gister beetje minder avond maar goed dat was gister
Ja, erg he.quote:
Wat een prutser is het ook!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, erg he.
Maar goed, Den_Haag is alleen geïnteresseerd in mijn lichaam. Dus dat wordt niks
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, erg he.
Maar goed, Den_Haag is alleen geïnteresseerd in mijn lichaam. Dus dat wordt niks
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey kluts hoesieKrijg een beetje de indruk jij niet helemaal je vrolijke zelf bent de laatste tijd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |