Dat van Izzie vond ik ook erg schattig. Alleen.. ik snapte het niet helemaal? Was het een toevoeging op de fairytale storyline dat er geen happy endings bestaan of ben ik nou zo dom?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:53 schreef Michellee het volgende:
Net de premiere gezien, ik vond hem eigenlijk wel heel leuk!![]()
Had een aantal keren...wooh nee....
- Hoe het begon, dat Derek dood was.....Omigod.....
- Toen Rose zei dat ze zwanger was
En dat moment met Danny en Izzie met haar jurk....echt heel mooi....![]()
Maar Meredith moet wel even ophouden met zeiken....please just love the man!!

Ik had ook verwacht dat Hahn een hardcore-tuinbroekdragende-lesbo zou zijn. Niet dus! Wel een potentieel leuke verhaallijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had eigenlijk ook wel verwacht dat Hahn al een lespro was, maar een virgin dus.

Jup, er kwam nog wat achteraan.quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:
mijn HD aflevering was maar 1:19:33 lang. En stopte ineens bij de virgintekst van Hahn en Torres, kwam er nog wat achteraan?

Het was inderdaad een mooie scene, maar ik vond het een beetje overbodig, ik snapte het ook niet helemaalquote:Op zondag 28 september 2008 00:00 schreef Purky het volgende:
[..]
Dat van Izzie vond ik ook erg schattig. Alleen.. ik snapte het niet helemaal? Was het een toevoeging op de fairytale storyline dat er geen happy endings bestaan of ben ik nou zo dom?![]()
Het stukje van Meredith & Christina als oudjes vond ik wel erg komisch trouwens

Daar kwam achteraan: scene Meredith en Christina , de liftscene van Izzy (nadat ze Alex zag met een andere vrouw), Meredith die spullen inpakt, en praatje van The Chief.quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:
mijn HD aflevering was maar 1:19:33 lang. En stopte ineens bij de virgintekst van Hahn en Torres, kwam er nog wat achteraan?

Ok dank je, heb ik blijkbaar gemist danquote:Op zondag 28 september 2008 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerder in de aflevering zei Izzie tegen Alex dat ze nog telkens verwacht dat Denny zomaar weer voor haar verschijnt, dus dat het niet vreemd is dat Alex er een tijdje over doet om over Ava heen te komen.

Die had ik ook eerst gedownload. Ik dacht al noooooooo?quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:

McArmy komt terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:17 schreef Koningin het volgende:
Tja, wat vond ik ervan?
Beetje vanalles wat, ik had eigenlijk gehoopt dat Derek terug zou komen naar het lichtjes-huis en naar Meredith, lekker romantisch enzo.....![]()
McArmy moet terug komen!!! Echt grappig. Komt ie trouwens terug of niet?
Rose![]()
Alex![]()
Chief
Verder weinig spannend moet ik zeggen...

of gewoon zo laten en dan Lexie de hoofdrol laten spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahn en Torres houden het leuk, verder ben ik dat gezeik van die Meredith zo zat dat ik bijna zu ophouden met kijken!
Ik ben er nog steeds voor Meredith te laten verongeluken en het programma Anatomy te gaan noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |