Zien we de fotograafquote:Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef Duvel het volgende:
WTFWas dat bijzonder of zo?
Als je je omdraait na het nemen van de foto, zie je nog iets leuks trouwens.
Die kun je net zolang gebruiken totdat je een keer gestempeld wordt.quote:Op zondag 27 juli 2008 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:
wij hebben ons enkeltje toen niet afgestempeld, want daar zeiden ze bij het loket niks over. maar we zijn dan ook niet gecontroleerd...
Ik weet dat het belgen zijn, maar moet je dergelijke internationale kaartjes echt niet stempelen zoal een gewoon binnenlands treinkaartje zonder datum? Ik kijk net op mijn in een Nederlandse Kaartautomaat gekocht enkeltje naar Antwerpen. Dat heeft eenzelfde datumaanduiding met een geldigheid van twee maanden.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Die kun je net zolang gebruiken totdat je een keer gestempeld wordt.
Bedoel je dit:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:06 schreef Fixers het volgende:
Ik snap nu waarom men Antwerpen de Spoorwegcathedraal noemt. Bizar station is dat als je zo op spoor 22 staat en naar boven kijkt. Wel heel erg mooi uitgevoerd.
Kun je maximaal 2 maanden gebruiken, of tot je gecontroleerd wordt.quote:Nu nog één vraag over de treinkaartjes, eentje die ik niet aan het loket durf te stellen: Ik heb vanavond een enkele reis Antwerpen - Den Haag gekocht. Maar had ik dat biljet nog moet afstempelen voor ik instapte? Ik ben niet gecontroleerd en ik zou het dus makkelijk nog een keer kunnen gebruiken. De geldigheid die staat vermeld is 26-07-8 t/m 25-09-08.
Hehe, tsja, de NMBS is al een stuk voordeliger dan de NS voor zover ik weet...quote:(en als de NMBS nu eens treinkaartjes van fatsoenlijk formaat gaat gebruiken kan de prijs met 10% omlaag)
Good luck met stempelen zonder het kaartje te moeten vouwen. Ook als komt zo'n kaart uit een Nederlandse automaat, zo'n kaartje is ongeveer een halve centimeter te groot.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:52 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik weet dat het belgen zijn, maar moet je dergelijke internationale kaartjes echt niet stempelen zoal een gewoon binnenlands treinkaartje zonder datum? Ik kijk net op mijn in een Nederlandse Kaartautomaat gekocht enkeltje naar Antwerpen. Dat heeft eenzelfde datumaanduiding met een geldigheid van twee maanden.
Dat is een maas ja, waarom ze het doen is mij ook niet bekend, ik denk omdat België dus geen stempelautomaten heeft.quote:Is dat nu niet een enorme maas in de tariefstructuur? Of gaan ze uit van 100% controle op internationale trajecten.
Zoals ik het lees is hij niet verder gekomen dan Arnhem of Den Bosch en daar heeft hij heel wat anders gereden dan een trein.quote:
Ja, een eenbaks dieselstelletje. Zoals de wadlopers er hier ook af en toe bij reden. In Duitsland heb je dan nog BR650. EN dan heb je nog in het oostblok de Echte railbussen, die hebben maar 2 assen zelfs. Deze AM, de wadloper (DH-1) en de BR650 hebben allemaal 2 draaistellen, dus 4 assen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:59 schreef James1988 het volgende:
Die is mooi. Is dat echt maar één wagen, zoals een bus?
(Wagen of andere goede term :p)
Dat is waarquote:Op zondag 27 juli 2008 21:20 schreef James1988 het volgende:
Hehe, tsja, de NMBS is al een stuk voordeliger dan de NS voor zover ik weet...
Zal idd wel een trainingsritje voor de Merwede-Lingelijn geweest zijn jaquote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Fixers het volgende:
Bij het wachten op de zuurstok heb ik op Den Haag HS nog een Arriva spurt gespot. Hoop gele hesjes voor in de cabine. Trainings/proef/overbrengings rit?
Ik denk dat er een onwaarschijnlijke hoop staats-doekoe bij gaat, in Belgie. Ik heb ook ooit eens gelezen dat Infrabel ongeveel half zo veel spoor beheert als Prorail, met drie keer zoveel mensenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Fixers het volgende:
Das nogal een verschil fles. Dan te bedenken dat de ns ook wel dat soort prijzen kan hanteren. Servex klopt de reizigers immers genoeg geld uit de zakken.
Idd een testritjequote:Op maandag 28 juli 2008 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal idd wel een trainingsritje voor de Merwede-Lingelijn geweest zijn ja![]()
Onderhoud van die dingen is in de werkplaats van Leidschendam.quote:Ondehoud zal wel in Den Haag gedaan worden van die dingen?
Vertel nouwwwwwwquote:Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef Duvel het volgende:
WTFWas dat bijzonder of zo?
Als je je omdraait na het nemen van de foto, zie je nog iets leuks trouwens.
Oh ja!quote:
Daar fiets je gewoon heen en bel je aan of wat?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:25 schreef Duvel het volgende:
De echte Riekje ben ik jaren geleden wel eens geweest, aardige vrouw, maar wat een verzameling!!
Nou, zo vreselijk moeilijk zal het niet meer zijn nu he?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja!
Nou ja, dit dus:
[ afbeelding ]
En dit:
moment
En dat allemaal van de bewoner van dit ex-seinhuis:
[ afbeelding ]
QUIZZZ! Waarrrr???
Fles is uitgesloten van deelname.
Nou ja, voor wie niet online was toen de andere foto's er nog stonden.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo vreselijk moeilijk zal het niet meer zijn nu he?
Ja, precies.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar fiets je gewoon heen en bel je aan of wat?
Die ranzige Fransen ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
De bijnaam van die dingen luidt overigens "Dildo".
het zal wel een andere betekenis hebbenquote:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:22 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
het zal wel een andere betekenis hebben
Dildo is dildo, inschuifpretmateriaal of zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:22 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
het zal wel een andere betekenis hebben
Deze schijnt nog behoorlijk te rammelen ook. Misschien iets voor Guppy?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dildo is dildo, inschuifpretmateriaal of zo.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef zwahiel het volgende:
Mwoh vind 't wel meevallen, ziet er in elk geval beter uit dat die op zijn bek geslagen Albatros die NSR in wil zetten als de zuurstok expres!
Weet iemand trouwens hoe 't nu zit met de Beneluxtrein? Aangezien ik straks in Antwerpen woon en zo af en toe ook nog wel eens naar Nederland wil komen...
En ik geen zin heb om weken van te voren te reserveren (schei toch uit NS alsjeblieft!) en rare tarieven te krijgen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef zwahiel het volgende:Aangezien ik straks in Antwerpen woon en zo af en toe ook nog wel eens naar Nederland wil komen... En ik geen zin heb om weken van te voren te reserveren (schei toch uit NS alsjeblieft!) en rare tarieven te krijgen.
iets voor mij?? omdat ie rammelt, of omdat zn bijnaam 'dildo' isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze schijnt nog behoorlijk te rammelen ook. Misschien iets voor Guppy?
Beide dus hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
iets voor mij?? omdat ie rammelt, of omdat zn bijnaam 'dildo' is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |