Ja und? Moet je met de auto komen als je een pakdraagt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:44 schreef waht het volgende:
Studenten doen zo nu en dan ook een pak aan, en dan komen ze op de fiets of met de bus!
moet wel je vaste vervoermiddel zijn imho.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:28 schreef Amigo het volgende:
[..]
Ja und? Moet je met de auto komen als je een pakdraagt?
Mijn fiets is mijn vaste vervoermiddel en nu oetlul?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet wel je vaste vervoermiddel zijn imho.
in de regen met een pak is een big no no
kunnen ze heel slecht tegen.
Neem een glas "doe eens normaal" en gooi er een beetje "fatsoen"quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn fiets is mijn vaste vervoermiddel en nu oetlul?
...dat je een beetje een vreemde benadering hebt van het fenomeen 'pak'.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef solar22 het volgende:
Hoe zijn de meningen hierover van anderen?
nu kan je in je pak van 500 euro op de fiets zitten en zodra het een keertje goed regent weggooien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn fiets is mijn vaste vervoermiddel en nu oetlul?
Vaak... het kan dus wel samen gaanquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nu kan je in je pak van 500 euro op de fiets zitten en zodra het een keertje goed regent weggooien.
of je kan gelijk als je het pak koopt hem in de wasmachine doen
dus begin nu niet tegen mij uit te vallen dat je niet het geschikte vervoersmiddel hebt. Het is niet dat ik het je niet gun maar vaak gaat het niet samen
Als het niet regent welquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vaak... het kan dus wel samen gaan![]()
als het niet regent kan het... maarja waar wonen we ook al weer?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vaak... het kan dus wel samen gaanen niet alle pakken zijn 500 euro of duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Schei uit zeg.... als ik praat over maatpak, praat ik niet over verstelde pakkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:47 schreef Dementor het volgende:
Men heeft het hier over maatpakken terwijl het eigenlijk verstelde confectiepakken zijn (in het ergste geval nog gelijmd ook).
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:47 schreef Dementor het volgende:
Men heeft het hier over maatpakken terwijl het eigenlijk verstelde confectiepakken zijn (in het ergste geval nog gelijmd ook).
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als het niet regent kan het... maarja waar wonen we ook al weer?
en nee niet alle pakken zijn 500 euro en duurder. Die prijs heb ik even gebruikt om duidelijk te maken dat het vrij zonde is om iedere keer als het regent een boel geld weg te gooien!
ik begrijp ook niet waar je met deze discussie heen wil gaan..
ow wacht misschien heb ik een goed pak voor je voor op de fiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dan ook nooit beweerd een maatpak te hebben onder de 450 euroquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:54 schreef Dementor het volgende:
Als we het over maatpakken hebben dan hebben we het niet over bedragen van 200-400 euro.
Lijmen doen ze bijvoorbeeld in China, in Nederland nemen ze hooguit wat van het confectiepak in.
Maar ga vooral verder met dit mooie topic
het word idd meegenomen in mijn onkostenvergoedingquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef heiden6 het volgende:
Het is volgens mij veel redelijker om te verwachten dat een bedrijf de vereiste kleding levert of vergoed, dan te weigeren om een pak te dragen onder een bepaald salaris.
Ik doelde niet op jou Rekkie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit beweerd een maatpak te hebben onder de 450 euro
Hoe kom je in hemelsnaam aan 8000+ euro voor bespoke?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:34 schreef flipster112 het volgende:
Als je eenmaal aan een made-to-measure begint (vanaf 300/400 euro bij suitsupply), of bespoke (denk aan 8000+ euro) wil je nooit meer iets uit het rek. In mijn ervaring is zelfs de goedkoopste mtm (laten maken in Bangkok), mits goede stoffen gebruikt altijd beter dan een confectiepak.
Je vergeet de tegelring en het haar in een woest model vol met gel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:26 schreef Casparovvv het volgende:
Het begrip 'pak' neemt men in veel sectoren tenenkrommend ruim. Vooral vertegenwoordigers in de detailhandel zien er naar mijn mening vaak indrukwekkend slecht gekleed uit. Spekzolen waar je een autoband uit kunt snijden, gecombineerd met een das die regelrecht uit Disneyland geimporteerd is.
n de ogen van de gemiddelde Campina of Calvé vertegenwoordiger is het niet nodig de kreuken uit het budgetpak dat nog sneller kreukt dan aluminiumfolie te halen, en kunnen rood gestreepte button-down shirts rustig gecombineerd worden met een paarse das en een pak dat twee maten te groot is, mét een dikke makelaars-krijtstreep natuurlijk.
Oja, de tegelring. Daar zou ik een verwoestende column in de krant over kunnen schrijven. Ze staan in mijn ogen doorgaans synoniem aan zware shag rokende dikke mannen met een bruine plek in hun snor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je vergeet de tegelring en het haar in een woest model vol met gel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |