abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61960887
Jeetje, wat een saaie aflevering.
Vanmiddag was op Net5 de herhaling van een van de beste afleveringen ooit, die waarin Rose wordt geïntroduceerd (toen was ze nog leuk!), waarin die jongen een potlood in z'n oog krijgt en zijn beste vriendin, het jongste meisje uit The Nanny, helemaal instort, en die waarin hoer Meredith tegen Lexie zegt dat ze beter op d'r vader moet letten. Echt een van m'n favoriete Grey's EP's.
Dus ik weer helemaal klaar voor 1,5 uur lang Grey's genot, krijgen we dit gezeur. Het begon nog goed, met Bernadette Peters en Kathy Baker . Maar jezus, zo'n toffe actrices moet je ook een toffe verhaallijn geven.
Enige lichtpuntjes waren die armydude en Christina, natuurlijk de beste match ooit. En Callie en Hahn, ben erg benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken. Had eigenlijk ook wel verwacht dat Hahn al een lespro was, maar een virgin dus .
pi_61961053
Het was een beetje een zeuraflevering. Meredith die weer moeilijk begint te doen
Maar gelukkig was daar McArmy (ik ken die acteur van de serie Rome). En Christina met die ijspegel
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_61962071
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:53 schreef Michellee het volgende:
Net de premiere gezien, ik vond hem eigenlijk wel heel leuk!

Had een aantal keren...wooh nee....
- Hoe het begon, dat Derek dood was.....Omigod.....
- Toen Rose zei dat ze zwanger was

En dat moment met Danny en Izzie met haar jurk....echt heel mooi....

Maar Meredith moet wel even ophouden met zeiken....please just love the man!!
Dat van Izzie vond ik ook erg schattig. Alleen.. ik snapte het niet helemaal? Was het een toevoeging op de fairytale storyline dat er geen happy endings bestaan of ben ik nou zo dom?
Het stukje van Meredith & Christina als oudjes vond ik wel erg komisch trouwens
  zondag 28 september 2008 @ 00:56:47 #204
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_61962814
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:

Had eigenlijk ook wel verwacht dat Hahn al een lespro was, maar een virgin dus .
Ik had ook verwacht dat Hahn een hardcore-tuinbroekdragende-lesbo zou zijn. Niet dus! Wel een potentieel leuke verhaallijn.
  zondag 28 september 2008 @ 09:23:03 #205
101884 PeRi
Allons-y!
pi_61965157
Ik hoopte zo dat het beginstukje werkelijk waar was, toen bleek dat het een droom was zat ik echt hardop te balen - "fucktieveskutDerek!" . Toen dacht ik nog dat het een toffe ep zou worden.

Maar viel viel verder idd wel mee, niks bijzonders helaas. Hahn en Torres . Ik had wel gedacht dat die militair zou blijven, en iig dat ie Christina toch zou nemen ipv zo matig afhaken.
Whatever I want.
pi_61965341
Oh ja, en dat moment dat armyman, die nietjes er zelf inschoot!!
pi_61965409
mijn HD aflevering was maar 1:19:33 lang. En stopte ineens bij de virgintekst van Hahn en Torres, kwam er nog wat achteraan?
pi_61966046
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:
mijn HD aflevering was maar 1:19:33 lang. En stopte ineens bij de virgintekst van Hahn en Torres, kwam er nog wat achteraan?
Jup, er kwam nog wat achteraan.
pi_61967339
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:00 schreef Purky het volgende:

[..]

Dat van Izzie vond ik ook erg schattig. Alleen.. ik snapte het niet helemaal? Was het een toevoeging op de fairytale storyline dat er geen happy endings bestaan of ben ik nou zo dom
?
Het stukje van Meredith & Christina als oudjes vond ik wel erg komisch trouwens
Het was inderdaad een mooie scene, maar ik vond het een beetje overbodig, ik snapte het ook niet helemaal
pi_61967574
quote:
Daar kwam achteraan: scene Meredith en Christina , de liftscene van Izzy (nadat ze Alex zag met een andere vrouw), Meredith die spullen inpakt, en praatje van The Chief.
  zondag 28 september 2008 @ 13:23:09 #211
88233 Steve
Still the best.
pi_61968555
Eerder in de aflevering zei Izzie tegen Alex dat ze nog telkens verwacht dat Denny zomaar weer voor haar verschijnt, dus dat het niet vreemd is dat Alex er een tijdje over doet om over Ava heen te komen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_61968765
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerder in de aflevering zei Izzie tegen Alex dat ze nog telkens verwacht dat Denny zomaar weer voor haar verschijnt, dus dat het niet vreemd is dat Alex er een tijdje over doet om over Ava heen te komen.
Ok dank je, heb ik blijkbaar gemist dan
pi_61968917
Net gekeken, eerste reactie was mwah. Hij was niet slecht maar er zijn veel betere afleveringen van Grey's geweest. Na al die promo's had ik er iets meer van verwacht.

Maar dat van Rose en Derek dat doe je toch niet.
pi_61969145
Rose moet gewoon oprotten . Ik vond haar eerst nog wel leuk, maar nu echt totaal niet meer.. Alleen iets zegt me dat ze toch wel terugkomt, helaas.
pi_61969403
Ik hoop het niet. In het begin was ze nog wel leuk maar nu is ze echt een bitch
pi_61974444
quote:
Die had ik ook eerst gedownload. Ik dacht al noooooooo?
Nu wel de goeie
Noot noot.
  maandag 29 september 2008 @ 02:12:15 #217
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61987548
Ik vond hem echt geweldig en hoewel hetcompleet uit de toon viel: McGrannies Ik zeg: Als die vrouwen oud zijn, geef ze dan een serie a la Golden Girls?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_61988687
Ik had hem gedownlaod, maar geen tijd meer om te kijken. Daarbij was het een verkeerde versie, beetje raar beeld nl. Dus nu ben ik met een volgende bezig!
Hopelijk vanavond.
pi_61991161
Mweeh. Lekker dat het weer begonnen is, maar het deed me niet veel.
Hoewel, pluspunten:
Yang met McArmy (y). Yang op de pissigtour tegen Mer.
McArmy. McSteamy (echt, Sloan heeft humor).

Verder is Mer aangekomen. Yang ook.
Lexie moet weg. George ook. Izzy ook.

En ik had Rose aan de haren voor de Chief gesleept en op staande voet laten ontslaan.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_61998995
Vage aflevering, heel negatief allemaal eigenlijk. Die chief is ook lekker bezig.
Vond de aflevering wel OK hoor, maar het was allemaal wel erg negatief.
Tralalalaaa
pi_62016288
Tja, wat vond ik ervan?
Beetje vanalles wat, ik had eigenlijk gehoopt dat Derek terug zou komen naar het lichtjes-huis en naar Meredith, lekker romantisch enzo.....

McArmy moet terug komen!!! Echt grappig. Komt ie trouwens terug of niet?

Rose
Alex
Chief

Verder weinig spannend moet ik zeggen...
pi_62016355
Hahn en Torres houden het leuk, verder ben ik dat gezeik van die Meredith zo zat dat ik bijna zu ophouden met kijken!

Ik ben er nog steeds voor Meredith te laten verongeluken en het programma Anatomy te gaan noemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_62017839
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:17 schreef Koningin het volgende:
Tja, wat vond ik ervan?
Beetje vanalles wat, ik had eigenlijk gehoopt dat Derek terug zou komen naar het lichtjes-huis en naar Meredith, lekker romantisch enzo.....

McArmy moet terug komen!!! Echt grappig. Komt ie trouwens terug of niet?

Rose
Alex
Chief

Verder weinig spannend moet ik zeggen...
McArmy komt terug
pi_62017987
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:00 schreef Irrem het volgende:

[..]

McArmy komt terug
pi_62019285
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahn en Torres houden het leuk, verder ben ik dat gezeik van die Meredith zo zat dat ik bijna zu ophouden met kijken!

Ik ben er nog steeds voor Meredith te laten verongeluken en het programma Anatomy te gaan noemen.
of gewoon zo laten en dan Lexie de hoofdrol laten spelen.
Zou dan wel een beetje My so called life meets ER worden denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')