Nou, iddquote:
Link naar het originele bericht.quote:Source says Grey's Anatomy creator is thinking of killing off Katherine Heigl's character after Emmy hubbub.
When Grey's Anatomy star Katherine Heigl went public with her withdrawal from Emmy contention, the actress opened up a can o' worms. Heigl stated that she was pulling her name out of this year's race because she felt she wasn't given the material to warrant a nomination.
Her comment was seen by many as a slam on the Grey's writing staff, and possibly part of a master plan crafted to get her excused from the show so she can pursue a film career. If a report late last week from E! Online is correct, Heigl could very well be wringing her hands, cackling maniacally, and muttering, "It's all going according to plan!"
According to E!, a source from inside the Grey's camp says that show creator Shonda Rhimes is (cover your ears, kids) "pissed." The mole also says, "They're thinking of killing [Heigl's character Izzie Stevens] off. They want Izzie dead."
However, such a move would be drastic and likely wouldn't happen. Regardless of what goes on behind the scenes, Heigl remains one of Grey's most popular characters and her star is rising faster than most of her castmates. A brash decision to end Izzie just doesn't seem like a good business decision.
Heigl's representatives aren't commenting on the situation yet, but another source tells The Los Angeles Times that the rumors aren't true and that Heigl is under contract for another season and will return.
Dat zou ik idd. ook zeggen. Alleen 27 dresses was nog een (bescheiden) succesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef Mavro het volgende:
Pfff... waarom krijgt Katherine het ineens zo hoog in haar bol dan? Die movies die ze gemaakt heeft naast Grey's zou ik nou niet bepaald een succesvolle filmcarriere willen noemen :S Allemaal matige romcom's.
Mwa, Knocked Up heeft het ook nog redelijk goed gedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:07 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dat zou ik idd. ook zeggen. Alleen 27 dresses was nog een (bescheiden) succes
Is dat zo? Het gaat toch niet om essentiële verhaallijnen of ontknopingen? Rose als character blijft in de serie, dat is toch geen spoiler?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, Knocked Up heeft het ook nog redelijk goed gedaan.
Oh, en om even te mierenneuken: kunnen dingen als het feit dat Rose in de serie blijft in spoilers? Gewoon, omdat het er in feite één is?.
Goed idee!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:43 schreef marientje het volgende:
tvp voor 25 september....
Weet ik: ik doelde ook eigenlijk meer op de inhoud van bovenstaande films dan het geld dat ze opgebracht hebben...quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, Knocked Up heeft het ook nog redelijk goed gedaan.
Oh, en om even te mierenneuken: kunnen dingen als het feit dat Rose in de serie blijft in spoilers? Gewoon, omdat het er in feite één is?.
Enquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is wel een dubbele aflevering om mee te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dan ook weer van de partij.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:48 schreef Irrem het volgende:
[..]
EnAber natürlich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dan ook weer van de partij.
In het ritme zitten om elke dag/week een aflevering te kunnen zien. (als je ze allemaal heb gezien)quote:Op zondag 27 juli 2008 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Zojuist 4x17 gezien. Deze serie heb ik pas een paar weken geleden ontdekt.
25 september... dat duurt nog wel even.
Ik heb inderdaad alle afleveringen vanaf 1x01 gezien. Volgens mij heb ik al last van afkickverschijnselen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:21 schreef Irrem het volgende:
[..]
In het ritme zitten om elke dag/week een aflevering te kunnen zien. (als je ze allemaal heb gezien)
Dan duurt 25 september inderdaad erg lang.
Heb grey's vanaf het begine gevolgd maar met andere series had ik dat in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat seizoen 5 maar komen![]()
Dat kan natuurlijk niet goed aflopen of wel?? Als ie eerst nog terug gaat naar Rose....?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nog een maandje![]()
McDreamy vindt Meredith op zijn land, waar ze met lichtjes de omtrek van hun huis heeft getekend. Ze maken het goed maar hij wil het op de nette manier doen en gaat het eerst uitmaken met Rose en vraagt Meredith daar te wachten.
Nou na al dat heen en weer geschipper en gezeur en de belofte dat ze weer bij elkaar komen kan ik me niet voorstellen dat het direct weer fout gaat. Dan krijgen ze alle fans over zich heen. Maar Rose staat komend seizoen wel op de cast list volgens mij dusse...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet goed aflopen of wel?? Als ie eerst nog terug gaat naar Rose....?
Dit ligt een tikkeltje van de sluier op over het Rose / McDreamy / Meredith gebeuren. Geen grote spoiler, maar toch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet goed aflopen of wel?? Als ie eerst nog terug gaat naar Rose....?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:57 schreef Koningin het volgende:
We weten dat het staat te gebeuren, maar ik zal de foto toch in een spoiler plaatsen.
Erica en CallieDat komt toch gewoon uit de seasonfinale, en hoeft dus niet meer in spoilers aangezien het al gebeurd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
OMGquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:56 schreef Irrem het volgende:
En de eerste promo is uit .![]()
Meredith op het eind
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2008 23:11:49 ]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel godverdomme. Lees hier wat ik denk van de promo:Ik kon hem er zo snel niet uithalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zou kunnen idd.
Ik herkende 'm meteen en zie het steeds duidelijker, maar misschien zijn m'n hersenen met me aan het fuckenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:14 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik kon hem er zo snel niet uithalenMaar zou kunnen idd.
Ik ook!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik weet het eigenlijk wel zeker.
Zal dan wel echt aan mijn ogen/het late uur liggen, want ik kan hem er nog steeds niet uithalenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb hem stil gezet op 7 seconden en dan is het echt duidelijk!
Ik dacht al zoiets omdat zij zo uit dr plaat ging.
Argh, wat lang wachten nog!!!
Waarschijnlijk wel, a la Meredith uit het waterquote:Op maandag 1 september 2008 00:57 schreef Locusta het volgende:
[..]
Zal dan wel echt aan mijn ogen/het late uur liggen, want ik kan hem er nog steeds niet uithalen![]()
Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat 'ie dood gaat ofzoOptimistisch blijft
[ Bericht 26% gewijzigd door Irrem op 01-09-2008 05:35:59 ]
Haha nou in die andere preview van Irrem loopt ie er iig nogquote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, a la Meredith uit het water.
Meh, ik geloof nog steeds niet dat ze die verhaallijn echt aangaan, het kán gewoon niet, te makkelijk.
Late uurquote:Op maandag 1 september 2008 00:57 schreef Locusta het volgende:
[..]
Zal dan wel echt aan mijn ogen/het late uur liggen, want ik kan hem er nog steeds niet uithalen![]()
Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat 'ie dood gaat ofzoOptimistisch blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef Take_A_Picture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2008 14:21 schreef Nuna het volgende:
Had dit weekend ook een interview gelezen met McDreamy, stond in het boekje vrouw dat je altijd bij de Telegraaf krijgt.
Hij vertelde over zijn 'liefdesleven' dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: promo nieuwe seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wisten jullie dat al?
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:15 schreef alwaysthebest het volgende:
*spoiler**spoiler**spoiler**spoiler**spoiler*SPOILER: promo nieuwe seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wisten jullie dat al?![]()
Novemberquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Irrem het volgende:
Wanner begint Net5 weer met het uitzenden van seizoen 4?
Zijn dat de nog niet uitgezonden afleveringen van SE4? Want maandag is de eerste aflevering van SE4 toch op Net5?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:53 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Zijn dat de nog niet uitgezonden afleveringen van SE4? Want maandag is de eerste aflevering van SE4 toch op Net5?
Ik vraag me af hoe ze daar dan een spin aan gaan geven dat het allemaal weer goed komtquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:03 schreef Irrem het volgende:
En een nieuwe sneak peek!![]()
Nog maar 2 weekje wachten.
Dat willen ze zo gaan doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze daar dan een spin aan gaan geven dat het allemaal weer goed komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt voor mij allemaal vrij ingewikkeld, ik moet de aflevering maar gewoon zien en dan zal ik het wel snappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:41 schreef Seriefreaker het volgende:Pompeo vind ik zowiezo heel goed acteren, ze heeft niet echt het meest populaire character maar ik vind het best knap als je zoveel emotionele scenes moet spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait
Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo meedoen aan het zesde zintuig volgend seizoen![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:27 schreef Irrem het volgende:
Dat willen ze zo gaan doenIk ben errug benieuwd naar de season premiere, laat dat duidelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt voor mij allemaal vrij ingewikkeld, ik moet de aflevering maar gewoon zien en dan zal ik het wel snappen![]()
Ik had al ff gekeken of ik het filmpje kon linken, maar dat ging helaas nietdus hoop dat jullie hem ook kunnen zien
![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Damnit, ik moet écht dit topic ontwijken.
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ben al weer druk aan het downloaden....was even vergeten dat Bones al twee weken bezig was. Vandaag weer House, Fringe ook maar begonnen even kijken of dat leuk is. Volgende week Private Practice en Pushing Daisies, Grey's, Heroes en als laatste CSI.
Vraag me af wat ik de afgelopen maanden met 8x 45 minuten per week heb gedaan
Ik kijk ze ook!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef LeNeHe het volgende:
Ik kijk echt te veel series; Grey's Anatomy, Private Practice, Pushing Daisies, Bones, House, Desperate Housewives, Heroes
Als ik dit lees ben ik zó blij dat ik alleen Grey's kijkquote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef LeNeHe het volgende:
Ik kijk echt te veel series; Grey's Anatomy, Private Practice, Pushing Daisies, Bones, House, Desperate Housewives, Heroes
Die deed ik ook downen, maar dies gecancelledquote:Op woensdag 17 september 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
Zou willen dat Men in Trees weer uitgezonden werd
Ik zat vorige maand op Madeira, zag ik daar allemaal nieuwe afleveringen van Men in Trees die ik nog nooit gezien hadquote:Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die deed ik ook downen, maar dies gecancelled
Das altijd zo verschrikkelijk irritant, zit je net lekker in een serie wordt ie gecancelled. Net zoals October Road. Heb de laatste 4 afleveringen nog niet gekeken en ben het eigenlijk btje aan het uitstellen, zo van dan is het nog niet echt afgelopenSneu, ik weet het
ik vind het leukquote:Op woensdag 17 september 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat vorige maand op Madeira, zag ik daar allemaal nieuwe afleveringen van Men in Trees die ik nog nooit gezien hadOp Madeira, of all places! En hier niet!
Nou ja, dan maar wachten op Greys(toch weer ontopic, pfieuw
}
En misschien Lipstick Jungle, begint binnenkort, van de makers van SaTC. Misschien is dat wat?
Idd, ik vond het juist een leuke serie maar dan cancellen ze hem weerquote:Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die deed ik ook downen, maar dies gecancelled
Das altijd zo verschrikkelijk irritant, zit je net lekker in een serie wordt ie gecancelled. Net zoals October Road. Heb de laatste 4 afleveringen nog niet gekeken en ben het eigenlijk btje aan het uitstellen, zo van dan is het nog niet echt afgelopenSneu, ik weet het
Damn, ik denk, ik ben je een keer voor, lukt het weer nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef Irrem het volgende:
En in 1 keer 5 sneak peeks!!
Nog een weekje
quote:- Wow, you and God are cool with that?
- Damn, forgot about God.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn, ik denk, ik ben je een keer voor, lukt het weer niet. Let wel op mensen, er staan ook spoilers tussen.
[..].
Het lukt maar nietquote:Op zondag 21 september 2008 19:45 schreef Irrem het volgende:
[..]
![]()
Wilde jij dit topic niet vermijden![]()
Die beelden gaan wel heel snel, kan niet eens precies volgen wat er gebeurt, moet het wat langzamer af laten spelen...quote:Op maandag 22 september 2008 08:19 schreef Irrem het volgende:
Hier is ie dan. Slechte kwaliteit weer maar beter dan niks.
Tis een promo...er valt weinig te volgen.quote:Op maandag 22 september 2008 08:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die beelden gaan wel heel snel, kan niet eens precies volgen wat er gebeurt, moet het wat langzamer af laten spelen...
Whehehahahquote:
Op u verzoekquote:Op maandag 22 september 2008 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zie liever McSteamy in die zwembroek
Bring it On!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:40 schreef Nuna het volgende:
''The wait is over, the drama returns''![]()
Mooie TT voor straks.
Hij is om 9pm EST op tv. Dan is het hier 3 uur 's nachts. Aflevering duurt twee uur, dus rond een uurtje of zes morgenochtend zal ie wel online staan.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer kunnen we 'm downloaden?
Morgen dus pas?
Even snel dit topic volspammen dus?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:40 schreef Nuna het volgende:
''The wait is over, the drama returns''![]()
Mooie TT voor straks.
Nah gewoon meteen een slotjequote:Op donderdag 25 september 2008 19:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Even snel dit topic volspammen dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wat meer mensen de episode gezien hebben maak ik mijn post zichtbaar maar voor nu maar even in een spoiler om mensen niet voor het hoofd te stoten.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:Heb het stiekem toch gelezen ook al heb ik het nog niet gezien, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wat meer mensen de episode gezien hebben maak ik mijn post zichtbaar maar voor nu maar even in een spoiler om mensen niet voor het hoofd te stoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo... Dat moest er even uit!
Noot noot.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nogal een verschil of je 'm 10 uur later of 1 uur na de uitzending binnen haalt denk ik zo![]()
* Dizzy-Miss-Lizzy terug kijken gaat...Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover heb ik het gezien, vanavond maar even verder kijken
Gaat mij net zo hoor! En daarom denk ik ook dat hij een zeer waardevolle toevoeging zou zijn aan de cast, mits dit doorgaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Heb liever een hele charismatische kerel dan zo'n prettyboy die zo uit een Calvin Klein advertentie is gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, ik ben best wel tevreden hoor.
![]()
Meredith en Yang als twee oudjes was wel leuk.
Verder een middelmatige aflevering. Ik vond Mekkerdith deze keer wel enigszins uitstaanbaar, i.t.t. tot normaal.![]()
De lesborelatie is ook wel aardig aangepakt. Niet al te dramatisch, maar gewoon dat ze er zelf ook om kunnen lachen. "So, we're both virgins now" o.i.d.
Die 'droom' van Izzie met Denny vond ik wel mooi eigenlijk. Mooi karaktermomentje.
Christina die door een ijspegel gespiest wordt was iets over de top.
[ Bericht 15% gewijzigd door Steve op 26-09-2008 22:03:46 ]"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Ik vind Meredith al zo lang zo'm zeikerd dat het me echt niet verraste dat ze weer zo moeilijk aan het doen is.
Zij en Yang als oudjes waren zeker cool.
Ik begin ook George en Izzie minder boeiend te vinden, ze hebben gewoon geen leuke sroryline meer de laatste tijd.
Die Lexie is toch wel een geinig kind hoor, die heeft het echt moeilijk met zichzelf en de wereld en dat acteert ze echt leuk.
Ik ben helemaal pro McArmy als recurring character, dat kan nog leuk worden.
En wat is die Callie O'Maley toch een mooie vrouw. Ja, ik weet dat ze Torres heet, maar ik vind t gewoon een geweldige naam
Spoilers!![]()
Meh, hij viel me wel wat tegen!
Wat ik wel leuk vond waren die interns van Yang, die foto's stonden te maken
Verder veel saai en veel geneuzel. Maar toch wel weer fijn dat ze terug zijn.
't Komt vast nog wel op dreef.Screw them.
We're going home.![]()
Quote van iemand van een site waarin ik een aantal posts hierboven linkte:
"ABSOLUTELY OBBESSED BY THIS MAN! HE COULD TAKE ME INTO A ROOM ANYTIME AND CLOSE THE BLINDS."
En ik moet zeggen dat ik me daar wel in kan vinden![]()
Hij heeft wel de show "revived" om maar even te zeggen
Moet trouwens wel zeggen dat ik er niet bij stil had gestaan dat het wel eens Rebecca zou kunnen zijn op het einde. Maar ben er nog niet helemaal over uit. Als ik mij het goed herinner, was ze aan het einde van het vorige seizoen psychisch niet in orde. Dan lijkt het mij sterk dat ze er al weer zo fris en fruitig bij loopt/sext![]()
![]()
Revived ben ik echt mee oneens. Ik vind 'm lelijk en irritantquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:06 schreef Locusta het volgende:
Quote van iemand van een site waarin ik een aantal posts hierboven linkte:
"ABSOLUTELY OBBESSED BY THIS MAN! HE COULD TAKE ME INTO A ROOM ANYTIME AND CLOSE THE BLINDS."
En ik moet zeggen dat ik me daar wel in kan vinden![]()
Hij heeft wel de show "revived" om maar even te zeggen
Moet trouwens wel zeggen dat ik er niet bij stil had gestaan dat het wel eens Rebecca zou kunnen zijn op het einde. Maar ben er nog niet helemaal over uit. Als ik mij het goed herinner, was ze aan het einde van het vorige seizoen psychisch niet in orde. Dan lijkt het mij sterk dat ze er al weer zo fris en fruitig bij loopt/sext![]()
Ik denk niet dat de vrouw Rebecca was. Het haar is aan de onderkant veel donkerder dan de bovenkant. Rebecca had een mooie egale kleur. Nah die zit nog steeds in de psych ward. Alex zou dan echt wel anders doen als dit Rebecca was.![]()
Ik vond het ook meer op Rose lijken. En waarom ook niet, typisch iets voor Alex. Die maakt altijd rare keuzes.
Ik mis Dr. Burke....Spoilers!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik slapen![]()
![]()
Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Revived ben ik echt mee oneens. Ik vind 'm lelijk en irritant![]()
Das toch die vent uit Journeyman?
Dat kon ik niet eens afkijken omdat ik heb zo ontzettend niets vind.
Niet leuk, niet aantrekkelijk... niets!
Screw them.
We're going home.![]()
Dat meisje van Alex was gewoon een willekeurig meisje, om te laten zien hoe ongevoelig hij is. Ik hoop wel dat we wat meer van 'm te weten komen, het werd nu juist zo interessant. Maar ik heb zo'n vermeoden dat dat wel goed komt.![]()
Daar neig ik ook wel een beetje naar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat meisje van Alex was gewoon een willekeurig meisje, om te laten zien hoe ongevoelig hij is. Ik hoop wel dat we wat meer van 'm te weten komen, het werd nu juist zo interessant. Maar ik heb zo'n vermeoden dat dat wel goed komt.
Maar moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben naar het het gaat lopen mocht het toch Rose zijn![]()
![]()
Rose doet niet aan one night stands, remember de seks met Derek?. En Derek heeft haar helemaal verpest, want ze gaat naar Pediatrics om zichzelf te redden van zijn kwelling
.
![]()
Ik vond hem eigenlijk wel leuk! Ja, veel gezeur van Meredith, maar volgens mij gaat dat nog wel veranderen. Ze kunnen namelijk niet meteen van een zeurende, angstige, mekkerende Meredith ineens naar een hele blije totaal niet angstige Meredith gaan..
Callie en Hahn vond ik wel schattig eigenlijkAlex vind ik echt totaal niet interessant, hij zeurt ook wel veel hoor. Altijd commentaar etc. Ben wel benieuwd wie die vrouw dan weer was, ik had het idee dat ze juist expres die vrouw niet wilden laten zien
![]()
Ben benieuwd naar volgende week![]()
![]()
Ik weet al wat er gaat gebeuren met Alex...wil je gespoiled raken gewoon ff de review van Watch With Kristin @ Eonline.com lezen![]()
![]()
Dat moet dus 2 weken zijn, volgende week geen afleveringquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef Nuna het volgende:
Ik vond hem eigenlijk wel leuk! Ja, veel gezeur van Meredith, maar volgens mij gaat dat nog wel veranderen. Ze kunnen namelijk niet meteen van een zeurende, angstige, mekkerende Meredith ineens naar een hele blije totaal niet angstige Meredith gaan..
Callie en Hahn vond ik wel schattig eigenlijkAlex vind ik echt totaal niet interessant, hij zeurt ook wel veel hoor. Altijd commentaar etc. Ben wel benieuwd wie die vrouw dan weer was, ik had het idee dat ze juist expres die vrouw niet wilden laten zien
![]()
Ben benieuwd naar volgende week![]()
Ik had meer verwacht van de premiere maar het was nog goed te doen![]()
![]()
Ok, that's it. Ze gaat écht weer uit m'n feeds.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik weet al wat er gaat gebeuren met Alex...wil je gespoiled raken gewoon ff de review van Watch With Kristin @ Eonline.com lezen![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik weet al wat er gaat gebeuren met Alex...wil je gespoiled raken gewoon ff de review van Watch With Kristin @ Eonline.com lezenDat viel mij ook al op tijdens het kijken.quote:Incredible Non-Melty Icicles! Grey’s has never been known for its realism, but I’m sorry, I had to laugh out loud at that renegade icicle piercing Christina’s gut (I hate it when that happens!) followed by a long scene in the O.R. where they debate what to do with it, in which the icicle…wait for it…does not melt. Cue the scientists: This technology could cure global warming.Dat ding blijft gewoon even groot.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Om maar even in Grey's sferen te blijven: Seriously?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:27 schreef Irrem het volgende:
[..]
Dat moet dus 2 weken zijn, volgende week geen aflevering
Ik als geneeskundestudent vallen me nog wel meer rare dingen op, medisch correct is het zeker niet. Soms echt tenenkrommendquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat viel mij ook al op tijdens het kijken.Dat ding blijft gewoon even groot.
.
![]()
Seriously!quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Om maar even in Grey's sferen te blijven: Seriously?
[..]![]()
![]()
Vind het trouwens irritant dat ze niet hebben laten zien hoe die cliffhanger van vorig seizoen echt afliep.
Je zag niet dat Derek het uitmaakte met Rose. Je zag Derek niet naar Meredith naar toe gaan? En wat voor 'n lieve dingen ze dan gingen zeggen!Eerste keer weer goeie seks lieten ze ook niet zien.
Nouja de seks hoef ik niet te zien (nouja, eigenlijk wel) maar gewoon before en after the sex wil ik zien
Noot noot.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het trouwens irritant dat ze niet hebben laten zien hoe die cliffhanger van vorig seizoen echt afliep.
Je zag niet dat Derek het uitmaakte met Rose. Je zag Derek niet naar Meredith naar toe gaan? En wat voor 'n lieve dingen ze dan gingen zeggen!Eerste keer weer goeie seks lieten ze ook niet zien.
Nouja de seks hoef ik niet te zien (nouja, eigenlijk wel) maar gewoon before en after the sex wil ik zien
![]()
![]()
Ik had toch ook wel wat meer Meredith en Derek verwacht, alhoewel de scenes die er waren toch wel lief waren.![]()
Net de premiere gezien, ik vond hem eigenlijk wel heel leuk!![]()
Had een aantal keren...wooh nee....
- Hoe het begon, dat Derek dood was.....Omigod.....
- Toen Rose zei dat ze zwanger was
En dat moment met Danny en Izzie met haar jurk....echt heel mooi....![]()
Maar Meredith moet wel even ophouden met zeiken....please just love the man!!![]()
![]()
Jeetje, wat een saaie aflevering.
Vanmiddag was op Net5 de herhaling van een van de beste afleveringen ooit, die waarin Rose wordt geïntroduceerd (toen was ze nog leuk!), waarin die jongen een potlood in z'n oog krijgt en zijn beste vriendin, het jongste meisje uit The Nanny, helemaal instort, en die waarin hoer Meredith tegen Lexie zegt dat ze beter op d'r vader moet letten. Echt een van m'n favoriete Grey's EP's.
Dus ik weer helemaal klaar voor 1,5 uur lang Grey's genot, krijgen we dit gezeur. Het begon nog goed, met Bernadette Peters enKathy Baker
. Maar jezus, zo'n toffe actrices moet je ook een toffe verhaallijn geven.
Enige lichtpuntjes waren die armydude en Christina, natuurlijk de beste match ooit. En Callie en Hahn, ben erg benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken. Had eigenlijk ook wel verwacht dat Hahn al een lespro was, maar een virgin dus.
![]()
Het was een beetje een zeuraflevering. Meredith die weer moeilijk begint te doen![]()
Maar gelukkig was daar McArmy(ik ken die acteur van de serie Rome). En Christina met die ijspegel
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me![]()
Dat van Izzie vond ik ook erg schattig. Alleen.. ik snapte het niet helemaal? Was het een toevoeging op de fairytale storyline dat er geen happy endings bestaan of ben ik nou zo dom?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:53 schreef Michellee het volgende:
Net de premiere gezien, ik vond hem eigenlijk wel heel leuk!![]()
Had een aantal keren...wooh nee....
- Hoe het begon, dat Derek dood was.....Omigod.....
- Toen Rose zei dat ze zwanger was
En dat moment met Danny en Izzie met haar jurk....echt heel mooi....![]()
Maar Meredith moet wel even ophouden met zeiken....please just love the man!!
![]()
Het stukje van Meredith & Christina als oudjes vond ik wel erg komisch trouwens![]()
![]()
Ik had ook verwacht dat Hahn een hardcore-tuinbroekdragende-lesbo zou zijn. Niet dus! Wel een potentieel leuke verhaallijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had eigenlijk ook wel verwacht dat Hahn al een lespro was, maar een virgin dus.
![]()
![]()
Ik hoopte zo dat het beginstukje werkelijk waar was, toen bleek dat het een droom was zat ik echt hardop te balen - "fucktieveskutDerek!". Toen dacht ik nog dat het een toffe ep zou worden.
Maar viel viel verder idd wel mee, niks bijzonders helaas. Hahn en Torres. Ik had wel gedacht dat die militair zou blijven, en iig dat ie Christina toch zou nemen ipv zo matig afhaken.
Whatever I want.![]()
mijn HD aflevering was maar 1:19:33 lang. En stopte ineens bij de virgintekst van Hahn en Torres, kwam er nog wat achteraan?![]()
Jup, er kwam nog wat achteraan.quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:
mijn HD aflevering was maar 1:19:33 lang. En stopte ineens bij de virgintekst van Hahn en Torres, kwam er nog wat achteraan?
![]()
Het was inderdaad een mooie scene, maar ik vond het een beetje overbodig, ik snapte het ook niet helemaalquote:Op zondag 28 september 2008 00:00 schreef Purky het volgende:
[..]
Dat van Izzie vond ik ook erg schattig. Alleen.. ik snapte het niet helemaal? Was het een toevoeging op de fairytale storyline dat er geen happy endings bestaan of ben ik nou zo dom?![]()
Het stukje van Meredith & Christina als oudjes vond ik wel erg komisch trouwens![]()
![]()
Daar kwam achteraan: scene Meredith en Christina , de liftscene van Izzy (nadat ze Alex zag met een andere vrouw), Meredith die spullen inpakt, en praatje van The Chief.quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:
mijn HD aflevering was maar 1:19:33 lang. En stopte ineens bij de virgintekst van Hahn en Torres, kwam er nog wat achteraan?
![]()
Eerder in de aflevering zei Izzie tegen Alex dat ze nog telkens verwacht dat Denny zomaar weer voor haar verschijnt, dus dat het niet vreemd is dat Alex er een tijdje over doet om over Ava heen te komen."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Ok dank je, heb ik blijkbaar gemist danquote:Op zondag 28 september 2008 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerder in de aflevering zei Izzie tegen Alex dat ze nog telkens verwacht dat Denny zomaar weer voor haar verschijnt, dus dat het niet vreemd is dat Alex er een tijdje over doet om over Ava heen te komen.![]()
![]()
Net gekeken, eerste reactie was mwah. Hij was niet slecht maar er zijn veel betere afleveringen van Grey's geweest. Na al die promo's had ik er iets meer van verwacht.
Maar dat van Rose en Derekdat doe je toch niet.
![]()
Rose moet gewoon oprotten. Ik vond haar eerst nog wel leuk, maar nu echt totaal niet meer.. Alleen iets zegt me dat ze toch wel terugkomt, helaas.
![]()
Die had ik ook eerst gedownload. Ik dacht al noooooooo?quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:
Nu wel de goeie
Noot noot.![]()
Ik vond hem echt geweldig en hoewel hetcompleet uit de toon viel: McGranniesIk zeg: Als die vrouwen oud zijn, geef ze dan een serie a la Golden Girls?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Ik had hem gedownlaod, maar geen tijd meer om te kijken. Daarbij was het een verkeerde versie, beetje raar beeld nl. Dus nu ben ik met een volgende bezig!
Hopelijk vanavond.![]()
Mweeh. Lekker dat het weer begonnen is, maar het deed me niet veel.
Hoewel, pluspunten:
Yang met McArmy (y). Yang op de pissigtour tegen Mer.
McArmy. McSteamy (echt, Sloan heeft humor).
Verder is Mer aangekomen. Yang ook.
Lexie moet weg. George ook. Izzy ook.
En ik had Rose aan de haren voor de Chief gesleept en op staande voet laten ontslaan.![]()
Vage aflevering, heel negatief allemaal eigenlijk. Die chief is ook lekker bezig.
Vond de aflevering wel OK hoor, maar het was allemaal wel erg negatief.Tralalalaaa![]()
Tja, wat vond ik ervan?
Beetje vanalles wat, ik had eigenlijk gehoopt dat Derek terug zou komen naar het lichtjes-huis en naar Meredith, lekker romantisch enzo.....![]()
McArmy moet terug komen!!! Echt grappig. Komt ie trouwens terug of niet?
Rose![]()
Alex![]()
Chief
Verder weinig spannend moet ik zeggen...![]()
Hahn en Torres houden het leuk, verder ben ik dat gezeik van die Meredith zo zat dat ik bijna zu ophouden met kijken!
Ik ben er nog steeds voor Meredith te laten verongeluken en het programma Anatomy te gaan noemen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
McArmy komt terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:17 schreef Koningin het volgende:
Tja, wat vond ik ervan?
Beetje vanalles wat, ik had eigenlijk gehoopt dat Derek terug zou komen naar het lichtjes-huis en naar Meredith, lekker romantisch enzo.....![]()
McArmy moet terug komen!!! Echt grappig. Komt ie trouwens terug of niet?
Rose![]()
Alex![]()
Chief
Verder weinig spannend moet ik zeggen...![]()
![]()
of gewoon zo laten en dan Lexie de hoofdrol laten spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahn en Torres houden het leuk, verder ben ik dat gezeik van die Meredith zo zat dat ik bijna zu ophouden met kijken!
Ik ben er nog steeds voor Meredith te laten verongeluken en het programma Anatomy te gaan noemen.
Zou dan wel een beetje My so called life meets ER worden denk ik![]()
![]()
Moet ik toch een andere nickname dan Stokje gaan verzinnen voor d'rquote:Op maandag 29 september 2008 10:50 schreef on_air het volgende:
Verder is Mer aangekomen. Yang ook.En op Watch with Kristin staan twee sneakpeeks voor volgende week. Veel water en McDreamy in zn heerlijke trui/shirt combi.quote:Grey's is off this week because of the American election campaign: the vice-presidential debate is this Thursday. (Most major networks will preempt their regular programming for Biden vs. Palin.)![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Moet ik toch een andere nickname dan Stokje gaan verzinnen voor d'r
[..]
En op Watch with Kristin staan twee sneakpeeks voor volgende week. Veel water en McDreamy in zn heerlijke trui/shirt combi..
En idd heel veel water![]()
![]()
Oh mijn god, ik dacht dat ik de enige was.....quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Moet ik toch een andere nickname dan Stokje gaan verzinnen voor d'r
[..]
En op Watch with Kristin staan twee sneakpeeks voor volgende week. Veel water en McDreamy in zn heerlijke trui/shirt combi.
[ Bericht 0% gewijzigd door Koningin op 02-10-2008 08:15:59 ]![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Misschien moeten we een fanclub oprichten voor zn trui/shirt combi
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 09:23 schreef PeRi het volgende:
Ik hoopte zo dat het beginstukje werkelijk waar was, toen bleek dat het een droom was zat ik echt hardop te balen - "fucktieveskutDerek!". Toen dacht ik nog dat het een toffe ep zou worden.
Maar als dat nou inderdaad waar was dan hadden we dit nooit kunnen zien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Misschien moeten we een fanclub oprichten voor zn trui/shirt combiMeldt zich
![]()
![]()
Wat een lange aflevering. Was dit nou twee-in-een? Of gewoon aflevering een?In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?![]()
Two for the price of one.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef k_i_m het volgende:
Wat een lange aflevering. Was dit nou twee-in-een? Of gewoon aflevering een?
![]()
Nee volgende week pas helaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Koningin het volgende:
Komt vandaag al weer de volgende aflevering?
![]()
Waarom volgende week pas?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee volgende week pas helaas.![]()
Ja.. dus? Bij Heroes had je ook 2 episodes en de week erna kreeg je gewoon ep 3.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Mss moet je een paar posts naar boven lezen...![]()
Vanavond is toch het debat tussen die 2 hulpjes van obama en mccain. Daarom wordt het verplaatst. Met Heroes is het zo dat die op een andere dag uitgezonden worden en dus hun uitzendschema niet hoeven aanpassen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja.. dus? Bij Heroes had je ook 2 episodes en de week erna kreeg je gewoon ep 3.![]()
Ah kijk da's een antwoord op m'n vraag. Ik kijk verder weinig tv en zoiets als dat debat boeit me ook niet, dus dat wist ik nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:29 schreef Irrem het volgende:
[..]
Vanavond is toch het debat tussen die 2 hulpjes van obama en mccain. Daarom wordt het verplaatst. Met Heroes is het zo dat die op een andere dag uitgezonden worden en dus hun uitzendschema niet hoeven aanpassen.. Maar dat verklaart het wel, thnx!
![]()
Meldt zich ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Misschien moeten we een fanclub oprichten voor zn trui/shirt combi![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja.. dus? Bij Heroes had je ook 2 episodes en de week erna kreeg je gewoon ep 3.quote:Op maandag 29 september 2008 10:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Grey's is off this week because of the American election campaign: the vice-presidential debate is this Thursday. (Most major networks will preempt their regular programming for Biden vs. Palin.)![]()
Geheel offtopic, voor de Ava/Rebecca fans, Elizabeth Reaser heeft een eigen drama/comedyserie - The Ex-List. Het is wel okay, wel wennen want je verwacht dat ze ieder moment craaaazy gaat doen zoals in Greys.
[ Bericht 1% gewijzigd door PeRi op 04-10-2008 15:35:10 ]Whatever I want.![]()
Dubbele aflevering?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef PeRi het volgende:
Volgende week ep 3&4 trouwens, weer een dubbele.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef PeRi het volgende:
![]()
![]()
Oeh nice!
En wat ik nu lees:quote:10/02 - The Oct. 16 episode will feature Patrick Dempsey completely naked save for one strategically placed pillow.![]()
![]()
Dat 'strategically placed pillow' zal vast niet voor zn knie zitten ofzo denk ikquote:
Screw them.
We're going home.![]()
Zou je denken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat 'strategically placed pillow' zal vast niet voor zn knie zitten ofzo denk ik
Promo ziet er goed uit, maar natuurlijk wel weer ver over de top![]()
![]()
Dat vind ik nou ook, net of er een freaking tsunami op ze af komt!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
Zou je denken?
Promo ziet er goed uit, maar natuurlijk wel weer ver over de top![]()
![]()
Ik denk dat het voor zijn voeten zit....quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat 'strategically placed pillow' zal vast niet voor zn knie zitten ofzo denk ik
![]()
![]()
waar die ook zit, het blijft leuk om naar te kijken. Ik verheug me in ieder geval al op die aflevering.
![]()
![]()
![]()
Title for 5.05 is "There's No I In Team"
Title for 5.06 is "Life During Wartime"
Title for 5.07 is "Rise Up"![]()
Ik dacht al: Waarom heeft er nog niemand gereageerd
Maar je kunt de nieuwe episodes natuurlijk pas morgen downloaden!
Noot noot.![]()
Deze week is toch geen GA te downloaden?Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)![]()
Volgens mij wel, maar op internet staat dat er een aflevering is (van 9pm-10pm).
Dus ik weet het niet.![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef PeRi het volgende:
![]()
Ow sorry idd, ik zat met mn hoofd alweer bij die aflevering van 16 oktober. Zie je PD met een 'strategically placed pillow' en ik zit zo een week vooruit![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom zouden we nu weer een dubbele aflevering krijgen? Tis er gewoon maar 1 hoor.
Misschien omdat ze het vorige week niet konden uitzenden?
Zo onlogisch is dat niet hoor.Noot noot.![]()
Ik heb gisteren pas de season premiere kunnen kijken en achteraf gezien is dat zo slecht nog niet geweest.. Nu krijg ik morgen weer een dubbele portie GA!Ik ben nog niet compleet overtuigd dat het weer terug op het oude niveau gaat komen, maar eerlijk is eerlijk; heel af en toe kreeg ik weer dat oude vertrouwde Grey's gevoel tijdens de premiere.
Hopen dat dat vaker gaat komen naarmate we verder in het seizoen raken.
![]()
Ik kon er maar 1 vinden! Die staat aan, vanavond of morgen kijken, ik hoop dat ik dan enthousiaster ben dan 2 weken geleden.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het is toch gewoon maar 1 aflevering? Ik zie iig S05E3 staan, en niet E3E4...inderdaad gewoon 1.
Hier de promo voor volgende week en de strategically placed pillow![]()
![]()
100mb glasvezel is best fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:27 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Woow zo snel, hij staat hier al 5 uur aan en nog maar 3%![]()
![]()
Also loving the outfit
Mmm moet m nog kijken, maar als ik de raving reviews zo lees hier denk ik dat ik toch eerst Bones ga kijken en mss zelfs nog een aflevering van Privileged voordat ik aan GA begin. Moet eerst nog even bijkomen van CSI...te zielige aflevering.![]()
![]()
Ik weet niet waarom, maar ik vond Alex bijzonder schattig op de veranda. "Hello."
![]()
Meredith moet dood. Derek dan ook maar gelijk anders blijft hij nog 6 seizoenen om haar janken.
Lexiclopedia wordt dan dé Grey.
En Callie en Hahn moeten geile hete pottensex gaan hebben. On screen that is. Want er is een een hoop gesuggereer dát ze het doen, maar waar we iedere losse scharrel van de hetero's te zien krijgen hebben we hier alleen de kus gezien. Beetje schamel. Hete stampsex dus.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik ben blijkbaar echt een GA-addict, als ik de afleveringen nog leuk vind.
Alex wordt steeds liever en schattiger, maar dat zat er gewoon aan te komen. Meredith zeurt nog steeds, maar hé, dat doet ze al 4 seizoenen, niemand kan verwachten dat dat nu ineens over is. Niet dat ik er last van heb trouwens, maar ik lijk de enige te zijn wel. Alleen toen dat kankermeisje vroeg of ze het weer af ging breken met Derek dacht ik even 'niet weer hè?', maar ze keek gewoon zo serieus om niet om het verhaal van dat meisje heen te draaien.
Lexie is nog steeds een schat, en George ook. Die twee worden leuk samen. Callie en Hahn krijgen veel minder sekstime dan de rest inderdaad, maar goed, a) Amerika is keipreuts en b) Hahn is jaloers dat Mark Callie wel al bloot heeft gezien, dus waarschijnlijk doen ze heel rustig aan
.
![]()
Ik heb dus allemaal maar het idee dat ze het helemaal niet rustig aan doen, dat ze vollop aan het daten en aan het neuken zijn, maar dat wij het niet te zien krijgen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik vond het ook wel een leuke ep! Meredith was wel aan het zeiken, maar dit keer was het gewoon voor haar doen positief gezeik. En dan over iets waarvan ik me goed voor kan stellen dat ze zich er druk over maakt, dat scheelt bij mij ook wel.Spoilers!![]()
![]()
die 'Hello' van Alex
Zag er echt apart uit, niet helemaal de bedoeling denk ik want klopt echt niet met hoe ie al 5 seizoenen is verder... klonk echt als een of andere nerdHoe die erbij stond ook
![]()
![]()
Ik vond deze ep wel beter dan de vorige. Maar ik heb niet meer dat 'wow' gevoel bij het kijken als in het begin van GA. Maar wie weet, is dit gewoon een lange aanloop naar betere tijdenI found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me![]()
Meh, ze zijn Alex al een héle tijd aan het vermenselijken, en het was in seizoen 1 of 2 al duidelijk dat achter dat machogedrag een zeer getroubleerd jongetje zit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
die 'Hello' van Alex
Zag er echt apart uit, niet helemaal de bedoeling denk ik want klopt echt niet met hoe ie al 5 seizoenen is verder... klonk echt als een of andere nerdHoe die erbij stond ook
![]()
Is het jullie ook op gaan vallen dat de acteur achter Alex er met ieder seizoen slechter uit is gaan zien? In seizoen 1 zag hij er als een geloofwaardige twintiger uit.
Nu in seizoen 5 heeft ie een dikke plofkop gekregen en dat baardje.
Maar goed... dat krijg je misschien als je een acteur van 38 cast in die rol.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kleffe_Dop op 11-10-2008 14:16:25 ]![]()
En eentje die een stuk of 5 kids heeft en een chronisch slaapgebrek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het jullie ook op gaan vallen dat de acteur achter Alex er met ieder seizoen slechter uit is gaan zien? In seizoen 1 zag hij er als een geloofwaardige twintiger uit.
Nu in seizoen 5 heeft ie een dikke plofkop gekregen en dat baardje.
Maar goed... dat krijg je misschien als je een acteur van 38 cast in die rol.![]()
Ik heb hem net gezien en ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht. Het einde met Meredith en Derek was wel lief, alleen had eenzelfde einde verwacht als de laatste afl. van seizoen 4, maar het was een knuffel.
![]()
Wat jij zeiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben blijkbaar echt een GA-addict, als ik de afleveringen nog leuk vind.
Alex wordt steeds liever en schattiger, maar dat zat er gewoon aan te komen. Meredith zeurt nog steeds, maar hé, dat doet ze al 4 seizoenen, niemand kan verwachten dat dat nu ineens over is. Niet dat ik er last van heb trouwens, maar ik lijk de enige te zijn wel. Alleen toen dat kankermeisje vroeg of ze het weer af ging breken met Derek dacht ik even 'niet weer hè?', maar ze keek gewoon zo serieus om niet om het verhaal van dat meisje heen te draaien.
Lexie is nog steeds een schat, en George ook. Die twee worden leuk samen. Callie en Hahn krijgen veel minder sekstime dan de rest inderdaad, maar goed, a) Amerika is keipreuts en b) Hahn is jaloers dat Mark Callie wel al bloot heeft gezien, dus waarschijnlijk doen ze heel rustig aan
.
Ik vind het ook nog leuk, ben misschien niet zo kieskeurig. Ik dacht ook van 'niet weer he' toen dat meisje vroeg of ze het af ging breken
Maar gelukkig zit dat wel goed.
Ik vond Izzie wel erg sneu deze aflevering: "I have nobody", en stiekem vind Karev d'r wel leuk
Was wel schattig toen Lexie George ging voeren en die liggend ging eten, weet niet, vond het wel cuteHoop dat het snel uitkomt dat ze hem leuk vind, would be nice!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: