Een prutser.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:28 schreef TommyGun het volgende:
Watbenjedan
Ik gebruik altijd Google daarvoor, gewoon vertrek en aankomst station intypen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:53 schreef petre86 het volgende:
Wat was nou die treintickets website voor internationaal reizen? (Flash en anderen gebruiken die wel eens, ik heb mot met de nshispeed en tgv-websites die geen tarief willen laten zien..)
https://be-internet.bene-system.com/selfservice-nmbs/start.do?shopId=2&locale=nl_NL gebruik ik meestal, doet het prima hierquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:53 schreef petre86 het volgende:
Wat was nou die treintickets website voor internationaal reizen? (Flash en anderen gebruiken die wel eens, ik heb mot met de nshispeed en tgv-websites die geen tarief willen laten zien..)
Mooi scherp, beetje donker. De foto's van de V'tjes vond ik leuker dan die van de (zoveelste, sorry) Spurt. Misschien dat er van de cargo nog wat te maken is als je 'm iets lichter maakt?quote:Op zondag 20 juli 2008 08:14 schreef Wadloper het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van de foto's? Heb er eigenlijk geen enkele reactie op gehad
Tips zijn altijd welkom natuurlijk![]()
In de Buffels die op de lijn Arnhem - Winterswijk rijden, zijn de wc's afgesloten. Je kan ze dus niet gebruiken. Komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
In de DM'90 wel, in de Lint 41-stellen niet.
Alleen moet je gokken in welke trein je terecht komt, afgezien van het traject Almelo-Mariënberg rijden de Linten en de Buffels door elkaar.
Oké, bedankt voor de info.quote:Op zondag 20 juli 2008 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In de Buffels die op de lijn Arnhem - Winterswijk rijden, zijn de wc's afgesloten. Je kan ze dus niet gebruiken. Komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Ja, vooral als straks alle treinen voorzien zijn van camera's. Kan je leuke filmpjes op youtube bekijkenquote:
www.citynightline.chquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:53 schreef petre86 het volgende:
Het is een complotquote:Op zondag 20 juli 2008 20:32 schreef Willy84 het volgende:
Ja, vooral als straks alle treinen voorzien zijn van camera's. Kan je leuke filmpjes op youtube bekijken
ja, hoewel ze ook onderhoud aan de sneeuwploegen van DB doenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat die fabriek die gewoon nog steeds draait als een tierelier, en alleen maar voor museumclubs produceert?
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:49 schreef Willy84 het volgende:
http://www.nu.nl/news/166(...)treinen_Limburg.html
Ik denk omdat de snelheid nog geen 40 km/h wasquote:104 Teletekst ma 21 jul
ProRail voorkomt treinbotsing
` ProRail heeft voorkomen dat twee
treinen bij Landgraaf in Limburg op
elkaar zijn gebotst.Waarschijnlijk is
de machinist van vervoerder Veolia door
rood gereden.Op dat moment naderde een
trein van de andere kant.ProRail zag
dat en waarschuwde de machinist.
De trein had automatisch moeten stoppen
nadat de machinist het rode sein had
genegeerd.Veolia weet nog niet waarom
dat niet is gebeurd.
De trein van de Heuvellandlijn was net
vertrokken uit Landgraaf toen de trein
van Heerlen naar Aken naderde.Vanwege
onderzoek van de spoorwegpolitie lag
het treinverkeer gisteravond uren stil.
volgende nieuws weer & verkeer sport
Op de reguliere Heuvellandlijn (quote:Op maandag 21 juli 2008 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik denk omdat de snelheid nog geen 40 km/h was
Waarschijnlijk niet want met NG kan je geen rood sein negerenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op de reguliere Heuvellandlijn () zit idd gewoon ATB-EG. Op het stuk naar Herzogenrath zit volgens mijn info ATB-NG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |