Met mijn briljante evenwichtsgevoelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Vervelend zeg, DE, dat je daar vaer last van hebt. Ik was al bang dat je van de fiets was gevallen of zo
?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:
we gaan hier ook in extremen. Tis of kusjekroel, of gekat. En t een wisselt het andere wel heel snel af.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:37 schreef octopussy het volgende:
ik heb het sex-vriezer verband weten te traceren:
vanaf hier even verder lezen
Ik wissel op zich niets af hoor, ik kat niet en ik kusjekroel nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:
we gaan hier ook in extremen. Tis of kusjekroel, of gekat. En t een wisselt het andere wel heel snel af.
Echt geniaal vind ik dat boek.quote:De platen zijn bij zijn komst geruisloos van de muren gegleden en de kamer uit geslopen, hebben het veld geruimd voor de woede van zijn stille afkeuring.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben weg!
Toedeloe.
Oh, ik vind jullei allemaal even aardig!
Kusjekroelblabla
nou, of we kuskjeroelen erop los... of er is gekat op de een of ander. Maar dat wisselt zo snel dat ik eht soms niet niet meer volg..quote:
Ik rel niet, lekker zinloos is dat. Rellen is voor mutsen van 23 of van vervelende sujetten van alle leeftijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, of we kuskjeroelen erop los... of er is gekat op de een of ander. Maar dat wisselt zo snel dat ik eht soms niet niet meer volg..
zijn we nu nog aan t rellen, of is t alweer over?
Het 'hij wil net iets te graag de Nobelprijs voor literatuur'-gevoelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond t een verschrikkelijk boek, Beunkster... juist hierom wat in t begin me wel aansprak maar me steeds meer de keel uit ging hangen...
Ja idd.. een verschrikkelijk hoog "kijk mij nu eens ontzettend diepzinnig zijn" gehalte...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het 'hij wil net iets te graag de Nobelprijs voor literatuur'-gevoel
Beetje zoals Blof met hun muziekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd.. een verschrikkelijk hoog "kijk mij nu eens ontzettend diepzinnig zijn" gehalte...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(ik ben niet eens aardiger dan mensen die je afkatten?jij bent ook niet kieskeurig
)
nah...kotsen doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zolang je hier vanaaf maar de boel niet onderkotst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
nah...kotsen doe ik niet aan.
onsmakelijk verhaaltjeTnx voor de info, dat is nu altijd al wat ik van je wilde wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik jaag niemand weg, ik wil alleen dat de feiten duidelijk zijn. Troel heeft nu een PM, en ik hoop dat ze het begrijpt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoop wel dat Troel zich niet heeft laten wegjagen door MoBlo![]()
de CUL-SC, in voor en tegenspoedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx voor de info, dat is nu altijd al wat ik van je wilde weten
[..]
nah...kotsen doe ik niet aan.
onsmakelijk verhaaltjeOcto, als je weet dat het eruit moet komen, snel een glas drinken achteroverslaan (als dat tenminste gaat met je maag). Dat verdunt het een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat gaat er echt niet bij. Te klein enzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Octo, als je weet dat het eruit moet komen, snel een glas drinken achteroverslaan (als dat tenminste gaat met je maag). Dat verdunt het een beetje.
jah dan komt ws eerst het drinken eruit en daarna alsnog die dikke drabquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Octo, als je weet dat het eruit moet komen, snel een glas drinken achteroverslaan (als dat tenminste gaat met je maag). Dat verdunt het een beetje.
De feiten zijn duidelijk, maar jij hebt mij niet de wet voor te schrijven of ik wel of niet op je reageer of wat dan ook. Ik hoop dat jij dat begrijpt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik jaag niemand weg, ik wil alleen dat de feiten duidelijk zijn. Troel heeft nu een PM, en ik hoop dat ze het begrijpt.
Bij mij niet, het werkt als glijmiddel zeg maar (maar zit met andere maag natuurlijk en gelukkig niet zo heel vaak dat probleem)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jah dan komt ws eerst het drinken eruit en daarna alsnog die dikke drab
Had je dat feitje beter niet eerder via pm kunnen doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik jaag niemand weg, ik wil alleen dat de feiten duidelijk zijn. Troel heeft nu een PM, en ik hoop dat ze het begrijpt.
en haar reactie vond je volkomen normaal Sol? Weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zelfde als met de reactie op SHE, die ik tegenwoordig behoorlijk goed kan pruimen (en zij mij)
nu plaats je jezelf in een soort van slachtofferrol, wat m.i. volkomen onterecht is, aangezien jij zo fel van leer trok.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik eindig wel met het verlaten van weer een topic als het zo doorgaat
onsmakelijk verhaaltjeSamen met de neongroene kots die ik iemand ooit heb zien overgeven is dit wel het smerigste overgeefverhaal. Verder niets persoonlijk hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
Lees zelf je reactie's even terug om te beginnen met van wat jij burgerlijk vindtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en haar reactie vond je volkomen normaal Sol? Weten we dat ook weer
ieuwww neongroen???quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Samen met de neongroene kots die ik iemand ooit heb zien overgeven is dit wel het smerigste overgeefverhaal. Verder niets persoonlijk hoor...
Nou das alleen maar mooi toch dat je er zo van genietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:13 schreef beunkster het volgende:
DE en CF: jullie hebben gelijk voor wat betreft zijn pretenties hoor, het is duidelijk een verhaal van 'ik wil en Nobelprijs voor de literatuur'.
Overigens zou ie die m.i. eerder krijgen voor Middernachtskinderen, maar soit.
Ondanks dat het een show-off is, vind ik het toch een prachtig boek. Dat magisch realisme van hem pakt me gewoon heel erg op een of andere manier
meisje dat de hele nacht op pisang-ambon had gefeestquote:
Ik wil dat Per Olov Enquist de Nobelprijs krijgtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:13 schreef beunkster het volgende:
DE en CF: jullie hebben gelijk voor wat betreft zijn pretenties hoor, het is duidelijk een verhaal van 'ik wil en Nobelprijs voor de literatuur'.
Overigens zou ie die m.i. eerder krijgen voor Middernachtskinderen, maar soit.
Ondanks dat het een show-off is, vind ik het toch een prachtig boek. Dat magisch realisme van hem pakt me gewoon heel erg op een of andere manier
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
MK, tering![]()
als je hier niet eens meer mag zeggen dat je bepaalde dingen niet leuk vindt, dan moet het hier écht heel vervelend worden.
Er is hier al zoveel voorbij gekomen, en dan zeg ik dat ik een schijthekel heb aan dakkapellen, en dat wordt mij tot in den treure verweten? IK VIND ZE NIET TOF, ik vind ze LELIJK en ik associeer het met station-wagons, golden retrievers en 2,3 kind!!!! En dat VIND IK, ik VIND zeevenals Uggs en caravans
De rest van nederland mag in zijn dakkapel zitten elke dag met zijn 2,3 kind, uitzicht op de caravan die achter de station wagen klaarstaat om naar Zuid-Frankrijk te gaan, maar ík, vind het gewoon nietsEn dat ik daar een
bij gebruik, dat is mijn manier van zeggen dat ik het écht niet leuk vind, daar is niets heftigs aan.
Maar de manier waarop SHE mij persoonlijk probeerde te naaien, mij onderuit wilde halen met allemaal bij elkaar geraapte feitjes die bedoeld waren om te kwetsen, DAT vind ik heftig, niet mijn aversie tegen dakkapellen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:20 schreef Isabeau het volgende:
En Moblo mag dakkapellen![]()
vinden. Van mij.
doe ik en lees jij je pm eens, ik was nog helemaal niet klaar menquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Doe d'r de groetjes haha
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef KrnKje het volgende:
Zow, grote gezelligheid hier?
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Vanmorgen lekker vanalles gedaan behalve computerenPlanten buiten in de bak gezet, nu flinke tomaten kwekerij en paprika's erbij
en courgette staat flink in bloei, dus binnenkort lekker eigen-kweek snorskommers
Isa vertoond PM ontwijkend gedrag. Naast studie ontwijkend gedrag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe ik en lees jij je pm eens, ik was nog helemaal niet klaar men
Als ik hier niet met 4 kinderenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou graag roseetjes willen uitdelen aan iedereen maar internet zit ervoor
Dakkapellen zijn ook idd typisch voor mensen met kinderen in een te klein huisquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:22 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Maar met twee dakkappelen was de kamer vantoen ie nog thuis woonde wel 3 keer zo groot en mooooi
dan vind ik dat internet maar opzij moet..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Snotkommersoepquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]snoskommers
Wij hadden laatst heel slijmerige courgettes; toen hadden we ook snoskommersoep
Als het nou roosviceetjes waren dan was ik op de tram gestaptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Naaien doe ik alleen als je je kleren uit trekt.
Ik ben goudeerlijk en heb nergens spijt van. Voor de rest; zie mijn reactie op je PM.
Hoe gaat het met je schouder Nynke?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:33 schreef AKnynke het volgende:
moe, en straks nog rijles. Blegh.
Wel veel gedaan gekregen op t werk vandaag, dat is wel goed! Nu zo maar eens naar huisfietsen en even uitrusten voor rijles.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan vind ik dat internet maar opzij moet..Rosé, maar op mijn maaginhoud lijkt me dat geen strak plan
wel een beetje beter. Maar nu na zo'n hele dag muisen voel ik hem goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je schouder Nynke?
Haha. Jawel. Maar hoe zou jij het doen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:38 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat niet je reguliere leidinggevende stijl zou zijn, aangezien dit echt volkomen kut is
Dit werkt totaal demotiverend en averechts. Je wekt aversie op en creëert een distantie en een tegenstelling, een ik/jij verhaal in plaats van een wij verhaal.
Verder ben je vast heel aardig en zo
Miss toch een uurtje eerder moeten stoppen? Kusje op je schouderquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wel een beetje beter. Maar nu na zo'n hele dag muisen voel ik hem goed.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Miss toch een uurtje eerder moeten stoppen? Kusje op je schouder
Dreigen en bazig doen is in het algemeen een slecht plan... Maar ik weet niet om wat voor soort werk het gaat?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha. Jawel. Maar hoe zou jij het doen dan?
Toen ik zei. We gaan er nu zoveel halen en je hebt 10 minuten. Nee geen gemaar geen opties
En toen kon het opeens wel
Ik vind het wel tof dat er toen mensen (o.a. jij!) voor mij op zijn gekomen. Nu merk ik daar gelukkig niets meer van + ik zou mij ook niet 1-2-3 weg laten jagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef SHE het volgende:
Het gaat om het incrowd gehalte van de SC en de daarmee gepaarde uitsluiting van nieuwelingen.
Eerst was Euc de lul, toen PF
Nu is dat niet meer zo hoor! Of ik heb het niet meer doorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:21 schreef beunkster het volgende:
Dat is iets anders dan een PF en een MeMo en een Karrel die gewoon onterecht onder uit de zak krijgen.
Dreigen en bazig doen. Nee johquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dreigen en bazig doen is in het algemeen een slecht plan... Maar ik weet niet om wat voor soort werk het gaat?
Ahhhh... Maar dat zei je nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dreigen en bazig doen. Nee joh
Hahaha. Ja kutwerk..
Het is meer motivatie.
Kom op jongens. Dit halfuur gaan we er allemaal 1 halen!!!!
Whoops, daar doe ik zelf aan mij maar ik zag dat als grappig. DH als je het vervelend vind wat ik mij best kan voorstellen, tell me/us.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
D_H, want die zeiken we echt met z'n allen af. En dan vooral zo onder de gordel mogelijk.
Haha, ja zo doen de anderen het ook, ik heb het maar overgenomen. (Ik vind leidinggevende spelen niet leuk dus heb gezegd dat ik dat niet meer wou)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahhhh... Maar dat zei je niet
Je bent dus in feite een soort Emile RatelbandOok irritant, maar wel goedbedoelend!
O allemaal niet dus (quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben weg!
Toedeloe.
Oh, ik vind jullei allemaal even aardig!
Kusjekroelblabla
Lol. Ik had ook een keer neongroene kots. Ik dacht dat ik aan het spacen was.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Samen met de neongroene kots die ik iemand ooit heb zien overgeven is dit wel het smerigste overgeefverhaal. Verder niets persoonlijk hoor...
Ik was aan het terug lezenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ach jeetje, PF, wil er niemand met je praten en ga je daarom maar kwartetten?
OMGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Geheel ontopic en speciaal voor MB:
Owwwwquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was aan het terug lezen
En ik dacht dat jullie geen leven hadden
En sterkte Lein!! Ik dacht dat ik de enige was die thuis woonde van de SC.
Geheel ontopic en speciaal voor MB:
maar ze zegt wél, dat je geen pakjes en zakjes mag gebruiken, want dan mis je de "pursonal tutsjquote:
Het is geweldigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Owwww![]()
Met die zorgvuldig gemanicuurde fikken in de keukenEn steeds met dat koppie voor de camera hangen en die foute muziek erbij
Dit is te grappig gewoon
wat burgerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
René is nu pannenkoeken aan het bakken
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is geweldig
Let ook op de aftiteling!!
Daar staat hoe welk merk en welke kleur nagellak ze dit filmpje opheeft!!
jullie hadden de kracht het filmpje uit te kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en nog even het merk nagellak vermelden bij de aftitelingHilarisch
Ik vind m leuk
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
nee, goed afgericht...
burgerlijk zou zijn als ik dat nu zou doen en hij met een biertje in de hand op de bank zou zitten en met de andere hand aan zijn kruis zou zitten krabben
GMTAquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is geweldig
Let ook op de aftiteling!!
Daar staat hoe welk merk en welke kleur nagellak ze dit filmpje opheeft!!
Dit is de enige die ik ken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
GMTA
Heeft ze nog meer kookfilmpjes?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mijn diploma!.
Heel verhaal bij de uitreiking. Over dat het ook een afscheid was van een collega, omdat ik ook stage heb gelopen op mijn eigen opleiding. Daarbij het verhaal dat wat ik toen gemaakt heb nog steeds wordt gebruikt door studenten. En dat ik voetbalde met studenten en docenten, ten koste van mijn enkel. Om tot slot nog even te vermelden dat ik 2 jaar lang de studievereniging draaiend heb gehouden en dat ik nu verder ga op de Universiteit . En dat voor een volle zaal. Je zag ze denken: "Waar haalt die de tijd vandaan?"
Ik heb mijn diploma!.
Heel verhaal bij de uitreiking. Over dat het ook een afscheid was van een collega, omdat ik ook stage heb gelopen op mijn eigen opleiding. Daarbij het verhaal dat wat ik toen gemaakt heb nog steeds wordt gebruikt door studenten. En dat ik voetbalde met studenten en docenten, ten koste van mijn enkel. Om tot slot nog even te vermelden dat ik 2 jaar lang de studievereniging draaiend heb gehouden en dat ik nu verder ga op de Universiteit . En dat voor een volle zaal. Je zag ze denken: "Waar haalt die de tijd vandaan?"
Ik heb mijn diploma!.
suikerbroodquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:17 schreef KrnKje het volgende:
*klik* TV uit...
Denk dat ik m'n laptop ook gedag zeg... en lekker analoog avondje hebben totweer thuis is...
Zo suikerbrood bakken
Ja hoor, dat hebben ze gewoon bij de Delhaize. Geen Fries suikerbrood, thoughquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:23 schreef latislos het volgende:
[..]
suikerbrood. Dat is iets wat ik te weinig eet. Ik heb geen idee of je dat in Belgie kan kopen... DE?
Hulde !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mijn diploma!.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:39 schreef -marz- het volgende:
Aha alle slankmutsen hangen in het culSCtopic
met dikke vette klodders roomboterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:05 schreef Anthraxx het volgende:
Danku allen.
Suikerbrood is goddelijk. Gewoon degene van de Aldi, mits ze het hebben. Ik eet zo een brood er van op als ik niet uitkijk.
Ach, als ik het vervelend vind bijt ik wel van me af. Masr het lijkt de laatste tijd wel continu die periode van de maand voor een aantal dames hierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Whoops, daar doe ik zelf aan mij maar ik zag dat als grappig. DH als je het vervelend vind wat ik mij best kan voorstellen, tell me/us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, als ik het vervelend vind bijt ik wel van me af. Masr het lijkt de laatste tijd wel continu die periode van de maand voor een aantal dames hier
Maar jij bent een schatje hoorjj bent ook een schatje heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral die roze motor
![]()
maargoed ik vind je echt dus wel een lieverdondanks wat de rest ook zegt
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, als ik het vervelend vind bijt ik wel van me af. Masr het lijkt de laatste tijd wel continu die periode van de maand voor een aantal dames hier
Maar jij bent een schatje hoorIk denk dat niemand PF en DH als een optie zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Denk ik)
Ik denk dat DH iedere min-of-meer vrij rondlopende vrouw als optie zietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand PF en DH als een optie ziet(Denk ik)
Hm... Maar ik ben pas 20quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat DH iedere min-of-meer vrij rondlopende vrouw als optie ziet
Ach kom DH. Toen je dame het uitmaakte, hebben we je een luisterend oor geboden, en een heleboel schouderklopjes en kusjekroel. Voor de rest ben je nogal een dankbaar object van lichte spot, maar dat is geheel je eigen schuld
Ach,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat DH iedere min-of-meer vrij rondlopende vrouw als optie ziet
quote:Ach kom DH. Toen je dame het uitmaakte, hebben we je een luisterend oor geboden, en een heleboel schouderklopjes en kusjekroel. Voor de rest ben je nogal een dankbaar object van lichte spot, maar dat is geheel je eigen schuld
Val dood.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga zo op vakantie, maar wilde jullie allemaal enórm bedanken voor het heerlijke wijvengezeik de afgelopen weken. Al in de aanloop naar de meet werd het leuk en de wijvennijd nam sindsdien almaar toe.
Ik had en heb hierin trouwens geen partij, ik vind alle kijvende wijven hier (de rest hoeft zich niet aangesproken te voelen) gelijk. Een uitzondering maak ik voor SHE (Self proclaimed God's gift to Humanity: je bent plastic fantastic) en voor Troel (Jij spoort al jaren niet in je gedrag, zou niet weten waarom het opeens anders zou zijn.) Met deze olie op het vuur (geen dank) verlaat ik u,
Dude
weer die band?quote:
Ik chargeer natuurlijk wel wat, maar dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha. Jawel. Maar hoe zou jij het doen dan?
Toen ik zei. We gaan er nu zoveel halen en je hebt 10 minuten. Nee geen gemaar geen opties
En toen kon het opeens wel
Dan niet. TRUTquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, al dat ge '', daar kan ik dus niets mee
Dude, hon, veel plezier op Madeira!
Kweenie... Appelsap met wodka isquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan niet. TRUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben je toch ook een zoeteke
![]()
Ikea!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kweenie... Appelsap met wodka is![]()
Give it a shot!
Waar koop ik een groot prikbord? Of een magneetbord?
nog steeds.quote:
Hmm, ik snap dat je het hebt overgenomen, maar bedenk altijd: hoe zou ik het vinden als mensen zo tegen mij zouden spreken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha, ja zo doen de anderen het ook, ik heb het maar overgenomen. (Ik vind leidinggevende spelen niet leuk dus heb gezegd dat ik dat niet meer wou)
de dichtsbijzinde fietsenmaker is een afzetter en ik woon in een uithoek dus moet nu een gigastuk lopen voor ik 1 vind maar dat ga iok nu dus ook doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Belgje
En ga gewoon met die band naar de fietsenmaker. kost 10 euro of zo om te laten plakken
Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de dichtsbijzinde fietsenmaker is een afzetter en ik woon in een uithoek dus moet nu een gigastuk lopen voor ik 1 vind maar dat ga iok nu dus ook doen
Zelf met een schaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mag ik iets vragen Me-Mo?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70049526
er staat op maat de maken
door de ikea of moet je zelf met een schaar aan de gang?\
en kan je niet met een vriendin op 1 fiets gaan
dat zij fiets en jij jouw fiets vasthoud
en dan samen terug op haar fiets
of met de bus
Humeur is al een heel eind opgeknapt hier gelukkigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké ik vraag het aan iemand met fijne motoriek
Lein, je bent back! Kusjekroel, speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Humeur is al een heel eind opgeknapt hier gelukkig
Was Mr.Fallus niet heel goed met zn handen?![]()
Heb ik dat gezegdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Humeur is al een heel eind opgeknapt hier gelukkig
Was Mr.Fallus niet heel goed met zn handen?![]()
Waaarom dequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? (Can best, can't remember
)
Oeh hij belde net
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lein, je bent back! Kusjekroel, speciaal voor jou!
je suggereert dat ik vriendinnen hebquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mag ik iets vragen Me-Mo?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70049526
er staat op maat de maken
door de ikea of moet je zelf met een schaar aan de gang?\
en kan je niet met een vriendin op 1 fiets gaan
dat zij fiets en jij jouw fiets vasthoud
en dan samen terug op haar fiets
of met de bus
Oh omdat ik het pas later zag. Maar ik heb teruggebeld. Hij was gister in Nederland, vliegtuig naar Polen. In vijf uur door Tsjechie, Slowakije en uiteindelijk aangekomen in Hongarije. Daar drie nachten in een villa en dan naar Budapest. Klinkt best leukquote:
Ik zou daar werkelijkwaar helemaal gestoord van worden. Ben je net lekker bezig, moet je pauze houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo ik ben weer thuis van mijn burgerlijke caravan en ik heb zelf nog heel burgerlijk bij mijn schoonouders gegeten. (Mijn schoonmoeder kan overigens écht niet koken!) Ons kleine caravannetje is al meer dan 20 jaar oud
en heeft lelijke rode vloerbedekking en een bruin met oranje inrichting. We zijn hem nu technisch aan het nakijken en opknappen en als dat allemaal een beetje goed is pakken we ook de binnenkant ook aan.
Ik kampeer ook liever in een tent maar dat is niet echt een optie meer en dan is een caravannetje een goed alternatief.
Anthraxx gefeliciteerd met je diploma!![]()
Nynke: ik las iets over last van je schouder en de hele dag muizen... heb jij wel een anti-RSI programma op je computer? Anders is dit misschien wel wat voor je: http://workrave.org/
Hm. Theoretisch gezien is het mogelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je suggereert dat ik vriendinnen heb
als ik het nog een keer zou doen, dan zou het over-de-top zijn he!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stiekem vind ik t heel fijn dat jij kusjekroelt!
Heb je die niet dan? Je hebt ons toch, of tellen wij niet mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je suggereert dat ik vriendinnen heb
Ja, best wel...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als ik het nog een keer zou doen, dan zou het over-de-top zijn he!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je die niet dan? Je hebt ons toch, of tellen wij niet mee?
En samen met z'n soort vent:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
En dit schatje past ook nog in m'n hierboven geschetst plaatje.
Oh ja hoor, kom mn fiets maar halen. Het geeft niet eens als je m laat jattenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van julllie kan ik ook niet even een fiets lenen om naar de fietsenmaker te gaan
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:38 schreef Mrs.Rebound het volgende:Zijn er nog gebroken harten hier die een
fix
nodig hebben?
ik woon op de uithofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
MM, jij woont in Utrecht toch?
Wacht eens................
Ik heb een Utrecht fiets bij het UMC staan (maar die was vorige week opeens stuk)
Maar... naast de HVU zit ook een soort fietsenmaker zag ik toevallig toen ik op weg was naar de Spar!
Ponypark slagharen? Of is dat te ver weg?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:39 schreef DarkElf het volgende:
Ok wie weet er wat meisjes van 10 en 12 leuk vinden?
we hebben dit weekend onze nichtjes hier en gaan naar Bobbejaanlandmaar als t echt slecht weer is gaan we iets drogers doen alleen mijn inspiratie doet t ff niet
...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat meisjes van 10-12 leuk vinden.. Een navelpiercing?
dat ligt in slagharen schat, in de kop van overijssel. Bijna friesland zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ponypark slagharen? Of is dat te ver weg?
Hebben we het wel over dezelfde? Met witte letters op een soort parkeergarage geschreven? Want daar wou ik mijn fiets heen slepen! Ik liegde, mijn fiets staat ook op de Uithof.. Ik kan wel mijn papa daarheen slepen en dwingen beide fietsen te makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik woon op de uithofen die fietsenmaker is een afzetter, 17.50 voor bandje plakken
en ik ga denk ik maar voor vervanging van achterband buiten- en binnenband.
Komt wel goed
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik heb maar een woord hiervoor: Wow!
Afstand maakt ons niet zoveel uit, (maar tussen Flevoland en Antwerpen is makkelijkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ponypark slagharen? Of is dat te ver weg?
Princessencakejes bakken in de geweldige keuken van tante DE en ome RT?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Afstand maakt ons niet zoveel uit, maar we hebben een buiten optie.. dus nu zoeken we, voor achter de hand en we hopen dat we t niet nodig hebben, iets voor als t echt rotweer is...
Je liegde?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hebben we het wel over dezelfde? Met witte letters op een soort parkeergarage geschreven? Want daar wou ik mijn fiets heen slepen! Ik liegde, mijn fiets staat ook op de Uithof.. Ik kan wel mijn papa daarheen slepen en dwingen beide fietsen te maken
Ik zal morgen even foto's maken inclusief de vreselijke binnenkantquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zou daar werkelijkwaar helemaal gestoord van worden. Ben je net lekker bezig, moet je pauze houden.
Nee, ik heb wel genoeg pauzes. Vaak even met een collega overleggen over hoe dit en dit aan te pakken, evne koffie halen of even naar de wc, dus dat zit wel goed.
Doe eens een foto van een je caravan plaatsen? Als ik later oud en bejaard ben wil ik zo'n caravan: [ afbeelding ]
Die zal goed bij de volvo en de labrador passen! Zo'n volvo dan wel...[ afbeelding ]
En deze labrador: [ afbeelding ]
die kanjer van mij heeft al wat laten fixen geloof ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Mrs.Rebound het volgende:
[..]
Heeft die kanjer van jou niet binnenkort een fix nodig?
Dat mogen ze altijd doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Princessencakejes bakken in de geweldige keuken van tante DE en ome RT?
espresso? Hoewel ik maar 2 jaar ouder ben voel ik me soms echt een heeeeel stuk ouder dan je op de een of andere manier!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik liegde.
Huuuuuuuuuuuuuh.
Dat was ook weer eens espresso
Ik vind caravans zelf ook stom.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:37 schreef DarkElf het volgende:
t zit je wel hoog he? mimu dat mensen caravans stom vinden
lekker boeiend, als jij er maar heppie mee bent...
zijn zat mensen die mijn oude auto stom vinden... is hun probleem
jaaa van die jaren zeventig gele en bruine bloemen eropquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind caravans zelf ook stom.Maar het slaapt wel beter dan in een tentje en ik wil dus echt niet in een hotel of appartement.
Misschien moeten we er aan de buitenkant een flowerpowerding van maken. De lelijkste en opvallenste caravan van de camping is óók een prestatie.
Je bent veel te lief.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat mogen ze altijd doen... Vorige keer hebben ze ook prima croissantjes gemaakt enzo... Handig hoor kinderen
Wat heeft ie laten fixen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die kanjer van mij heeft al wat laten fixen geloof ik.
Ga het weekend maar eens kijken of t er mooier op is gewordne.
Ik dacht, om even in de stemming te blijven van slechte taalgrapjes..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
espresso? Hoewel ik maar 2 jaar ouder ben voel ik me soms echt een heeeeel stuk ouder dan je op de een of andere manier!
(Voordat ik het vergeet....wel kusjekroel hoor!)
De bedoeling is om ze compleet af te peigeren zodat ze lekker slapenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Meisjes van 12? Koken? Kolonisten? nagels lakken en tuttelen?
Ohhhhh discobowlen! Wat enorm leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef DarkElf het volgende:
Sowieso willen we wel naar de film dan als t giet (metropolis natuurlijk) en zelf kwamen we op (disco) bowlen (lekker oudbollig
) ...
Tikkertje over het strand en door de duinen, twee tegen ome RT?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De bedoeling is om ze compleet af te peigeren zodat ze lekker slapenen wij ook
![]()
(eentje heeft heimwee... als ze moe is is er niets aan de hand...)
Is dat wat in zoń kartonnetje zit? (doosje met alles?)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent veel te lief.
Dat princessenglazuur van Dr. Oetker is trouwens heel viestering chemisch zeg maar
Gelukkig heeft hij een goeie levensverzekeringquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tikkertje over het strand en door de duinen, twee tegen ome RT?
Volgens mij niet. Princessenglazuur is een k&k zakje van oetker dat je moet opwarmen. En je hoort er natuurlijk princessen-versiersel bij te kopen. Tandrot en hyperactiviteit gegarandeerdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is dat wat in zoń kartonnetje zit? (doosje met alles?)
Zag ik laatst staan, ziet er wel cute uit..
Ja! daar hebben we dus net naar gekeken, echt!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Klimmen in een klimhal?
maar ik kan dus niet fietsenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn Utrecht connectie zegt:
In de Twijnstraat, 10 minuutjes fietsen zit een fietsenmaker.
die is fijn, twee oude mannetjes die goedkoop repareren
Klinkt perfectquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Princessenglazuur is een k&k zakje van oetker dat je moet opwarmen. En je hoort er natuurlijk princessen-versiersel bij te kopen. Tandrot en hyperactiviteit gegarandeerd
vonden wij ookquote:
en dat is ook leuk als het regent. Strand in regen isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goeie levensverzekering
Strand is goed idee... Scheveningen ofzo.. kunnen we ook lekker eten met ze.. fillempie...
Nee joh! En de botjes zijn op die leeftijd sowieso nog vrij flexibel..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja! daar hebben we dus net naar gekeken, echt!
Maar de schijterd in mij is bang dat ze doodvallen ofzo
Oew oew oew aan de Pier zit Schateiland! Kan je (tegen ruime betaling natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goeie levensverzekering
Strand is goed idee... Scheveningen ofzo.. kunnen we ook lekker eten met ze.. fillempie...
Ok, nemen we mee als ideequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee joh! En de botjes zijn op die leeftijd sowieso nog vrij flexibel..
Ik heb het gedaan in de eerste of tweede en ik vond het echt awesome!
k heb een pic op m'n foon. helaas kan ik m niet uploaden.quote:
Je kan wel rennen met je fiets. Of aan een scooter hangen.quote:
Mmmm bungeejumpen (iiiieee eng) maar schateiland... ook een idee!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oew oew oew aan de Pier zit Schateiland! Kan je (tegen ruime betaling natuurlijk) heel veel spelletjes doen en tickets winnen
en zelf je prijs uitkiezen met de tickets
de leukste plek van Scheveningen
![]()
![]()
Je kan ze ook laten bungee-jumpen
Jammer, jammer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k heb een pic op m'n foon. helaas kan ik m niet uploaden.
Over courgette planten gesproken.. ik heb er spontaan 1.. zomaar boem ineens was het daarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef KrnKje het volgende:
Zow, grote gezelligheid hier?
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Vanmorgen lekker vanalles gedaan behalve computerenPlanten buiten in de bak gezet, nu flinke tomaten kwekerij en paprika's erbij
en courgette staat flink in bloei, dus binnenkort lekker eigen-kweek snorskommers
Gelukkig zitten hier veel mensen die net (of net nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef DarkElf het volgende:
Thenks voor t meedenken iig allemaal
het wordt gewaardeerd
als je zelf zit te denken loop je soms helemaal vast en tis ook wel ff geleden dat we zelf 10 waren dusseuh....
paar weken? ik had ze ooit in een mijn schooltuintjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Over courgette planten gesproken.. ik heb er spontaan 1.. zomaar boem ineens was het daar
En dat ding is MEGA GROOT! maar dat regelt zichzelf wel toch ? zitten keiveel gele bloemen in.. dus aardig wat opbrengst gok ik zo.
Ik vrees ernstig veel courgettes eten komende tijd.
Hoe snel gaat dat groeien verder van bloem naar courgette zeg maar?
Ja, das waar.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier veel mensen die net (of net niet) uitgepuberd zijn
Je moet wel je cougettes op tijd afhalen, anders schieten ze door tot maatje kanoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Over courgette planten gesproken.. ik heb er spontaan 1.. zomaar boem ineens was het daar
En dat ding is MEGA GROOT! maar dat regelt zichzelf wel toch ? zitten keiveel gele bloemen in.. dus aardig wat opbrengst gok ik zo.
Ik vrees ernstig veel courgettes eten komende tijd.
Hoe snel gaat dat groeien verder van bloem naar courgette zeg maar?
Wij hebben er ook geen verstand van hoor... best moeilijk ook iets verzinnen... maar met twee nichtjes en een neefje die nu anderhalf is moet je soms wel erover nadenkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb trouwens geen verstand van kinderen van wat voor leeftijd dat ook en ik kan zo ook niks bedenken.
Ja, werkelijkwaar geen idee..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar wiens lame-ass kloon is Mrs.Rebound?
Trusten!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:03 schreef AKnynke het volgende:
Zo, tis bedtijd voor dit kleine meisje. Morgen een kwartiertje langer slapen, tot half 9!![]()
![]()
Lame-ass kloon?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar wiens lame-ass kloon is Mrs.Rebound?
Wedden dat ie er binnen 5 minuten is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je mag niet praten tegen mensen die er niet zijn..................................
Steer is er wel hoor. Hij lurkt alleenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je mag niet praten tegen mensen die er niet zijn..................................
hij kan alleen niet heel snel lezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wedden dat ie er binnen 5 minuten is?
Ik kom niet verder dan pretpark of dierentuin.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wij hebben er ook geen verstand van hoor... best moeilijk ook iets verzinnen... maar met twee nichtjes en een neefje die nu anderhalf is moet je soms wel erover nadenken
Ja en weer weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wedden dat ie er binnen 5 minuten is?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hij kan alleen niet heel snel rukken.
Ja op de een of andere manier kunnen wij ook prima buiten dingen verzinnen... maar binnen is moeilijk..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan pretpark of dierentuin.Maar dat is inderdaad wat minder als het regent.
OMGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet wel je cougettes op tijd afhalen, anders schieten ze door tot maatje kano
Ja, courgette is evil. Hardnekkig en groeigestoord!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG!
Ik kijk al elke dag.. want die plant is zo snel gegroeid.. vooral omdat het al zo'n verrassing was want het voor iets was
Maargoed dat is inmiddels wel duidelijk.
Maar hoe dat ding er gekomen is.. het is niet door mij of de buuf gepland ofzo.
Ohh dat past wel bij mequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, courgette is evil. Hardnekkig en groeigestoord!
Ik zit zelfs te denken aan courgette ijsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef Isabeau het volgende:
DarkElf, slaap lekker
MissHobje, ik zou maar alvast in het courgette-recepten topic gaan kijkenDie dingen groeien maar door.
och, na kidneybonen ijs en andere idiote combi's zou ik dat nog proberen ook!quote:
Ga je met Elmo slapen, Lein?quote:
Super, MoBlo! Een hééél toffe vakantie gewenst allebei!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn gepakt!!!
Alle ZOOI van het lijstje (het hele lijstje ja) zit in 5 koffers en een bagagerol, en de tent met grondzeil gaat 'los' mee
het is gelukt!!!![]()
nu nog goed alles vastbinden morgen (tent en bagagerol) en dan zijn we klaar om te vertrekken. Vork heeft sleutel + instructies, katten moeten ons even missen en wij de katten
maar dan gaat het vast állemaal goedkomen
....maar je slaapt toch al naast een warm knuffelkonijn?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, zelfs mn knuffelkonijn is ingepakt! En die stond niet op het lijstje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |