Dat van Izzie vond ik ook erg schattig. Alleen.. ik snapte het niet helemaal? Was het een toevoeging op de fairytale storyline dat er geen happy endings bestaan of ben ik nou zo dom?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:53 schreef Michellee het volgende:
Net de premiere gezien, ik vond hem eigenlijk wel heel leuk!![]()
Had een aantal keren...wooh nee....
- Hoe het begon, dat Derek dood was.....Omigod.....
- Toen Rose zei dat ze zwanger was
En dat moment met Danny en Izzie met haar jurk....echt heel mooi....![]()
Maar Meredith moet wel even ophouden met zeiken....please just love the man!!
Ik had ook verwacht dat Hahn een hardcore-tuinbroekdragende-lesbo zou zijn. Niet dus! Wel een potentieel leuke verhaallijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had eigenlijk ook wel verwacht dat Hahn al een lespro was, maar een virgin dus.
Jup, er kwam nog wat achteraan.quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:
mijn HD aflevering was maar 1:19:33 lang. En stopte ineens bij de virgintekst van Hahn en Torres, kwam er nog wat achteraan?
Het was inderdaad een mooie scene, maar ik vond het een beetje overbodig, ik snapte het ook niet helemaalquote:Op zondag 28 september 2008 00:00 schreef Purky het volgende:
[..]
Dat van Izzie vond ik ook erg schattig. Alleen.. ik snapte het niet helemaal? Was het een toevoeging op de fairytale storyline dat er geen happy endings bestaan of ben ik nou zo dom?![]()
Het stukje van Meredith & Christina als oudjes vond ik wel erg komisch trouwens
Daar kwam achteraan: scene Meredith en Christina , de liftscene van Izzy (nadat ze Alex zag met een andere vrouw), Meredith die spullen inpakt, en praatje van The Chief.quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:
mijn HD aflevering was maar 1:19:33 lang. En stopte ineens bij de virgintekst van Hahn en Torres, kwam er nog wat achteraan?
Ok dank je, heb ik blijkbaar gemist danquote:Op zondag 28 september 2008 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerder in de aflevering zei Izzie tegen Alex dat ze nog telkens verwacht dat Denny zomaar weer voor haar verschijnt, dus dat het niet vreemd is dat Alex er een tijdje over doet om over Ava heen te komen.
Die had ik ook eerst gedownload. Ik dacht al noooooooo?quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Shoombak het volgende:
McArmy komt terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:17 schreef Koningin het volgende:
Tja, wat vond ik ervan?
Beetje vanalles wat, ik had eigenlijk gehoopt dat Derek terug zou komen naar het lichtjes-huis en naar Meredith, lekker romantisch enzo.....![]()
McArmy moet terug komen!!! Echt grappig. Komt ie trouwens terug of niet?
Rose![]()
Alex![]()
Chief
Verder weinig spannend moet ik zeggen...
of gewoon zo laten en dan Lexie de hoofdrol laten spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahn en Torres houden het leuk, verder ben ik dat gezeik van die Meredith zo zat dat ik bijna zu ophouden met kijken!
Ik ben er nog steeds voor Meredith te laten verongeluken en het programma Anatomy te gaan noemen.
Moet ik toch een andere nickname dan Stokje gaan verzinnen voor d'rquote:Op maandag 29 september 2008 10:50 schreef on_air het volgende:
Verder is Mer aangekomen. Yang ook.
En op Watch with Kristin staan twee sneakpeeks voor volgende week. Veel water en McDreamy in zn heerlijke trui/shirt combi.quote:Grey's is off this week because of the American election campaign: the vice-presidential debate is this Thursday. (Most major networks will preempt their regular programming for Biden vs. Palin.)
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Moet ik toch een andere nickname dan Stokje gaan verzinnen voor d'r
[..]
En op Watch with Kristin staan twee sneakpeeks voor volgende week. Veel water en McDreamy in zn heerlijke trui/shirt combi.
Oh mijn god, ik dacht dat ik de enige was.....quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Moet ik toch een andere nickname dan Stokje gaan verzinnen voor d'r
[..]
En op Watch with Kristin staan twee sneakpeeks voor volgende week. Veel water en McDreamy in zn heerlijke trui/shirt combi.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Misschien moeten we een fanclub oprichten voor zn trui/shirt combi
quote:Op zondag 28 september 2008 09:23 schreef PeRi het volgende:
Ik hoopte zo dat het beginstukje werkelijk waar was, toen bleek dat het een droom was zat ik echt hardop te balen - "fucktieveskutDerek!". Toen dacht ik nog dat het een toffe ep zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Misschien moeten we een fanclub oprichten voor zn trui/shirt combiMeldt zich
![]()
Two for the price of one.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef k_i_m het volgende:
Wat een lange aflevering. Was dit nou twee-in-een? Of gewoon aflevering een?
Nee volgende week pas helaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Koningin het volgende:
Komt vandaag al weer de volgende aflevering?
Waarom volgende week pas?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee volgende week pas helaas.
Ja.. dus? Bij Heroes had je ook 2 episodes en de week erna kreeg je gewoon ep 3.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Mss moet je een paar posts naar boven lezen...
Vanavond is toch het debat tussen die 2 hulpjes van obama en mccain. Daarom wordt het verplaatst. Met Heroes is het zo dat die op een andere dag uitgezonden worden en dus hun uitzendschema niet hoeven aanpassen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja.. dus? Bij Heroes had je ook 2 episodes en de week erna kreeg je gewoon ep 3.
Ah kijk da's een antwoord op m'n vraag. Ik kijk verder weinig tv en zoiets als dat debat boeit me ook niet, dus dat wist ik nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:29 schreef Irrem het volgende:
[..]
Vanavond is toch het debat tussen die 2 hulpjes van obama en mccain. Daarom wordt het verplaatst. Met Heroes is het zo dat die op een andere dag uitgezonden worden en dus hun uitzendschema niet hoeven aanpassen.
Meldt zich ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Misschien moeten we een fanclub oprichten voor zn trui/shirt combi
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja.. dus? Bij Heroes had je ook 2 episodes en de week erna kreeg je gewoon ep 3.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Grey's is off this week because of the American election campaign: the vice-presidential debate is this Thursday. (Most major networks will preempt their regular programming for Biden vs. Palin.)
Dubbele aflevering?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef PeRi het volgende:
Volgende week ep 3&4 trouwens, weer een dubbele.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef PeRi het volgende:
quote:10/02 - The Oct. 16 episode will feature Patrick Dempsey completely naked save for one strategically placed pillow.
Dat 'strategically placed pillow' zal vast niet voor zn knie zitten ofzo denk ikquote:
Zou je denken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat 'strategically placed pillow' zal vast niet voor zn knie zitten ofzo denk ik
Dat vind ik nou ook, net of er een freaking tsunami op ze af komt!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
Zou je denken?
Promo ziet er goed uit, maar natuurlijk wel weer ver over de top
Ik denk dat het voor zijn voeten zit....quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat 'strategically placed pillow' zal vast niet voor zn knie zitten ofzo denk ik
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef PeRi het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom zouden we nu weer een dubbele aflevering krijgen? Tis er gewoon maar 1 hoor.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het is toch gewoon maar 1 aflevering? Ik zie iig S05E3 staan, en niet E3E4...
100mb glasvezel is best fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:27 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Woow zo snel, hij staat hier al 5 uur aan en nog maar 3%
Meh, ze zijn Alex al een héle tijd aan het vermenselijken, en het was in seizoen 1 of 2 al duidelijk dat achter dat machogedrag een zeer getroubleerd jongetje zit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
die 'Hello' van Alex
Zag er echt apart uit, niet helemaal de bedoeling denk ik want klopt echt niet met hoe ie al 5 seizoenen is verder... klonk echt als een of andere nerdHoe die erbij stond ook
En eentje die een stuk of 5 kids heeft en een chronisch slaapgebrek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het jullie ook op gaan vallen dat de acteur achter Alex er met ieder seizoen slechter uit is gaan zien? In seizoen 1 zag hij er als een geloofwaardige twintiger uit.
Nu in seizoen 5 heeft ie een dikke plofkop gekregen en dat baardje.
Maar goed... dat krijg je misschien als je een acteur van 38 cast in die rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |