Met mijn briljante evenwichtsgevoelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Vervelend zeg, DE, dat je daar vaer last van hebt. Ik was al bang dat je van de fiets was gevallen of zo
?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:
we gaan hier ook in extremen. Tis of kusjekroel, of gekat. En t een wisselt het andere wel heel snel af.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:37 schreef octopussy het volgende:
ik heb het sex-vriezer verband weten te traceren:
vanaf hier even verder lezen
Ik wissel op zich niets af hoor, ik kat niet en ik kusjekroel nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:
we gaan hier ook in extremen. Tis of kusjekroel, of gekat. En t een wisselt het andere wel heel snel af.
Echt geniaal vind ik dat boek.quote:De platen zijn bij zijn komst geruisloos van de muren gegleden en de kamer uit geslopen, hebben het veld geruimd voor de woede van zijn stille afkeuring.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben weg!
Toedeloe.
Oh, ik vind jullei allemaal even aardig!
Kusjekroelblabla
nou, of we kuskjeroelen erop los... of er is gekat op de een of ander. Maar dat wisselt zo snel dat ik eht soms niet niet meer volg..quote:
Ik rel niet, lekker zinloos is dat. Rellen is voor mutsen van 23 of van vervelende sujetten van alle leeftijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, of we kuskjeroelen erop los... of er is gekat op de een of ander. Maar dat wisselt zo snel dat ik eht soms niet niet meer volg..
zijn we nu nog aan t rellen, of is t alweer over?
Het 'hij wil net iets te graag de Nobelprijs voor literatuur'-gevoelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond t een verschrikkelijk boek, Beunkster... juist hierom wat in t begin me wel aansprak maar me steeds meer de keel uit ging hangen...
Ja idd.. een verschrikkelijk hoog "kijk mij nu eens ontzettend diepzinnig zijn" gehalte...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het 'hij wil net iets te graag de Nobelprijs voor literatuur'-gevoel
Beetje zoals Blof met hun muziekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd.. een verschrikkelijk hoog "kijk mij nu eens ontzettend diepzinnig zijn" gehalte...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(ik ben niet eens aardiger dan mensen die je afkatten?jij bent ook niet kieskeurig
)
nah...kotsen doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zolang je hier vanaaf maar de boel niet onderkotst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
nah...kotsen doe ik niet aan.
onsmakelijk verhaaltjeTnx voor de info, dat is nu altijd al wat ik van je wilde wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik jaag niemand weg, ik wil alleen dat de feiten duidelijk zijn. Troel heeft nu een PM, en ik hoop dat ze het begrijpt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoop wel dat Troel zich niet heeft laten wegjagen door MoBlo![]()
de CUL-SC, in voor en tegenspoedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx voor de info, dat is nu altijd al wat ik van je wilde weten
[..]
nah...kotsen doe ik niet aan.
onsmakelijk verhaaltjeOcto, als je weet dat het eruit moet komen, snel een glas drinken achteroverslaan (als dat tenminste gaat met je maag). Dat verdunt het een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat gaat er echt niet bij. Te klein enzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Octo, als je weet dat het eruit moet komen, snel een glas drinken achteroverslaan (als dat tenminste gaat met je maag). Dat verdunt het een beetje.
jah dan komt ws eerst het drinken eruit en daarna alsnog die dikke drabquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Octo, als je weet dat het eruit moet komen, snel een glas drinken achteroverslaan (als dat tenminste gaat met je maag). Dat verdunt het een beetje.
De feiten zijn duidelijk, maar jij hebt mij niet de wet voor te schrijven of ik wel of niet op je reageer of wat dan ook. Ik hoop dat jij dat begrijpt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik jaag niemand weg, ik wil alleen dat de feiten duidelijk zijn. Troel heeft nu een PM, en ik hoop dat ze het begrijpt.
Bij mij niet, het werkt als glijmiddel zeg maar (maar zit met andere maag natuurlijk en gelukkig niet zo heel vaak dat probleem)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jah dan komt ws eerst het drinken eruit en daarna alsnog die dikke drab
Had je dat feitje beter niet eerder via pm kunnen doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik jaag niemand weg, ik wil alleen dat de feiten duidelijk zijn. Troel heeft nu een PM, en ik hoop dat ze het begrijpt.
en haar reactie vond je volkomen normaal Sol? Weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zelfde als met de reactie op SHE, die ik tegenwoordig behoorlijk goed kan pruimen (en zij mij)
nu plaats je jezelf in een soort van slachtofferrol, wat m.i. volkomen onterecht is, aangezien jij zo fel van leer trok.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik eindig wel met het verlaten van weer een topic als het zo doorgaat
onsmakelijk verhaaltjeSamen met de neongroene kots die ik iemand ooit heb zien overgeven is dit wel het smerigste overgeefverhaal. Verder niets persoonlijk hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
Lees zelf je reactie's even terug om te beginnen met van wat jij burgerlijk vindtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en haar reactie vond je volkomen normaal Sol? Weten we dat ook weer
ieuwww neongroen???quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Samen met de neongroene kots die ik iemand ooit heb zien overgeven is dit wel het smerigste overgeefverhaal. Verder niets persoonlijk hoor...
Nou das alleen maar mooi toch dat je er zo van genietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:13 schreef beunkster het volgende:
DE en CF: jullie hebben gelijk voor wat betreft zijn pretenties hoor, het is duidelijk een verhaal van 'ik wil en Nobelprijs voor de literatuur'.
Overigens zou ie die m.i. eerder krijgen voor Middernachtskinderen, maar soit.
Ondanks dat het een show-off is, vind ik het toch een prachtig boek. Dat magisch realisme van hem pakt me gewoon heel erg op een of andere manier
meisje dat de hele nacht op pisang-ambon had gefeestquote:
Ik wil dat Per Olov Enquist de Nobelprijs krijgtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:13 schreef beunkster het volgende:
DE en CF: jullie hebben gelijk voor wat betreft zijn pretenties hoor, het is duidelijk een verhaal van 'ik wil en Nobelprijs voor de literatuur'.
Overigens zou ie die m.i. eerder krijgen voor Middernachtskinderen, maar soit.
Ondanks dat het een show-off is, vind ik het toch een prachtig boek. Dat magisch realisme van hem pakt me gewoon heel erg op een of andere manier
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
MK, tering![]()
als je hier niet eens meer mag zeggen dat je bepaalde dingen niet leuk vindt, dan moet het hier écht heel vervelend worden.
Er is hier al zoveel voorbij gekomen, en dan zeg ik dat ik een schijthekel heb aan dakkapellen, en dat wordt mij tot in den treure verweten? IK VIND ZE NIET TOF, ik vind ze LELIJK en ik associeer het met station-wagons, golden retrievers en 2,3 kind!!!! En dat VIND IK, ik VIND zeevenals Uggs en caravans
De rest van nederland mag in zijn dakkapel zitten elke dag met zijn 2,3 kind, uitzicht op de caravan die achter de station wagen klaarstaat om naar Zuid-Frankrijk te gaan, maar ík, vind het gewoon nietsEn dat ik daar een
bij gebruik, dat is mijn manier van zeggen dat ik het écht niet leuk vind, daar is niets heftigs aan.
Maar de manier waarop SHE mij persoonlijk probeerde te naaien, mij onderuit wilde halen met allemaal bij elkaar geraapte feitjes die bedoeld waren om te kwetsen, DAT vind ik heftig, niet mijn aversie tegen dakkapellen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:20 schreef Isabeau het volgende:
En Moblo mag dakkapellen![]()
vinden. Van mij.
doe ik en lees jij je pm eens, ik was nog helemaal niet klaar menquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Doe d'r de groetjes haha
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef KrnKje het volgende:
Zow, grote gezelligheid hier?
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Vanmorgen lekker vanalles gedaan behalve computerenPlanten buiten in de bak gezet, nu flinke tomaten kwekerij en paprika's erbij
en courgette staat flink in bloei, dus binnenkort lekker eigen-kweek snorskommers
Isa vertoond PM ontwijkend gedrag. Naast studie ontwijkend gedrag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe ik en lees jij je pm eens, ik was nog helemaal niet klaar men
Als ik hier niet met 4 kinderenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou graag roseetjes willen uitdelen aan iedereen maar internet zit ervoor
Dakkapellen zijn ook idd typisch voor mensen met kinderen in een te klein huisquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:22 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Maar met twee dakkappelen was de kamer vantoen ie nog thuis woonde wel 3 keer zo groot en mooooi
dan vind ik dat internet maar opzij moet..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Snotkommersoepquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]snoskommers
Wij hadden laatst heel slijmerige courgettes; toen hadden we ook snoskommersoep
Als het nou roosviceetjes waren dan was ik op de tram gestaptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Naaien doe ik alleen als je je kleren uit trekt.
Ik ben goudeerlijk en heb nergens spijt van. Voor de rest; zie mijn reactie op je PM.
Hoe gaat het met je schouder Nynke?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:33 schreef AKnynke het volgende:
moe, en straks nog rijles. Blegh.
Wel veel gedaan gekregen op t werk vandaag, dat is wel goed! Nu zo maar eens naar huisfietsen en even uitrusten voor rijles.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan vind ik dat internet maar opzij moet..Rosé, maar op mijn maaginhoud lijkt me dat geen strak plan
wel een beetje beter. Maar nu na zo'n hele dag muisen voel ik hem goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je schouder Nynke?
Haha. Jawel. Maar hoe zou jij het doen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:38 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat niet je reguliere leidinggevende stijl zou zijn, aangezien dit echt volkomen kut is
Dit werkt totaal demotiverend en averechts. Je wekt aversie op en creëert een distantie en een tegenstelling, een ik/jij verhaal in plaats van een wij verhaal.
Verder ben je vast heel aardig en zo
Miss toch een uurtje eerder moeten stoppen? Kusje op je schouderquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wel een beetje beter. Maar nu na zo'n hele dag muisen voel ik hem goed.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Miss toch een uurtje eerder moeten stoppen? Kusje op je schouder
Dreigen en bazig doen is in het algemeen een slecht plan... Maar ik weet niet om wat voor soort werk het gaat?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha. Jawel. Maar hoe zou jij het doen dan?
Toen ik zei. We gaan er nu zoveel halen en je hebt 10 minuten. Nee geen gemaar geen opties
En toen kon het opeens wel
Ik vind het wel tof dat er toen mensen (o.a. jij!) voor mij op zijn gekomen. Nu merk ik daar gelukkig niets meer van + ik zou mij ook niet 1-2-3 weg laten jagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef SHE het volgende:
Het gaat om het incrowd gehalte van de SC en de daarmee gepaarde uitsluiting van nieuwelingen.
Eerst was Euc de lul, toen PF
Nu is dat niet meer zo hoor! Of ik heb het niet meer doorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:21 schreef beunkster het volgende:
Dat is iets anders dan een PF en een MeMo en een Karrel die gewoon onterecht onder uit de zak krijgen.
Dreigen en bazig doen. Nee johquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dreigen en bazig doen is in het algemeen een slecht plan... Maar ik weet niet om wat voor soort werk het gaat?
Ahhhh... Maar dat zei je nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dreigen en bazig doen. Nee joh
Hahaha. Ja kutwerk..
Het is meer motivatie.
Kom op jongens. Dit halfuur gaan we er allemaal 1 halen!!!!
Whoops, daar doe ik zelf aan mij maar ik zag dat als grappig. DH als je het vervelend vind wat ik mij best kan voorstellen, tell me/us.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
D_H, want die zeiken we echt met z'n allen af. En dan vooral zo onder de gordel mogelijk.
Haha, ja zo doen de anderen het ook, ik heb het maar overgenomen. (Ik vind leidinggevende spelen niet leuk dus heb gezegd dat ik dat niet meer wou)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahhhh... Maar dat zei je niet
Je bent dus in feite een soort Emile RatelbandOok irritant, maar wel goedbedoelend!
O allemaal niet dus (quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben weg!
Toedeloe.
Oh, ik vind jullei allemaal even aardig!
Kusjekroelblabla
Lol. Ik had ook een keer neongroene kots. Ik dacht dat ik aan het spacen was.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Samen met de neongroene kots die ik iemand ooit heb zien overgeven is dit wel het smerigste overgeefverhaal. Verder niets persoonlijk hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |