Nou, iddquote:
Link naar het originele bericht.quote:Source says Grey's Anatomy creator is thinking of killing off Katherine Heigl's character after Emmy hubbub.
When Grey's Anatomy star Katherine Heigl went public with her withdrawal from Emmy contention, the actress opened up a can o' worms. Heigl stated that she was pulling her name out of this year's race because she felt she wasn't given the material to warrant a nomination.
Her comment was seen by many as a slam on the Grey's writing staff, and possibly part of a master plan crafted to get her excused from the show so she can pursue a film career. If a report late last week from E! Online is correct, Heigl could very well be wringing her hands, cackling maniacally, and muttering, "It's all going according to plan!"
According to E!, a source from inside the Grey's camp says that show creator Shonda Rhimes is (cover your ears, kids) "pissed." The mole also says, "They're thinking of killing [Heigl's character Izzie Stevens] off. They want Izzie dead."
However, such a move would be drastic and likely wouldn't happen. Regardless of what goes on behind the scenes, Heigl remains one of Grey's most popular characters and her star is rising faster than most of her castmates. A brash decision to end Izzie just doesn't seem like a good business decision.
Heigl's representatives aren't commenting on the situation yet, but another source tells The Los Angeles Times that the rumors aren't true and that Heigl is under contract for another season and will return.
Dat zou ik idd. ook zeggen. Alleen 27 dresses was nog een (bescheiden) succesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef Mavro het volgende:
Pfff... waarom krijgt Katherine het ineens zo hoog in haar bol dan? Die movies die ze gemaakt heeft naast Grey's zou ik nou niet bepaald een succesvolle filmcarriere willen noemen :S Allemaal matige romcom's.
Mwa, Knocked Up heeft het ook nog redelijk goed gedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:07 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dat zou ik idd. ook zeggen. Alleen 27 dresses was nog een (bescheiden) succes
Is dat zo? Het gaat toch niet om essentiële verhaallijnen of ontknopingen? Rose als character blijft in de serie, dat is toch geen spoiler?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, Knocked Up heeft het ook nog redelijk goed gedaan.
Oh, en om even te mierenneuken: kunnen dingen als het feit dat Rose in de serie blijft in spoilers? Gewoon, omdat het er in feite één is?.
Goed idee!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:43 schreef marientje het volgende:
tvp voor 25 september....
Weet ik: ik doelde ook eigenlijk meer op de inhoud van bovenstaande films dan het geld dat ze opgebracht hebben...quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, Knocked Up heeft het ook nog redelijk goed gedaan.
Oh, en om even te mierenneuken: kunnen dingen als het feit dat Rose in de serie blijft in spoilers? Gewoon, omdat het er in feite één is?.
Enquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is wel een dubbele aflevering om mee te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dan ook weer van de partij.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:48 schreef Irrem het volgende:
[..]
EnAber natürlich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dan ook weer van de partij.
In het ritme zitten om elke dag/week een aflevering te kunnen zien. (als je ze allemaal heb gezien)quote:Op zondag 27 juli 2008 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Zojuist 4x17 gezien. Deze serie heb ik pas een paar weken geleden ontdekt.
25 september... dat duurt nog wel even.
Ik heb inderdaad alle afleveringen vanaf 1x01 gezien. Volgens mij heb ik al last van afkickverschijnselen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:21 schreef Irrem het volgende:
[..]
In het ritme zitten om elke dag/week een aflevering te kunnen zien. (als je ze allemaal heb gezien)
Dan duurt 25 september inderdaad erg lang.
Heb grey's vanaf het begine gevolgd maar met andere series had ik dat in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat seizoen 5 maar komen![]()
Dat kan natuurlijk niet goed aflopen of wel?? Als ie eerst nog terug gaat naar Rose....?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nog een maandje![]()
McDreamy vindt Meredith op zijn land, waar ze met lichtjes de omtrek van hun huis heeft getekend. Ze maken het goed maar hij wil het op de nette manier doen en gaat het eerst uitmaken met Rose en vraagt Meredith daar te wachten.
Nou na al dat heen en weer geschipper en gezeur en de belofte dat ze weer bij elkaar komen kan ik me niet voorstellen dat het direct weer fout gaat. Dan krijgen ze alle fans over zich heen. Maar Rose staat komend seizoen wel op de cast list volgens mij dusse...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet goed aflopen of wel?? Als ie eerst nog terug gaat naar Rose....?
Dit ligt een tikkeltje van de sluier op over het Rose / McDreamy / Meredith gebeuren. Geen grote spoiler, maar toch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet goed aflopen of wel?? Als ie eerst nog terug gaat naar Rose....?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:57 schreef Koningin het volgende:
We weten dat het staat te gebeuren, maar ik zal de foto toch in een spoiler plaatsen.
Erica en CallieDat komt toch gewoon uit de seasonfinale, en hoeft dus niet meer in spoilers aangezien het al gebeurd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
OMGquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:56 schreef Irrem het volgende:
En de eerste promo is uit .![]()
Meredith op het eind
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2008 23:11:49 ]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel godverdomme. Lees hier wat ik denk van de promo:Ik kon hem er zo snel niet uithalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zou kunnen idd.
Ik herkende 'm meteen en zie het steeds duidelijker, maar misschien zijn m'n hersenen met me aan het fuckenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:14 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik kon hem er zo snel niet uithalenMaar zou kunnen idd.
Ik ook!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik weet het eigenlijk wel zeker.
Zal dan wel echt aan mijn ogen/het late uur liggen, want ik kan hem er nog steeds niet uithalenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb hem stil gezet op 7 seconden en dan is het echt duidelijk!
Ik dacht al zoiets omdat zij zo uit dr plaat ging.
Argh, wat lang wachten nog!!!
Waarschijnlijk wel, a la Meredith uit het waterquote:Op maandag 1 september 2008 00:57 schreef Locusta het volgende:
[..]
Zal dan wel echt aan mijn ogen/het late uur liggen, want ik kan hem er nog steeds niet uithalen![]()
Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat 'ie dood gaat ofzoOptimistisch blijft
[ Bericht 26% gewijzigd door Irrem op 01-09-2008 05:35:59 ]
Haha nou in die andere preview van Irrem loopt ie er iig nogquote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, a la Meredith uit het water.
Meh, ik geloof nog steeds niet dat ze die verhaallijn echt aangaan, het kán gewoon niet, te makkelijk.
Late uurquote:Op maandag 1 september 2008 00:57 schreef Locusta het volgende:
[..]
Zal dan wel echt aan mijn ogen/het late uur liggen, want ik kan hem er nog steeds niet uithalen![]()
Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat 'ie dood gaat ofzoOptimistisch blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef Take_A_Picture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2008 14:21 schreef Nuna het volgende:
Had dit weekend ook een interview gelezen met McDreamy, stond in het boekje vrouw dat je altijd bij de Telegraaf krijgt.
Hij vertelde over zijn 'liefdesleven' dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: promo nieuwe seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wisten jullie dat al?
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:15 schreef alwaysthebest het volgende:
*spoiler**spoiler**spoiler**spoiler**spoiler*SPOILER: promo nieuwe seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wisten jullie dat al?![]()
Novemberquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Irrem het volgende:
Wanner begint Net5 weer met het uitzenden van seizoen 4?
Zijn dat de nog niet uitgezonden afleveringen van SE4? Want maandag is de eerste aflevering van SE4 toch op Net5?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:53 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Zijn dat de nog niet uitgezonden afleveringen van SE4? Want maandag is de eerste aflevering van SE4 toch op Net5?
Ik vraag me af hoe ze daar dan een spin aan gaan geven dat het allemaal weer goed komtquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:03 schreef Irrem het volgende:
En een nieuwe sneak peek!![]()
Nog maar 2 weekje wachten.
Dat willen ze zo gaan doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze daar dan een spin aan gaan geven dat het allemaal weer goed komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt voor mij allemaal vrij ingewikkeld, ik moet de aflevering maar gewoon zien en dan zal ik het wel snappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:41 schreef Seriefreaker het volgende:Pompeo vind ik zowiezo heel goed acteren, ze heeft niet echt het meest populaire character maar ik vind het best knap als je zoveel emotionele scenes moet spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait
Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo meedoen aan het zesde zintuig volgend seizoen![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:27 schreef Irrem het volgende:
Dat willen ze zo gaan doenIk ben errug benieuwd naar de season premiere, laat dat duidelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt voor mij allemaal vrij ingewikkeld, ik moet de aflevering maar gewoon zien en dan zal ik het wel snappen![]()
Ik had al ff gekeken of ik het filmpje kon linken, maar dat ging helaas nietdus hoop dat jullie hem ook kunnen zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |