Oh ja!quote:
Daar fiets je gewoon heen en bel je aan of wat?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:25 schreef Duvel het volgende:
De echte Riekje ben ik jaren geleden wel eens geweest, aardige vrouw, maar wat een verzameling!!
Nou, zo vreselijk moeilijk zal het niet meer zijn nu he?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja!
Nou ja, dit dus:
[ afbeelding ]
En dit:
moment
En dat allemaal van de bewoner van dit ex-seinhuis:
[ afbeelding ]
QUIZZZ! Waarrrr???
Fles is uitgesloten van deelname.
Nou ja, voor wie niet online was toen de andere foto's er nog stonden.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo vreselijk moeilijk zal het niet meer zijn nu he?
Ja, precies.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar fiets je gewoon heen en bel je aan of wat?
Die ranzige Fransen ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
De bijnaam van die dingen luidt overigens "Dildo".
het zal wel een andere betekenis hebbenquote:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:22 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
het zal wel een andere betekenis hebben
Dildo is dildo, inschuifpretmateriaal of zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:22 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
het zal wel een andere betekenis hebben
Deze schijnt nog behoorlijk te rammelen ook. Misschien iets voor Guppy?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dildo is dildo, inschuifpretmateriaal of zo.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef zwahiel het volgende:
Mwoh vind 't wel meevallen, ziet er in elk geval beter uit dat die op zijn bek geslagen Albatros die NSR in wil zetten als de zuurstok expres!
Weet iemand trouwens hoe 't nu zit met de Beneluxtrein? Aangezien ik straks in Antwerpen woon en zo af en toe ook nog wel eens naar Nederland wil komen...
En ik geen zin heb om weken van te voren te reserveren (schei toch uit NS alsjeblieft!) en rare tarieven te krijgen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef zwahiel het volgende:Aangezien ik straks in Antwerpen woon en zo af en toe ook nog wel eens naar Nederland wil komen... En ik geen zin heb om weken van te voren te reserveren (schei toch uit NS alsjeblieft!) en rare tarieven te krijgen.
iets voor mij?? omdat ie rammelt, of omdat zn bijnaam 'dildo' isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze schijnt nog behoorlijk te rammelen ook. Misschien iets voor Guppy?
Beide dus hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
iets voor mij?? omdat ie rammelt, of omdat zn bijnaam 'dildo' is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |